عکس و بیوگرافی راغب خواننده و همسرش

در عکس و بیوگرافی راغب خواننده و همسر با خواننده خوش صدا مصطفی راغب از تلاوت قرآن تا شهرت بیشتر آشنا خواهید شد همراه ما در رسانه عکس نوشته باشید.

عکس و بیوگرافی راغب خواننده و همسرش

مصطفی راغب متولد 28 اسفند 1368 در تهران ، خواننده و مداح است

فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مدیریت می باشد که از تلاوت قرآن کریم شروع و سپس وارد عرصه خوانندگی شد و تجربه آهنگسازی هم دارد

آغاز خوانندگی به صورت حرفه ای

لازم به ذکر است فعالیت رسمی راغب در زمینه خوانندگی از سال ۱۳۸۵ به صورت حرفه ای آغاز شد

وی تاکنون ترانه های بسیار زیبایی از جمله همینه عشق، صدای باران، نرو، بی هوا، دل دیوونه، جذاب، شب یلدا و … را منتشر کرده که با استقبال بسیار زیاد طرفداران مواجه شده است.

راغب همچنین به همراه حمید هیراد قطعه ای شنیدنی به نام جذاب را منتشر کردند.

نوحه و مداحی راغب

علاوه بر موارد ذکر شده راغب در ایام محرم و عزاداری مداحی های بسیاری را در شهر یزد انجام داده است.

او که خوانندگی را با قرائت قرآن و مداحی آغاز کرد، امروز نیز با وجود شهرت فراوانی که دارد همچنان در محافل مختلف مذهبی در ایام محرم و عزاداری به مداحی میپردازد.

مداحی کیستی با صدای راغب یکی از مداحیی های وی در شهر تاریخی یزد می باشد.

کنسرت های راغب

کنسرت های مصطفی راغب همیشه با استقبال پرشور هوادارن روبروست.

در این میان میتوان به کنسرت های هم‌نوازان راز،بهاریه، اثر موسیقایی روایی لیلی و مجنون، دیوارها به سرپرستی و آهنگسازی علی قمصری، اثر موسیقایی نمایشی موسی و شبان بعنوان خواننده و بازیگر، کنسرت نوستالژیک۱و۲، اثر موسیقایی روایی رستم و سهراب کانون پرورش فکری، کنسرت ارکستر موج نو به سرپرستی و آهنگسازی علی قمصری، ندای آغاز، کانون پرورش فکری، آلبوم دیوار و چین و اجرای چند قطعه در این اثر به آهنگسازی علی قمصری اشاره کرد.

وی همچنین در شهرهای مختلف ایران نیز کنسرت گذاشته است.

راغب خواننده

جوایز و افتخارات مصطفی راغب

مصطفی راغب یکی از پرافتخارترین هنرمندان و خوانندگان به شمار می رود. وی تاکنون موفق به کسب جوایز و افتخارات بسیاری در زمینه موسیقی شده است.

کسب رتبه اول مناجات خوانی در جشنواره دانشجویی لرستان، رتبه اول آواز به همراه خواننده برترگروه‌نوازی در اولین جشنواره موسیقی جوان استان یزد در سال ‌93، برگزیده جشنواره موسیقی جوان کشور سال 91، کسب رتبه اول در جشنواره تئاتر منطقه قشم و کسب رتبه برتر درجشنواره بین‌المللی رضوی طی سال‌های 90 تا 93، کسب رتبه‌ی تک خوانی جشنواره سرود کشوری «نغمه‌ی عشق» سال 87، کسب رتبه دوم و سوم با گروه موسیقی رندان به‌عنوان سرپرست و خواننده از جمله جوایزی است که در دوران فعالیت خود در زمینه موسیقی کسب کرده است.

عکس و بیوگرافی پژمان جمشیدی و همسرش

علاوه بر آن کسب رتبه دوم در مسابقات نقاشی رنگ و روغن، کسب رتبه‌ی دوم بازیگری مرد در جشنواره تئاتر با بازی در نمایش آخرین نامه نیز از دیگر افتخارات مصطفی راغب می باشد.

