مدل سفره هفت سین 1402

در مدل سفره هفت سین 1402 شما همراهان عزیز سایت عکس نوشته می توانید سری جدید از عکس های منتخب برای هفن سین را مشاهده کنید.

مدل سفره هفت سین 1402

سفره هفت سین بهتر است طوری انتخاب کنید که دوست دارید سفره هفت سین شما به سبک مدرن چیدمان شود یا کلاسیک. سبک سفره‌ای که برای زیر کار انتخاب می‌کنید، آینه و شمعدان و ظروف شما باید همگی با سبک کلی سفره‌تان هماهنگ باشد.

برای سفره هفت سین مدرن می‌توانید از ایده‌هایی خلاقانه‌تر کمک بگیرید و برای چیدن یک سفره هفت سین ساده و سنتی بهتر است این موضوع را در مورد انتخاب تمام عناصر رعایت کنید.

مدل سفره هفت سین 1402 مدل سفره هفت سین 1402 مدل سفره هفت سین 1402

از آینه و شمع غافل نشوید

شاید آینه و شمع از اجزای اصلی هفت سین نباشند، اما باید بدانید که هیچ سفره هفت سینی بدون شمع و آینه کامل نخواهد شد. زیبایی آینه و شمعدان را دست کم نگیرید و در صورتی که به آینه و شمعدان دسترسی ندارید، خودتان دست به کار شوید و با استفاده از یک ایده جذاب یک ست آینه و شمعدان ساده درست کنید. برای این کار می‌توانید از آینه شمعدان عروسی‌تان نیز استفاده کنید.

 

میز مناسبی را برای چیدمان هفت سین انتخاب کنید

سفره هفت سین شما باید روی یک میز مناسب قرار بگیرد که هم جلوه زیبایی داشته باشد و هم اینکه روی میزی نباشد که برای پذیرایی از مهمان یا غذا خوردن به آن نیاز دارید. سعی کنید سفره هفت سین را روی میزی بچینید که تا پایان ۱۳ روز عید سفره هفت سین شیک شما جلوه‌گر خانه‌تان باشد.

بهترین مدل مانتو سنتی جلو بسته

استفاده از میزهایی که کمی بزرگ‌تر هستند برای این کار مناسب‌تر است. اگر به میز بزرگ دسترسی ندارید، می‌توانید از دو یا سه میز در کنار هم استفاده کنید. بهتر است در کنار چیدن سین‌های سفره، برای زیباتر شدن میز هفت سینتان از گلدان گل، ظرف آجیل، میوه و شیرینی نیز استفاده کنید.

مدل سفره هفت سین 1402 مدل سفره هفت سین 1402 مدل سفره هفت سین 1402 مدل سفره هفت سین 1402 مدل سفره هفت سین 1402 مدل سفره هفت سین 1402 مدل سفره هفت سین 1402 مدل سفره هفت سین 1402 مدل سفره هفت سین 1402 مدل سفره هفت سین 1402

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.