عکس و بیوگرافی فائزه شریف

در عکس و بیوگرافی فائزه شریف شما همراهان عزیز می توانید با فائزه شریف که به تازگی ازدواج جنجالی را انجام داده را کامل مشاهده کنید.

عکس و بیوگرافی فائزه شریف

فائزه شریف مدل 35 ساله ایرانی است که هفت سال پیش از ایران مهاجرت و به استراالیا و از آنجا راهی فیلیپین شد

او به تازگی با لانچینگ پی مردم ثروت مند و مشهور فیلیپینی اشنا و به تازگی جشن ازدواج لاکچری را از خود منتشر کردند.

عکس و بیوگرافی فائزه شریف

او بخشی از دوران کودکی‌اش را در محله‌ ستارخان تهران و سپس کرج گذارند اما دوباره برای گذراندن دبیرستان به محله‌ ستارخان بازگشت. دوران دبیرستانش را در مدرسه‌ سلیمی جهرمی تمام کرد او هنوز به ادامه تحصیل خود ادامه میدهد و لیسانس بازرگانی دارد.

عکس و بیوگرافی فائزه شریف

فائزه شریف کیست

اوکه در یک مهمانی مناسبتی با وی آشنا شده و پس از چند ماه ارتباط تصمیم به ازدواج گرفتند.وی ساله های فراوانی در مدلینگ و برندینگ فعالیت داشته و تصاویر او بر روی چند مجله مد ایتالیایی نیز چاپ شد طبق شنیده ها او سال قبل با جوان مکزیکی رابطه نزدیکی داشتند اما به ازدواج ختم نشده است.

واقعیت ماجرا

در یکی دو سال اخیر برخی از خواننده ها برای اینکه آهنگ شان در فضای مجازی وایرال شود آن را بر روی تصاویر و ویدیو های مختلف میکس کرده و درباره ویدیو اخبار جعلی منتشر می کنند تا ویدیو ها مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته و در فضای مجازی دست به دست شود.

عکس و بیوگرافی فائزه شریف

بعضاً خواننده های گمنام برای شنیدن و دیده شدن دتر فضای مجازی اخباری را با نام های خیالی منتشر می کنند و باعث موجی فیک از اخبار در فضای مجازی شده و بر آن دمیده تا خوب دیده شوند.

عکس و بیوگرافی پوریا شکیبایی و همسرش

عکس و بیوگرافی فائزه شریف

که خیر ازدواج فائزه شریف هم از این نوع اخبار بوده که در تاریخ 25 دی ماه 1401 منتشر و به سرعت وایرال شد. امیدوارم از خواندن این مقاله با واقعیت ماجرا آگاه شده باشید.

عکس و بیوگرافی فائزه شریف

مدتی قبل نیز کلیپ های خواستگاری به نام سارا امجد و نازنین سلیمی و مریم فلاحی نژاد و یا ازدواج و خواستگاری سجاد بهرامی بدنساز از شاگردش و ده ها کلیپ دیگر به تیتر و عنوان کلیک خور در اینستاگرام منتشر شد که همگی جعلی بودند.

عکس و بیوگرافی فائزه شریف

فائزه شریف

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
2 دیدگاه
  1. من می‌گوید

    امان از بی شوهری

  2. علی خنجری می‌گوید

    طمع پول ثروت آدم توی آتش می‌بره فکر کرده ۴سال دیگه می می‌ره صاحب همه چیز میشه شوهر زیاده پول کم هست

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.