عکس و بیوگرافی یاران در سریال تردید

در عکس و بیوگرافی یاران در سریال تردید می توانید با بازیگر نقش یاران بازیگر زن ترک İlay Erkök و تمام جزئیاتی را که می خواهید در مورد ایلای ارکوک بدانید، که نقش شخصیت یارن شادوغلو را در سریال تردید ایفا می کند، که در حال حاضر روی صفحه های ATV پخش می شود، بیابید… ایلای ارکوک کیست؟ کجا متولد شد، چند سال داشت، قد، وزن، سریال و فیلم های تلویزیونی بازی کرد…بیشتر آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی یاران در سریال تردید

یاران در سریال تردید را بازیگر ترک ایلای ارکوک ایفای نقش می کند که بازیگر ترکیه ای متولد 1 اکتبر 1993 در استانبول که پس از فارغ التحصیلی از کنسرواتوار دانشگاه دولتی استانبول، در کنسرواتوار سلطنتی اسکاتلند دروس بازیگری را گذراند. پس از بازگشت از بریتانیا، او به عنوان دستیار کمدین ترک، تولگا چویک، کار کرد. او اولین بازی خود را با بازی در سریال ترکی Güneşi Beklerken انجام داد. او همچنین در بسیاری از نمایشنامه ها حاضر شده است.

عکس و بیوگرافی یاران در سریال تردید

خانواده

ایلای ارکوک در یک خانواده متوسط در استانبول به دنیا آمد، اگرچه اصالت اصلی او برای مانیسا است . او خواهر ندارد و تنها یک برادر دارد که در حال تحصیل می باشد .

عکس و بیوگرافی یاران در سریال تردید

ازدواج

ارکوک با بازیگر و خواننده ترک ، کرم کم که پانزده سال از او بزرگتر بود، ازدواج کرد، اما بعداً از هم جدا شدند. در سال 2020، او با بازیکن بسکتبال کرم گولمز آشنا شد و همچنان با هم رابطه عاشقانه ای را دنبال می کنند.

عکس و بیوگرافی یاران در سریال تردید

شروع فعالیت

ایلای ارکوک در برنامه «دوست من خوش آمدید» روی صحنه رفت و پس از اجرا در این برنامه، فعالیت بازیگری حرفه ای او آغاز شد. او با سریال Inadına Aşk در سال ۲۰۱۵ شناخته شد.

عکس و بیوگرافی امیرمحمد زند

عکس و بیوگرافی یاران در سریال تردید

شهرت

ایلای ارکوک با بازی در سریال Hercai (تردید) که در سال ۲۰۱۹ پخش شد. و بازی نقش (یاران شاداوغلو) در سریال تردید در کارکتر  Yaren Şadoğlu(یاران) ایفای نقش کرد که باعث شد به شدت دیده شود و به شهرت برسد.

عکس و بیوگرافی یاران در سریال تردید

مشخصات ظاهری

ایلای ارکوک 1.70 متر قد، 55 کیلوگرم وزن دارد.

عکس و بیوگرافی یاران در سریال تردید

اینستاگرام

İlay Erkök ایلای ارکوک  مانند سایر سلبریتی برای ماندگاری در صحنه شهرت نیاز به ارتباط با هواداران خود دارد و او این کار را در اینستاگرام با اشتراک پست های  روزانه انجام میدهد

عکس و بیوگرافی یاران در سریال تردید

در اینستاگرام با آی دی : ilayerkok فعالیت می کند.

 

فیلم و سریال 

هرکای (Yaren Şadoğlu، سریال تلویزیونی ۲۰۱۹-۲۰۲۰)
ارزن روی سر ما (نور، سریال تلویزیونی ۲۰۱۸)
اولین بوسه (فیلم بلند ۲۰۱۷)
تو گیدی سنی (الیف، فیلم ۲۰۱۷)
عشق زندگی من (سزن، سریال تلویزیونی ۲۰۱۶)
Çetin Ceviz 2 (Ayşen، فیلم تلویزیونی ۲۰۱۶)
عشق در ناامیدی (داملا، سریال تلویزیونی ۲۰۱۵)
در انتظار خورشید (گروه جوان، مجموعه تلویزیونی ۲۰۱۳)

 

سریال «هرجایی» یا «بی وفا»

این سریال دارای ژانر درام و عاشقانه است که موضوع آن انتقام خانواده ی اصلان بی از خانواده ی شاد اوغلو می باشد و این انتقام به عشق منجر می گردد، و …

در این سریال ایلای ارکوک با هنرپیشگان ترک معروفی از جمله ابرو شاهین، آکین آکینوزو و … همبازی می باشد.

سریال در «عشق از روی لجبازی»

ایلای در سال ۲۰۱۵ در سریال «عشق از روی لجبازی» مقابل دوربین رفت، که در این سریال با بازیگران مطرح ترکیه ای نظیر آچلیا توپال اوغلو و جان یامان همبازی بود.

سریال در «انتظار آفتاب»

در این سریال ایلای ارکوک با بازیگران مطرحی از جمله «کرم بورسین، اسماعیل اگ ساسماز، هانده دوغان دمیر، یاگمور تنریسوسین و … همبازی می باشد.

عکس و بیوگرافی کتایون امیر ابراهیمی

 

عکس و بیوگرافی یاران در سریال تردید

3/5 - (2 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.