اسم بازیگر ونزدی چیست

در اسم بازیگر ونزدی چیست شما همراهان عزیز می توانید با بازیگر سریال ونزدی جنا اورتگا (Jenna Ortega) بیشتر آشنا بشوید.

اسم بازیگر ونزدی چیست

اگر به دنبال اسم بازیگر ونزدی چیست باید بپوی نام بازیگر نقش ونزدی کسی نیست جزء جنا اورتگا که دارای قدرت‌های روانی خاصی است و به نوعی می‌تواند اتفاقات آینده را پیش از وقوع ببیند.

اسم بازیگر ونزدی چیست

او به دلیل ایجاد شرارت (اقدام به قتل دانش‌آموزانِ مدرسه قبلی‌اش!) و دردسر در مدارس دیگر به آکادمی طردشدگانِ نِوِرمور (Nevermore) فرستاده می‌شود. (مدرسه‌ای که افراد طرد شده با قدرت‌های خاص را آموزش می‌دهد) اورتگا همچنین نقش گودی آدامز، جد متوفی ونزدی را نیز در سریال ایفا کرده است؛ ونزدی او را در رؤیاهای گذشته می‌بیند. همچنین کارینا ورادی در نقش ونزدی خردسال در سریال ظاهر شده است. ونزدی با یک شخصیت کاملا سرد و بدون احساس سریال را آغاز می‌کند، اما کم کم طبیعت خوب خود را پذیرفته و در کنار حفظ تاریکی درونی‌اش، تغییرات دلپذیری در شخصیتش بوجود می‌آورد. ونزدی اهمیتی نمی‌دهد که نسبت به دیگران متفاوت است و به همان شکل متفاوت که در لباس پوشیدنش، رفتارش، عشق ورزیدنش و حتی رقصیدنش دیده می‌شود به زندگی کردن، داستان نویسی و حل معماهای جنایی‌ای که دوست دارد می‌پردازد.

نام: جنا
نام خانوادگی: اورتگا
محل تولد: کالیفرنیا
سال تولد: 27 سپتامبر 2002
قد: 1.55
زمینه فعالیت: بازیگری
شروع فعالیت: 2012 تاکنون
وضعیت تاهل: مجرد

اسم بازیگر ونزدی چیست

جنا اورتگا بازیگر جوان آمریکایی در تاریخ 27 سپتامبر 2002 در دره کوچلا، کالیفرنیا به دنیا آمد. جنا در یک خانواده پر جمعیت متولد شده و فرزند چهارم یک خانواده شش نفری است. پدر او مکزیکی و مادرش هم نژاد مکزیکی و پورتوریکوئی دارد.جنا اورتگا به دلیل علاقه اش به بازیگری از همان دوران خردسال یعنی 6 سالگی وارد عرصه بازیگری شد. خیلی نگذشت که او در هشت سالگی با کمک مادرش و مدیر برنامه های خود، مصاحبهٔ بازیگری را شروع، و در سال 2012 برای حضور مهمان در مجموعه در راب (در قسمت “بیبی باگ”) مقابل دوربین رفت.

عکس و بیوگرافی سارا در سریال نیوکمپ

قد جنا اورتگا

1.55 است.

سن جنا اورتگا

جنا اورتگا در حال حاضر 21 سال دارد.

همسر جنا اورتگا

جنا اورتگا مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

شروع فعالیت جنا اورتگا

اسم بازیگر ونزدی چیست

همانطور که در قسمت بالا نیز اشاره شد جنا اورتگا در سال 2012 باحضور مهمان در مجموعه تلویزیون «راب»(در قسمت بیبی باگ)، برای نخستین بار مقابل دوربین رفت.در ادامه او در مجموعه تلویزیونی «سی اس آی- نیویورک» در قسمت «ناگفته» و در نقش «ایمی مور» به نقش آفرینی پرداخت.جنا اورتگا در سال 2014 در سریال «ریک» در نقش «زوئی لئون» مقال دوربین رفت. در همان سال او در فیلم کمدی «شیطون های کوچولو جلوی فاجعه را گرفتند» نقش «مری» را برعهده داشت.

 

مطالب پیشنهادی:

1/5 - (1 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.