بیوگرافی امیر رحمانی بازیکن ناپولی

در بیوگرافی امیر رحمانی بازیکن ناپولی شما همراهان عزیز می توانید با بازیکن فوتبالیست ایرانی امیر رحمانی و ناگفته های او بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی امیر رحمانی بازیکن ناپولی

امیر رحمانی (زاده ۲۴ فوریه ۱۹۹۴) یک فوتبالیست حرفه‌ای آلبانیایی کوزوو است که برای لوکوموتیو به صورت قرضی از دینامو زاگرب در لیگ اول کرواسی و تیم ملی کوزوو عمدتاً به عنوان مدافع میانی بازی می‌کند. رحمانی در درنیسا به رتبه های بالاتر رفت و در سال 2011 اولین بازی خود را در تیم اول انجام داد و پس از تاثیرگذاری در سوپرلیگ کوزوو به تیم سوپرلیگ آلبانی پارتیزانی تیرانا رفت. در دوران حضورش در پارتیزانی تیرانا، او کاپیتان تیم زیر 21 سال آلبانی شد و در سال 2014 اولین بازی ملی خود را نیز انجام داد. امیر رحمانی پس از 66 بازی و 3 گل در تمامی رقابت ها برای پارتیزانی تیرانا به تیم RNK Split کرواسی منتقل شد.

بیوگرافی امیر رحمانی بازیکن ناپولی

باشگاه درنیکا

رحمانی از پدر و مادر آلبانیایی اهل کوزوو که اصالتاً اهل اسکندراج بودند، در پریتین متولد شد. او فوتبال خود را با تیم جوانان درنیکا آغاز کرد، جایی که در طول رقابت های 2011–2012 به تیم بزرگسالان ارتقا یافت و با وجود اینکه تنها 17 سال داشت بلافاصله شروع به تحت تاثیر قرار دادن کرد. او در تابستان 2012 با تیم سوپرلیگ آلبانی، Kastrioti Krujë آزمایش شد، جایی که او کادر مربیگری Kastrioti Krujë را تحت تاثیر قرار داد، اما پس از به بن بست رسیدن مذاکرات بر سر بسته غرامتی که گزارش شده بود، قرارداد برای جذب این بازیکن به توافق نرسید. منطقه 3000 یورو او به KF Drenica بازگشت و در آنجا به یک بازیکن مهم در تیم اصلی تبدیل شد زیرا به تیمش کمک کرد درست بالای منطقه پلی آف سقوط در سوپرلیگ کوزوو به پایان برسد.

بیوگرافی امیر رحمانی بازیکن ناپولی

باشگاه پارتیزانی تیرانا

رحمانی مورد توجه بسیاری از تیم های سوپرلیگا آلبانی قرار گرفت و اسکندربئو کورچه، قهرمان فعلی، رسماً به این بازیکن 19 ساله پیشنهاد داد تا به این باشگاه بپیوندد، اما او در نهایت تصمیم گرفت به جای آن به پارتیزانی تیرانا بپیوندد. او اولین بازی خود را برای باشگاه جدیدش در 21 سپتامبر 2013 در یک بازی خارج از خانه مقابل بسا کاواجه انجام داد، جایی که در پیروزی 1–0 تیمش پس از نیمه تمام به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.

در پایان فصل 15-2014، رحمانی از سوی انجمن “اسپورتی نابکن” به عنوان “استعداد سال” انتخاب شد.

رنک اسپلیت

بیوگرافی امیر رحمانی بازیکن ناپولی

در 5 ژوئن 2015، رحمانی دوران حرفه‌ای خود را در پارتیزانی تیرانا به پایان رساند و به تیم کرواسی RNK Split رفت و در آنجا به سوکول سیکالشی بازیکن آلبانیایی پیوست. او اولین بازی رقابتی خود را برای این باشگاه در 13 ژوئیه در بازی افتتاحیه لیگ فصل 16-2015 در برابر لوکوموتیو انجام داد، جایی که او 90 دقیقه کامل در یک برد خانگی 2-1 بازی کرد. پس از آن، رحمانی به یک استارتر ثابت در ترکیب زوران وولیچ تبدیل شد و بعداً گوران سابلیچ، خود را در مرکز دفاع تثبیت کرد.

