بیوگرافی بازیگران سریال چشم چران عمارت

دربیوگرافی بازیگران سریال چشم چران عمارت شما همراهان عزیز می توانید با بازیگران سریال ترکی چشم چران عمارت بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی بازیگران سریال چشم چران عمارت

سریال چشم چران عمارت به تازگی از Star TV نمایش داده می‌شود. بیوگرافی بازیگران سریال چشم چران عمارت در ادامه برای شما تهیه شده است.

خانواده کورهان اهل قاضی‌آنتپ هستن و خالص‌خان ستون این خانوادست. ماجرا زمانی شروع می‌شود که پلیس‌ها دم خانه کورهان‌ها می‌آید. خالص خان بعد از این اتفاق تصمیم می‌گیرد برای نوه‌ نازپرورده و چشم‌چرانش از شهر خود زن بگیرد.

 

افرا ساراچ اوغلو در چشم چران عمارت

افرا ساراچ اوغلو (Afra Saraçoglu) بازیگر ترکی و متولد 2 دسامبر 1997 است. او با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های فضیلت خانم و دخترانش از سال 2017 تا 2018، عشق این است؟ در سال 2018، “بچه بد” و یشیلچام در سال 2021 شناخته شده است. افرا ساراچ اوغلو در سال 2022 در سریال چشم چران عمارت (Yali Çapkini) در نقش سیران بازی کرد و محبوبیت بسیاری به دست آورد.

بیوگرافی بازیگران سریال چشم چران عمارت

او حرفه‌ی بازیگری را به صورت جدی از سال 2016 و با بازی در فیلم شانس دوم آغاز کرد. افرا اصالتا اهل کرت است که در ادرمیت متولد شده است. او ابتدایی و دبیرستان را در آنتالیا به پایان رساند. سپس در رشته‌ ادبیات در دانشگاه اسکی شهیر تحصیل کرد و در حین تحصیل اولین نقش به او پیشنهاد شد.
او از سال 2018 و با بازی در فیلم «Good Game: The Beginning» با مرت یازیجی اغلو آشنا شد و رابطه‌ی عاشقانه‌ی خود را با او آغاز کرد.

مرت رمضان دمیر در چشم چران عمارت

بیوگرافی بازیگران سریال چشم چران عمارت

مرت رمضان دمیر «Mert Ramazan Demir» بازیگر اهل ترکیه و متولد سال 1998 است. او از سال 2020 حرفه‌ی بازیگری را به صورت جدی آغاز کرد. او در سریال “معلم” که سال گذشته از شبکه FOX به نمایش درآمد به شهرت رسید. از دیگر فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن‌ها حضور دارد می‌توان به “زمان مرگ”و “بشقاب پرنده” اشاره کرد.

مرت با بازی در سریال‌های «Çiplak» در سال 2020، معلم (The Teacher) در سال 2020 و زمان مرگ (Olum Zamani) در سال 2021 شناخته شده است.

چتین تکین دور در چشم چران عمارت

بیوگرافی بازیگران سریال چشم چران عمارت

چتین تکیندور (ترکی استانبولی: Çetin Tekindor‎؛ زادهٔ ۱۶ ژوئیهٔ ۱۹۴۵) هنرپیشه اهل ترکیه است. وی متولد شهر سیواس است. این هنرمند در زمینه تئاتر در هنرستانی در آنکارا تحصیل نمود و پس از آن در زمینه بازیگری در دانشگاه‌های «Hacettepe» و دانشگاه بیلکنت تحصیل کرد.

عکس و بیوگرافی سیاوش یزدانی فوتبالیست

از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به کارادایی، عاصی و پدرم و پسرم اشاره کرد. بازی چتین در سریال نفوذی به یادماندنی است. کاراکتر کبابچی جلال یکی از بی‌نظیرترین کاراکترهایی است که او ایفا کرده است.

 

گوزده کانسو در چشم چران عمارت

بیوگرافی بازیگران سریال چشم چران عمارت

گوزده کانسو (ترکی: Gözde Kansu؛ زادهٔ ۲۳ اوت ۱۹۸۰) بازیگر اهل ترکیه است. وی از سال ۱۹۹۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. گوزده نیز در سریال نفوذی حضور داشت و نقش همسر مافیا، کبابچی جلال را ایفا می‌کرد.

او از سال 1995 فعالیت هنری‌اش را آغاز نمود و در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری حضور داشت. آخرین سریال او، چشم چران عمارت است که نقش گلگون را بازی می‌کند.

گلچین سانتیرجی‌اوغلو در چشم چران عمارت

گلچین سانتیرجی‌اوغلو (ترکی: Gülçin Santırcıoğlu؛ زادهٔ 1977 (۴۴–۴۵ سال)) بازیگر اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۰۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به تخممرغ، قیام ارطغرل، و تردید اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال چشم چران عمارت

او در سال 1977 در ازمیر به دنیا آمد و در مدرسه هنرهای نمایشی کنسرواتوار دانشگاه Dokuz Eylül درس اپرا خواند. جدا از حرفه بازیگری، او به عنوان تکنواز برای گروه‌های مختلف کار کرد و دوره‌های آواز را در بنیاد فرهنگ و هنر روحی سو تدریس کرد. اولین فیلمی که او در آن ظاهر شد، مشتق بود. این فیلم که در سال 2005 اکران شد، برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم پرتقال طلایی آنتالیا شد.

گلچین با بازی در نقش ثریا در این فیلم، در سیزدهمین دوره جوایز ÇASOD جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. موفقیت او از طریق بازی در سریال خداحافظی روملی به دست آمد که در آن شخصیت حتیجه را به تصویر کشید. در سال 2007، در کنار نجات ایشلر، سعادت آکسوی و اوفوک بایراکتار در یومورتا، اولین قسمت از یک سه گانه به کارگردانی سمیه کاپلان اوغلو که بعدها جوایز ملی و بین المللی زیادی را به دست آورد، انتخاب شد. در سال‌های اخیر، Santırcıoğlu عمدتاً برای بازی در سریال‌هایی مانند Kara Ekmek، Oyunbozan و Hercai شناخته شده است.

خلاصه سریال چشم چران عمارت

بیوگرافی بازیگران سریال چشم چران عمارت
داستان سریال چشم چران عمارت درباره‌ خانواده‌ ثروتمند کورهان است. نوه‌ این خانواده، فرید، پسر خوشگذرانی است که به جز تفریح و شیطنت‌هایش به چیزی اهمیت نمی‌‌دهد. اما از آنجایی که از لحاظ مالی به خانواده‌اش وابسته‌ است، نمی‌تواند با خواسته‌های آن‌ها مخالفت کند.
پدربزرگ خانواده به این فکر می‌افتد که تنها راهی که برای سر به راه کردن فرید وجود دارد، این است که او با دختری از شهر زادگاهش یعنی غازی عینتاب، ازدواج کند و همین مسئله سبب آشنایی فرید با سیران می‌شود. سیران فرزند دوم کاظم سانلی، یکی از افراد ثروتمند شهر غازی عینتاب است.

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.