عکس و بیوگرافی علی صبوری و همسرش

در عکس و بیوگرافی علی صبوری و همسرش شما همراهان می توانید با بازیگر معروف علی صبوری و ناگفته های او را مشاهده کنید.

عکس و بیوگرافی علی صبوری و همسرش

علی صبوری ملقب به واینر ایران متولد 3 شهریور ماه 1371 در شهر مشهد  مقدس می باشد. دارای  تحصیلات در زمینه هوشبری و یک برادر کوچک تر به نام آرمان اسـت کـه فرد موفقی در حوزه گرافیک اسـت.فعالیت هنری در قالب طنز را از شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز نموده است و اکنون هم در تلویزیون مشغول به فعالیت است. شغل خانوادگی علی صبوری فعالیت در بازار آهن آلات صنعتی اسـت.

عکس و بیوگرافی علی صبوری و همسرش

شروع فعالیت

علی صبوری پس از پذیرفته شدن در دانشگاه هوش بری قصد ادامه فعالیت هنری خود را داشت ولی ترم آخر اخراج شد زیرا می خواست یک نمایش را روی صحنه ببرد و با وجود هماهنگ کردن با استادان دانشگاه، پایان ترم اعلام شد که از چند واحد اموزشی بخاطر حضور نداشتن در کلاس صفر گرفت و کم کم در شبکه های مجازی شروع به ارائه استعداد خود کرد.

حضور در شبکه های مجازی

علی صبوری با قرض گرفتن گوشی پدر و نصب اپ مجازی و الگو برداری از سایر فعالان آن تصمیم به انتشار کلیپ کرد که هزینه 120 هزارتومان  برای 4 پست توانست دیده شود و به نیم میلیون فالور دست یابد

عکس و بیوگرافی علی صبوری و همسرش

حضور در خندوانه

علی صبوری پس از فتح نیم میلیون فالور تصمیم گرفت برای بیشتر دیده شدن و مهک توانایی های خود کلیپی را برای خندوانه بفرست پس یک روز کامل وقت برای در مشد زادگاه خود وقت صرف کرد و کلیپ موفقی را تهیه برای این برنامه فرستاد و با حضور در خندوانه نیم میلیون فالور دیگر در پیج خود جذب کرد.

عکس و بیوگرافی کیت میدلتون و همسرش

عکس و بیوگرافی علی صبوری و همسرش

الگوها

علی صبوری دوست دارد شخصیت و کمدین بشود که بتواند به هم نسلس های خود خدمت کند زیرا معتقد هست در دوران خود شومن زیادی وجود دارن اما کمدین وجود ندارد و الگوهای خود را افراد صاحب سبکی همچون رضا عطاران و مهران مدیری را می داند که خلاق و ماندگار هستند.

عکس و بیوگرافی علی صبوری و همسرش

ازدواج

علی صبوری ازدواج کزده و متاهل می باشد

عکس و بیوگرافی علی صبوری و همسرش

شهرت

علی صبوری از طریق ارسال ویدئو و پیش آمدن در مراحل انتخاب خنداننده به مرحله ی اجرای زنده در برنامه خندوانه رسید و در گروه فرهاد آئیش بود.
اولین اجرای علی صبوری در خنداننده شو با موضوع جا به جا شدن او با نوزاد خانواده ی دیگری بود که باعث شده بود پدرش او را نخواهد و اجرای جالب و خنده دار او اشک داوران مسابقه و شرکت کنندگان در استودیو خندوانه را از خنده در آورد.

 

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.