عکس پویا امینی و همسرش با بیوگرافی 97

بیوگرافی امیر رحمانی بازیکن ناپولی

در 30 اکتبر، رحمانی عملکرد خوبی را در برابر دیناموزاگرب، رهبر لیگ، برای برد خانگی 1–0 انجام داد، که باعث شد او در تیم منتخب هفته قرار گیرد. رحمانی در 22 نوامبر، پس از نمایش خوبش در تساوی 1-1 خارج از خانه مقابل ایسترا 1961، دوباره در تیم منتخب هفته قرار گرفت.

رحمانی سال 2016 را با بازی کامل 90 دقیقه ای در اولین بازی این تیم در لیگ 2016 آغاز کرد، تساوی 1-1 خارج از خانه مقابل اینتر زاپرسیچ، که با 90 دقیقه کامل دیگر مقابل زاگرب همراه شد که باعث شد او دوباره در ترکیب تیم قرار بگیرد. تو هفته. در 2 مارس 2016، رحمانی اولین گل خود را برای باشگاه در جریان شکست خانگی 1–2 مقابل ریژکا به ثمر رساند. این او را به تیم منتخب دیگر هفته هدایت کرد. او به ظاهر خوب خود ادامه داد که منجر به ارزش او به 1 میلیون یورو شد. او پس از تساوی بدون گل مقابل اوزیک در 8 آوریل، برای هشتمین بار در تیم منتخب هفته قرار گرفت.

بیوگرافی امیر رحمانی بازیکن ناپولی

حرفه بین المللی

رحمانی که اصالتاً آلبانیایی اهل کوزوو بود، در 4 ژوئن 2013 تابعیت آلبانیایی را در میان تیم ارشد آلبانی، آگون محمتی و دیگر بازیکنان زیر 21 سال آلبانی، هاجی نزیراج، والنتین جوکاج و هرولیند شالا دریافت کرد.

بازی ملی

رحمانی در فوریه 2013 توسط اسکندر گگا برای یک بازی دوستانه آلبانی زیر 21 سال مقابل مقدونیه دعوت شد. این مسابقات، دقیقا از آگوست تا نوامبر 2013.

آلبانی

بیوگرافی امیر رحمانی بازیکن ناپولی

رحمانی پس از نمایش خوبش در پارتیزانی تیرانا و تیم زیر 21 سال آلبانی، توسط جیانی دی بیاسی، مربی تیم ارشد آلبانی برای بازی دوستانه در 8 ژوئن 2014 مقابل سن مارینو دعوت شد. او اولین بازی خود را در بازی مقابل سن مارینو انجام داد و در دقیقه 82 بازی به جای مدافع 20 ساله  السید هیساج به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد که با نتیجه 0–3 خارج از خانه به پایان رسید. در 13 نوامبر 2015، او در برابر کوزوو، تیمی که قبلا در آن بازی می کرد، گل زد.

بیوگرافی مریم مومن و همسرش سامان

کوزوو

او یک بار برای تیم ملی فوتبال کوزوو در یک بازی رسمی توسط فیفا در 21 مه 2014 مقابل سنگال بازی کرد، جایی که 90 دقیقه کامل در باخت 3-1 بازی کرد. او اولین حضور رسمی خود را برای کوزوو در مرحله مقدماتی جام کلمه 1-1 مقابل فنلاند در سپتامبر 2016 انجام داد.

 

4.3/5 - (3 امتیاز)
مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. نگیـــــــن می‌گوید

    چرا اسمو فامیلیش ایرانیہ؟؟!!

    تو شہر ما فامیلے رحمانے زیاده من اول فڪ ڪردم اصالتا همشہرے منہ
    😄😄😄😄

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.