عکس و بیوگرافی غلامرضا شریعتی استان دار خوزستان

در عکس و بیوگرافی غلامرضا شریعتی استان دار خوزستان شما همراهان عزیز می توانید با سیر تا پیاز زندگی غلامرضا شریعتی بیشتر آشنا شوید …

عکس و بیوگرافی غلامرضا شریعتی استان دار خوزستان

غلامرضا شریعتی، سیاستمدار و مدیر ارشد اجرایی در سال ۱۳۵۴ در بهبهان استان اصفهان به دنیا آمد.

او که دارای دکتری ژنتیک انسانی از دانشکده‌ی علوم پزشکی دانشگاه تهران بوده و عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز است، پیش از این استاندار خوزستان و رئیس استاندارد ملی ایران بود.

سوابق غلامرضا شریعتی

سوابق شغلی و مدیریتی
در روزمه و کارنامه شغلی و سوابق شریعتی، مدیرکل انتظامی و سیاسی استانداری خوزستان و استاندار خوزستان و رئیس استاندارد ملی ایران دیده میشود.

او پیش‌تر از ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ ریاست سازمان ملی استاندارد ایران را برعهده داشت و در فاصله سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹ به‌عنوان استاندار خوزستان فعالیت می‌کرد.

او با آغاز به کار دولت احمدی‌نژاد به دانشگاه بازگشت و به‌عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور به آموزش دانشجویان پرداخت.

عکس و بیوگرافی غلامرضا شریعتی استان دار خوزستان
عکس و بیوگرافی غلامرضا شریعتی استان دار خوزستان

وی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان در دولت اصلاحات بود.
در دوره نخست استانداری عبدالحسن مقتدایی در خوزستان، شریعتی برای دوره‌ای سرپرستی معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان را برعهده داشت و در طول دوران ۸ ساله فعالیت دولت‌های نهم و دهم، وی فعالیت سیاسی نداشته و به عنوان مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه جندی‌شاپور فعالیت می‌کرد.

از دیگر سوابق مدیریتی شریعتی می‌توان به مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان، مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر و معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اشاره کرد.

مریم محبی همسر غلامرضا شریعتی کیست

ایشان سال ها پیش با خانم دکتر مریم محبی ازدواج کرده و دارای دو فرزند می باشد. شغل همسرش پزشکی می باشد.

مریم محبی همسر غلامرضا شریعتی کیست
مریم محبی همسر غلامرضا شریعتی کیست

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در دولت روحانی کیست

شریعتی در دولت روحانی به‌عنوان استاندار خوزستان مشغول فعالیت است. در دوره استانداری شریعتی در دولت دوازدهم، برای نخستین بار در کشور، حکم فرمانداری برای یک زن، (بعنوان فرماندار شهرستان کارون) توسط وی صادر شد.

از حاشیه‌های غلامرضا شریعتی در دوران استانداری خوزستان به دادگاه مدیرعامل شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه می توان اشاره کرد، در این دادگاه ادعایی مبنی بر پرداخت هزینه‌ی سفر استاندار و خانواده‌اش مطرح شد، ادعایی که پس از واکنش‌ها به آن، با این توضیح قوه قضاییه همراه شد: «پرونده اتهامی در خصوص استاندار خوزستان در دادسرای تهران مطرح نبوده و بر همین اساس وارد کردن اتهام به وی غیرموجه و فاقد مشروعیت قانونی است»

حواشی غلامرضا شریعتی

عکس و بیوگرافی غلامرضا شریعتی استان دار خوزستان

شریعتی که می‌گوید بار‌ها به واسطه تخصص علمی‌اش، به عنوان دکتری ژنتیک انسانی، دانش آموخته دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران در کنگره‌های علمی خارج کشور و گاه به همراه همسرش حضور یافته، معتقد است، “نیازی به دریافت پول به هر عنوانی و نیز برای سفر خارجی نداشته و اعلام کرده است که تمام اسنادش در آژانس‌های هواپیمایی موجود است و او و همسرش نه فردی به نام میرزایی را می‌شناسند و نه از احدی پولی دریافت نکرده اند.”

عکس مریم محبی همسر غلامرضا شریعتی

وی ادامه داد: او و همسرش در طول مدت فعالیتش در مقام استاندار از هیچ شخص و نهادی هیچ پول رایجی دریافت نکرده است و آبروی نظام را آز آبروی خودش مقدم‌تر دانسته است. کسی که شرافت دارد دست به چنین اقدامی نمی‌زند چه نیازمند باشد و چه نیاز نداشته باشد، چه برسد به بنده که نیازی هم نداشتم.

عکس و بیوگرافی فرهاد ظریف والیبالیست
عکس مریم محبی همسر غلامرضا شریعتی
عکس مریم محبی همسر غلامرضا شریعتی

زندگینامه غلامرضا شریعتی

برکناری از ریاست استاندارد ملی ایران
شریعتی از در آبان ماه ۱۴۰۰ از ریاست استاندارد ملی ایران برکنار شد و مهدی اسلما پناه جایگزین شد.

