معرفی بازیگران سریال ونزدی

در معرفی بازیگران سریال ونزدی شما همراهان عزیز سایت عکس نوشته می توانید با بازیگران این سریال پرطرفدار که به تازگی در فیلمو اکران شده آشنا شوید.

معرفی بازیگران سریال ونزدی

سریال بسیار جذاب ونزدی، سریال 8 قسمتی جدید نتفلیکس به کارگردانی کارگردان معروف فیلم‌های تاریک و ترسناک، تیم برتون، این روزها حسابی جنجال به پا کرده و وایرال شده است. داستان این سریال جذاب و پربیننده نتفلیکس، درباره بچه بزرگ خانواده آدامز، ونزدی آدامز است. که در مطلب معرفی سریال ونزدی کامل به آن پرداخته اییم.

لیست بازیگران ونزدی چه کسانی هستند؟

در این مقاله ما لیست هنرپیشه های ونزدی را برای شما آماده کردیم که میتوانید این لیست را به همراه شخصیت ها و اینکه در چه نقش هایی بازی کرده اند را مطالعه کنید.

معرفی بازیگران سریال ونزدی

جنا اورتگا Jenna Ortega ( در نقش ونزدی آدامز)

ونزدی یک دختر نوجوان و یکی از اعضای خانواده آدامز است. او به خاطر حس شوخ طبعی و سرگرمی های بیمارگونه اش که قبلاً شامل جهنم کردن زندگی برادر کوچکترش بود، شهرت دارد. در این سریال، ما شاهد انتقال او به یک مدرسه شبانه روزی و تلاش برای دستگیری یک قاتل مرموز هستیم که مانند هیولاست و اقدام به کشتن اهالی شهر کرده است.

 

معرفی بازیگران سریال ونزدی

لوئیس گازمن Luis Guzmán (در نقش پدر ونزدی آدامز)

لوئیس گوزمن (Luis Guzmán) در نقش پدر ونزدی و خانواده آدامز در این سریال نقش آفرینی کرده است.

 

معرفی بازیگران سریال ونزدی

جیمی مک شین Jamie McShane (در نقش کلانتر دونووان)

کلانتر دونوان با نام کلانتر گالپین یکی از اعضای پلیس است که نسبت به خانواده دردسرساز آدامز تحقیق می کند. مک شین اخیراً در سریال همکار نتفلیکس The Lincoln Lawyer ظاهر شد، در حالی که او همچنین نقش کوچکی در فیلم زندگینامه تحسین شده Mank در سال 2020 داشت.

 

معرفی بازیگران سریال ونزدی

موسی مصطفی Moosa Mostafa (نقش یوجین در سریال ونزدی)

او متولد سال 2009 در لندن است و دانش آموزی است که در کنار ونزدی آدامز در آکادمی Nevermore شرکت می کند و توانایی کنترل زنبورها را دارد. از دیگر فیلم هایی که یوجین در آن نقش آفرینی کرده است می‌توان به فیلم صخره های شبستان اشاره کرد.

160 سانتی متر قد و 43 کیلوگرم وزن دارد و پدر مادرش به دین اسلام معتقدند.

 

گوئندولین کریستی Gwendoline Christie (در نقش لاریسا)

گوئندولین کریستی که در نقش لاریسا در سریال ونزدی نقش بازی کرده است. محل زندگی او در شهر ورثینگ انگلیس و متولد 28 اکتبر 1978 است و فارغ التحصیل درام در لندن است. از 28 سالگی با نمایش تئاتر Pravda فعالیت خود را آغاز کرد و در سریال محبوب تاج و تخت به شهرت رسید.

 

نائومی جی اوگاوا Naomi J Ogawa (یوکو)

نائومی جی اوگا وا از سن 21 سالگی بازیگری را با فیلم Assassin آغاز کرد و در سال 2022 با سریال ونزدی درخشان ظاهر شد. او متولد 24 اوت 1999 در لندن انگلیس است.

عکس واقعی جن همراه با توضیحات

 

هانتر دوهان (تایلر)

هانتر دوهان که با نام تایلر در سریال ونزدی نقش آفرینی کرده است. هانتر دوهان 28 ساله در ۱۹ ژانویه ۱۹۹۴ در  شهر فورت اسمیت، آرکانزاس، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمده است. دوهان از طرف پدری خود اصالت استرالیایی و از سمت مادر خود اصالت آمریکای جنوبی دارد. قد هانتر دوهان 180 سانتی متر و وزنش 62 کیلوگرم است. از علایق او میتوان به ژیمناستیک اشاره کرد.

