بیوگرافی بازیگران فیلم شرف خانواده فاضل

در بیوگرافی بازیگران فیلم شرف خانواده فاضل می توانید با بیوگرافی ماندانا بازیگر شرف خانواده فاضل و ناگفته های او آشنا شوید.

بیوگرافی بازیگران فیلم شرف خانواده فاضل

شرف خانواده فاضل فیلمی کمدی اجتماعی تولید سال 92 به کارگردانی وریا جاویدپور و نویسنده محراب قاسم‌خانی می باشد.

بازیگران این سریال

شقایق دهقان

بیوگرافی بازیگران فیلم شرف خانواده فاضل

شقایق دهقان متولد 4 اسفند 1357 در آلمان ، بازیگر سینما و تلویزیون است

تا مقطع دیپلم بیشتر نخواند اما وارد کلاس های عروسک گردانی شد سپس بازی در تئاتر را تجربه کرد و با سریال پاورچین به شهرت رسید و حالا یک فرزند دارد

بیژن بنفشه خواه

بیوگرافی بازیگران فیلم شرف خانواده فاضل

بیژن بنفشه خواه در خانواده هنری به دنیا آمد، پدرش رضا بنفشه خواه از بازیگران قدیمی و عموی او محمود بنفشه خواه نیز بازیگر می باشد.

مادرش خانم نیکی زاده رهبر دبیر بازنشسته آموزش و پرورش است. او دارای دو برادر به نام های هژیر و پژمان بوده و خود فرزند دوم خانواده می باشد.

رضا رشیدپور

بیوگرافی بازیگران فیلم شرف خانواده فاضل

رضا رشیدپور متولد هجدهم مرداد ماه 1354در خیابان سلسبیل(رودکی) تهران است و همزمان در دو دانشگاه، در دو رشته عمران و کارگردانی فارغ التحصیل شده است، در سال 82 با خانم نغمه مهرپاک مجری برنامهٔ تصویر زندگی که فوق لیسانس روانشناسی دارد، به غیر از مجری گری به کار کارگردانی و ساخت و ساز نیز می پردازد.

پژمان جمشیدی

بیوگرافی بازیگران فیلم شرف خانواده فاضل

پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق کشورمان متولد 20 شهریور 1356 در تهران است. او دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران می باشد.

پژمان جمشیدی در خانواده ای کم جمعیت در تهران به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر به نام مامک دارد، پدرش دبیر زمین شناسی و زیست شناسی و مادر مرحوم اش معلم اول دبستان بود.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.

بیوگرافی بازیگران فیلم شرف خانواده فاضل

پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

بیوگرافی موسی مارگا و همسرش

حسین معلومی

حسین معلومی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار حسین معلومی می‌توان به بازیگری در فیلم لیلی با من است، سریال خاله سارا و سریال ریشه در خاک اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران فیلم شرف خانواده فاضل

حسین معلومی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1354 در فیلم مرد نا‌آرام به کارگردانی سیروس قهرمانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم لیلی با من است، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حسین معلومی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رضا بیک ایمانوردی، ملوسک، سیروس افهمی و طوطی سلیمی را تجربه کرد.

مهتاج نجومی

مهتاج نجومی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۱ فروردین ۱۳۲۸ در تهران است که در سال ۱۳۵۴ در رشته کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما فارغ‌التحصیل شد.

بیوگرافی بازیگران فیلم شرف خانواده فاضل

او بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۴ با گروه شاهین سرکیسیان و همکاری با تلویزیون را از سال ۱۳۵۴ به عنوان کارگردان تلویزیونی و سپس بازیگری شروع کرد. همچنین وی فعالیت در سینما را از سال ۱۳۴۸ با بازی نقش کوتاهی در فیلم گاو آغاز نمود.

از نمونه آثار وی می توان به زن ها فرشته اند ۲، آپاچی، پول خارجی، بوی کافور عطر یاس، فریاد در شب، به من نگاه کن، بوی گل سرخ و گناهکاران اشاره کرد.

ماندانا

بیوگرافی بازیگران فیلم شرف خانواده فاضل
ماندانا

 

سایر بازیگران

پروین قائم مقامی
ماهان عبدی
رضا کریمی
شقایق احمدی
آیدا بیتی

یگانه مهدوی
کیان مهدوی
و با حضور عنایت الله بخشی

داستان سریال

این فیلم ماجراهای خانواده ای مرفه و ثروتمندی است که با فوت پدرشان دچار گرفتاری و دردسرهای خاصی می شوند. دختر خانواده به همراه همسرش که در خارج زندگی می کنند برای مراسم به تهران می آیند و برادر کوچک او برای استقبال به فرودگاه میرود.

عکس و بیوگرافی حمیرا ریاضی

اما همسر این خانم برای دیدن خانواده زنش شدیدا استرس دارد و به همین دلیل خانمش به او دو قرص آرام بخش که در ماشین برادرش بود می دهد. این قرص ها در واقع قرص های روان گردان است و…

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.