سوابق اجرایی

• مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های شادگان و ماهشهر
• معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور
• مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان
• معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان
• استاندار خوزستان
• عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور
• رئیس سازمان ملی استاندارد ایران

عکس و بیوگرافی غلامرضا شریعتی استان دار خوزستان

ماجرای فرار غلامرضا شریعتی

غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان که از حامیان عبدالباقی مالک برج فروریخته متروپل بوده است روز گذشته از کشور خارج شده است.

بر اساس پیگیری ها، شریعتی به صورت قانونی به کشور امارات رفته است.

شریعتی در افکار عمومی و برخی دستگاه های نظارتی به عنوان یکی از متهمین این فاجعه مطرح شده بود.

خبرنگار ما تلاش کرد تا با شریعتی تماس بگیرد اما تلفن همراه وی پاسخگو نیست.

توضیحات یکی از نزدیکان استاندار سابق خوزستان درباره سفر وی به امارات؛ شریعتی فرار نکرده، هفته آینده بر می گردد

در پی انتشار اخباری در رسانه های نزدیک به جبهه پایداری و دولت به نقل از منابع امنیتی درباره خروج غلامرضا شریعتی استاندار دوره روحانی از کشور و رفتن وی به امارات یکی از نزدیکان غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان در پی پیگیری انصاف نیوز درباره‌ی شایعه‌ای منتشر شده در یکی از رسانه‌های اصولگرا، گفت که سفر او به امارات عادی است و این هفته هم برخواهد گشت.

این منبع گفت: ایشان برای انجام یک سری امور کاری مربوط به حوزه شغلی تخصصی خود در تاریخ ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ با پرواز c3me7l هواپیمایی ماهان به کشور امارات متحده عربی سفر کرده‌اند و جهت اطلاع و کاهش زحمت پیگیری و رصد این عزیزان (منتشرکنندگان خبر) به اطلاع می‌رساند بلیط برگشت ایشان برای برگشت به کشور از قبل تهیه شده و ایشان در همین هفته به ایران باز خواهد گشت. ایشان در هفته‌های گذشته نیز سفر مشابه کاری داشته‌اند و این سفر اتفاق خاص و جدیدی نیست.

وی گفت: جالب آنکه پیشتر خبرسازان مدعی ممنوعی الخروجی او بودند که کاملا واهی و بی اساس بود و حالا که سفر کرده‌اند و خبرهای دروغ قبلی مشخص شده، شاید اینگونه سعی در انحراف اذهان عمومی پس از نامه مستدل ایشان به رئیس جمهور هستند که با کمال احترام خواهان پاسخگویی متولیان امر به پرسش‌های مردم درباره متروپل شده بود.

عکس و بیوگرافی غلامرضا شریعتی استان دار خوزستان

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان کیست؟
وی متولد ۱۳۵۴ در شهر بهبهان واقع در استان خوزستان می باشد و به عنوان استاد دانشگاه و مدیر اجرایی در کشورمان فعالیت دارد

بیوگرافی غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و همسرش مریم محبی کیست؟

نام او بیشتر از سایر استاندارهای کشور به گوش می رسد چراکه استان خوزستان با شرایط بسیار بدی در چند سال اخیر دست و پنجه نرم می کند از حضور ریزگردها در فصل تابستان گرفته تا آبگرفتگی معابر و سطح شهر در فصل زمستان از اتفاقات ناگواریست که برای مردم خوزستان رخ می دهد و مردم انتظار دارند که استاندار برای مشکلات خوزستان فکر و چاره ای بیاندیشد

عکس و بیوگرافی شبنم دونمز و همسرش

همچنین ببینید: بیوگرافی و سوابق علی محمد احمدی استاندار سابق کهگیلویه
تحصیلات غلامرضا شریعتی
آقای غلامرضا شریعتی از اعضای هیات علمی دانشگاه جندی شاپور نیز می باشد او در رشته ژنتیک انسانی تحصیل کرده و موفق شد دکترای آن را از دانشگاه پزشکی تهران اخذ کند و در اواخر دولت هفتم و ابتدای دولت هشتم به عنوان استاندار خوزستان فعالیت خود را از سر بگیرد.

بیوگرافی غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و همسرش مریم محبی کیست؟

یکی از حواشی که پیرامون او به وجود آمد دادگاه امید اسدبیگی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بود که به اتهام اخلال در نظام ارزی و پولی کشور محاکمه شد همسر غلامرضا شریعتی گفته بود که هزینه سفرهای خانواده شریعتی را آقای اسد بیگی پرداخت می‌کرده است که در نهایت استاندارخوزستان این اتهامات رد و تکذیب کرد.

همچنین ببینید: سوابق ارسلان زارع استاندار گیلان
وی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان در دولت اصلاحات بود.[۷] در دوره نخست استانداری عبدالحسن مقتدایی در خوزستان، شریعتی برای دوره‌ای سرپرستی معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان را برعهده داشت

بیوگرافی غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و همسرش مریم محبی کیست؟

سوابق اجرایی
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر
معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور
مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان
عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.