 

ریکی لیندهوم Riki Lindhome (نقش والری)

ریکی لیندهوم در ونزدی نقش دکتر والری کینبات را بازی می کند. دکتر Kinbott یک درمانگر در جریکو است که جلسات مکرری با ونزدی دارد. ریکی لیندهومدر برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی بی‌شماری حضور داشته است؛ بنابراین قطعاً او را از نقش هایی مثل گریس و فرانکی، دختر جدید، بروکلین Nine-Nine، خانواده مدرن، نظریه انفجار بزرگ، دختران گیلمور و … خواهید شناخت. او علاوه بر تمام این برنامه های تلویزیونی، در Knives Out در نقش دونا ترومبی نیز ظاهر شد.

 

معرفی بازیگران سریال ونزدی
معرفی بازیگران سریال ونزدی

کریستینا ریچی Christina Ricci (مرلین)

کریستینا ریچی یک بازیگر برجسته است که برای نقش‌هایش در نمایش‌هایی مانند جلیقه زرد و فیلم‌هایی مانند Monster شناخته می‌شود . اما کریستینا ریچی کار خود را به‌عنوان یک ستاره کودک شروع کرد و نقش موفقیت‌آمیز او در نقش ونزدی آدامز در فیلم‌های خانواده آدامز دهه 90 بود؛ به همین دلیل طرفداران از اینکه کریستینا ریچی در حال پیوستن به تیم بازیگران سریال ونزدی با بازی جنا اورتگا در نقش اصلی بود، بسیار هیجان زده شدند.

 

معرفی بازیگران سریال ونزدی
معرفی بازیگران سریال ونزدی

تامی ارل جنکینز Tommie Earl Jenkins (در نقش نوبل)

تامی ارل جنکینز متولد ۱۳ نوامبر ۱۹۶۵ که  با نام‌های تی جی یا تامی جنکینز شناخته می‌شود، یک هنرپیشه، نوازنده و مجری آمریکایی است. تامی بیشتر به خاطر نقش اوبرکورن در نمایش تلویزیونی Go Jetters شناخته شده است. Go Jetters در سال 2016 در بخش دبستانی انیمیشن نامزد جایزه بفتا شد.

از دیگر کارهای قابل توجه او می‌توان به نقش بری بلسون در پسران جرسی، روایت کتاب صوتی دوازده سال بردگی و روایت دو مستند منتشر شده با Roots است. تامی جنکینز همچنین ضبط حرکت و صداپیشگی شخصیت Die-Hardman را در بازی ویدیویی  Death Stranding (2019) ارائه کرد.

 

پرسی هاینس وایت Percy Hynes White (خاویر)

پرسی بازیگر 21 ساله‌‎ای است که علاوه بر اولین حضور خود در نتفلیکس در سریال ونزدی، نقش اندی استراکر را هم در سریال The X-Men The Gifted بازی کرده است.

پرسی که حرفه بازیگری خود را در سن هفت سالگی آغاز کرد، در سریال هایی از جمله The Twilight Zone و Between و فیلم هایی مانند Night at the Museum: Secret of the Tomb و Edge of Winter ظاهر شد.

پرسی علاوه بر اینکه یک بازیگر است، پسر پدر و مادر مشهوری هم است، زیرا پدرش جوئل توماس هاینز، رمان‌نویس، بازیگر و کارگردان است، همچنین مادرش، شری وایت، بازیگر و تهیه‌کننده است.

عکس و بیوگرافی شاهین لو و همسرش

 

معرفی بازیگران سریال ونزدی
معرفی بازیگران سریال ونزدی

اما مایرز Emma Myers (نقش انید در سریال ونزدی)

انید دختری است که در سریال ونزدی مجبور می شود با ونزدی در یک اتاق زندگی کند، موضوعی که به دلیل شخصیت های متضاد آنها برای او دشوار بود. او از جزئیات روشن، رنگارنگ و شاد لذت می برد که برخلاف آن چیزی است که شما از بازیگر نقش ونزدی در این سریال مشاهده می‌کنید.

همچنین مایرز در فیلم هیجان انگیز «دختر در زیرزمین» و فیلم جشن کریسمس رمانس آل دنته بازی کرده است.

 

معرفی بازیگران سریال ونزدی

جوی ساندی Joy Sunday

Joy Sunday یک بازیگر آمریکایی است. او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه های تلویزیونی ونزدی، سفیدپوستان عزیز، دردسر خوب، مک گیور و کارول دوم شناخته می شود. علاوه بر تلویزیون، او همچنین در فیلم‌هایی مانند You’ll Never See It Coming، Limelight، Close: Attempt 1، Swansong و Hero Stuff ایفای نقش کرده است.

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. raveh می‌گوید

    فیلم جالبی بود

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.