نقاشی رنگ روغن

مصطغی راغب در کنار فعالیت موسیقی بصورت حرفه ای در رشته نقاشی سبک رنگ و روغن نیز فعال استد و در مسابقات نقاشی نیز مقاوم دوم بدست آورده است

تلاش برای یک اثر خوب

یک اثر موسیقایی خوب، نیازمند انتخاب صدای خوب ، آهنگ خوب و تنظیم کننده خوب آهنگ است و خواننده باید توانایی برقراری صحیح ارتباط بین گروه برای اجرای یک اثر ماندگار را داشته باشد

علاقه به یزد و بافت سنتی

اگر الان از من بپرسید کجا را برای زندگی ترجیح می دهی ، من می گویم قطعا یزد را انتخاب می کنم چون سرشاز از زندگی و معماری اصیل ایرانی است.

باقت قدیمی و خانه های قدیمی سرشار از حس خوب و انرژی زندگی است اما وقتی به یک آپارتمان می رسید این حسن را نمیگیری …

موسیقی زبان مشترک

موسیقی زبان مشترک همه انسان های جهان است ما از بد تولد با ریتم و آهنگ هایی که خدای مهربان درون طبیعت قرار داده است روبرو می شود

راغب خواننده

استاد راغب در زمینه موسیقی

اولین استاد راغب در زمینه آواز، استاد اکبر عزیزی بود که پس از کسب تجربه از ایشان برای ادامه فعالیت خود به تهران آمد و زیر نظر اساتید موسیقی از جمله مجید کیانی علی جهاندار و حمیدرضا نوربخش آموزش خود را آغاز کرد.

راغب همچنین با هنرمندانی از جمله فرید سعادتمند، عبدالجبار کاکایی، بابک بابایی، علی قمصری و … تجربه همکاری داشته است.

در حال حاضر عراق به تدریس و آموزش صدا صداسازی مشغول است.

کنسرت های مصطفی راغب

اثر موسیقایی روایی رستم و سهراب «کانون پرورش فکری»

اثر موسیقایی روایی لیلی و مجنون

«کانون پرورش فکری»

اثر موسیقایی نمایشی موسی و شبان بعنوان خواننده و بازیگر

کنسرت هم نوازان راز

کنسرت نوستالژیک1و2

کنسرت بهاریه

کنسرت ندای آغاز

کنسرت ارکستر موج نو به سرپرستی و آهنگسازی علی قمصری

کنسرت دیوارها به سرپرستی و آهنگ سازی علی قمصری

آلبوم “دیوار و چین” و اجرای چند قطعه در این اثر به آهنگسازی علی قمصری

مصطفی راغب خواننده پاپ

اولین استاد

در زمینه آواز، استاد اکبر عزیزی بود که پس از کسب تجربه از ایشان به تهران برای تجارب بیشتر در زمینه موسیقی زیر نظر اساتیدی چون مجید کیانی، حمیدرضا نوربخش و علی جهاندار، نقل مکان کردم

بیوگرافی و عکس ماندانا منصوریان

تدریس موسیقی

در حال حاضر به تدریس و آموزش صداسازی مشغول هستم البته هنر انتها ندارد و هنوز باید تجربیات زیادی را در این راه کسب کنم.

آلبوم و آهنگ ها

همینه عشق ، بی هوا ، پروانه ، دوسِت دارم، نرو باران، همیته عشق، بی هوا ،پروانه، دوست دارم ،نرو، دلبری کار بهار ،انتظار….اشاره کرد .

در موسسه آوازی نو

راغب از سال 97 جذب موسسه «آوازی نو» شد و حالا بعنوان خواننده صاحب سبک شروع به خوانندگی در موضوعاتی چون صلح، عشق، دوستی و مهربانی می کند.

ازدواج

مصطفی راغب هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

 

2/5 - (3 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.