عکس و بیوگرافی ابی چوی مدل هنگ کنگی

ابی چوی 28 ساله، مدل، اینفلوئنسر و اجتماعی هنگ کنگی هفته گذشته ناپدید شد. تحقیقات پلیس را به خانه ای روستایی کشاند که در آنجا اعضای تکه تکه شده بدن و یک جمجمه پیدا شده است. شوهر سابق و همسرش دستگیر شده اند

عکس و بیوگرافی ابی چوی مدل هنگ کنگی

هنگ کنگ یکی از امن ترین شهرهای جهان است. اکنون یک قتل بسیار وحشتناک مرکز مالی را تکان داده است. ابی چو تین فونگ، مدل 28 ساله و اجتماعی، چهارشنبه گذشته ناپدید شد. دو روز بعد، بخش هایی از بدن تکه تکه شده او در خانه ای در منطقه تای پو شهر پیدا شد. حالا شوهر و همسر سابقش دستگیر شده اند.

از قتل چه می دانیم؟

چوی پس از اینکه هفته گذشته دخترش را نگرفت، ناپدید شد. او دارای دو فرزند از همسر سابقش الکس کونگ کونگ چی 28 ساله است که اکنون به دلیل قتل او دستگیر شده است.

پلیس روز یکشنبه گفت، گزارش شده که این مدل در یک خودروی هفت نفره مورد حمله قرار گرفته است که در داخل آن خون پاشیده شده است.

تحقیقات آنها را به خانه ای روستایی در منطقه تای پو هدایت کرد، جایی که بخش هایی از بدن او را در یخچال و قبرستانی در تسونگ کوان او، محله ای در هنگ کنگ پیدا کردند. همچنین از یکی از دو قابلمه بزرگی که پلیس در خانه سه طبقه پیدا کرده بود، اعضای بدن پیدا شد.

یکی از قابلمه ها با چربی غلیظ، مقداری تربچه و هویج پوشیده شده بود. بر اساس گزارشی که توسط South China Morning Post (SCMP) منتشر شده ، گمان می رود این گوشت از گوشت انسان باشد . استخوان های انسان و یک جمجمه در گلدان دیگری پیدا شد. به گفته محققان، آزمایش‌های DNA و سوابق دندانپزشکی برای تعیین اینکه آیا آنها متعلق به چوی هستند یا خیر، استفاده می‌شوند.

عکس و بیوگرافی ابی چوی مدل هنگ کنگی

به گزارش SCMP، یک چرخ گوشت، یک اره برقی و دو قابلمه سوپ حاوی بافت انسانی، به همراه دو نوع برش گوشت، یک چکش، ابزار دیگر و محافظ صورت نیز در این آپارتمان پیدا شد.

ناظر آلن چانگ از واحد جنایی منطقه ای کولون غرب هنگ کنگ به رسانه ها گفت که سوراخی به ابعاد (2.6 اینچ) در 2.2 اینچ در پشت جمجمه پیدا شده است. کارشناسان پزشکی قانونی معتقد بودند که این نتیجه یک ضربه مهلک بوده که او را کشته است.

نیم تنه و دست مقتول هنوز پیدا نشده است.

چرا چوی به قتل رسید و چه کسی دستگیر شد؟

در حالی که این انگیزه قرار است تایید شود، گزارش های رسانه های محلی می گویند که چوی ممکن است به دلیل اختلاف در اموال لوکس به قتل رسیده باشد.

به گزارش سی ان ان ، پلیس گفت، همسر سابق او الکس کونگ کنگ-چی روز شنبه در اسکله کشتی در یکی از جزایر دورافتاده شهر دستگیر شده است . او قصد داشت از شهر فرار کند که در کمین قرار گرفت. پلیس 500000 دلار هنگ کنگ پول نقد و ساعت های لوکس به ارزش حدود 4 میلیون دلار هنگ کنگ را از او کشف کرده است.

عکس الهه حصاری و همسرش با بیوگرافی 97
عکس و بیوگرافی ابی چوی مدل هنگ کنگیدر این تصویر گرفته شده از فیلم های ویدئویی که توسط TVB هنگ کنگ اجرا می شود، خبرنگاران از یک ون پلیس فیلم می گیرند که گمان می رود حامل بستگان مدل مقتول ابی چوی است. شوهر سابق و همسر سابق مدل و اینفلوئنسر مقتول هنگ کنگی روز دوشنبه به اتهام قتل مشترک پس از اینکه پلیس اعضای بدن او را در یخچال پیدا کرد در دادگاه حاضر شدند. TVB هنگ کنگ از طریق AP

پدر و مادر و برادر کوانگ نیز بازداشت شده اند. کوانگ، پدر و برادرش روز یکشنبه به قتل متهم شدند. پلیس همچنین زن 47 ساله ای به نام نگ را در ارتباط با این پرونده دستگیر کرده است. او مشکوک است که معشوق پدر کوانگ است و متهم شده است که او را در طبقه همکف خانه اجاره کرده است، جایی که جمجمه و سایر اعضای بدنش کشف شده است. به گزارش SCMP، هنوز مشخص نیست که آیا او از قتل اطلاع داشته است یا خیر .

پلیس مظنون است که نگ به کوانگ کمک کرد تا از پلیس فرار کند و آپارتمان لوکس دیگری در کولون غربی اجاره کند تا پسر کوچکتر کوانگ و چوی را مخفی کند.

گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که حتی پس از طلاق، چوی از خانواده کوانگ حمایت می کرد. همسر سابقش در آپارتمانی مجلل زندگی می کرد که او مالک آن بود و او به برادر شوهرش کمک کرد تا خانه ای بخرد. برادر شوهرش به عنوان راننده او کار می کرد و ظاهراً وقتی او ناپدید شد او را آورد.

تصمیم چوی برای فروش ملک 70 میلیون دلاری هنگ کنگ که به نام پدر شوهر سابقش آورده بود، خشم او را برانگیخت و ظاهراً او نقشه قتل را طراحی کرد.

عکس و بیوگرافی ابی چوی مدل هنگ کنگیابی چوی در چندین مجله مد مانند Elle، Vogue و L’Officiel Monaco به نمایش درآمد.

در مورد چوی چه می دانیم؟

چوی یک مدل و اینفلوئنسر شناخته شده با بیش از 100000 فالوور در اینستاگرام بود. او قبل از طلاق دو فرزند از کوانگ داشت. طبق گزارشی در Strait Times ، او همچنین دارای دو فرزند دیگر از شریک زندگی خود Tam Chuk Kwan است که با آنها در سال 2016 یک مراسم ازدواج برگزار کرد که هرگز به طور رسمی ثبت نشد .

چوی بزرگترین دختر از سه دختر بود که در هنگ کنگ بزرگ شد. خانواده او ثروتمند بودند و یک تجارت ساختمانی با معاملات در چین داشتند. این مدل نیز دارایی خالص شخصی بیش از 100 میلیون دلار هنگ کنگ بود.

 

ماه گذشته، چوی روی جلد مجله سبک زندگی L’Officiel Monaco بود که او را به عنوان یک نماد سبک و شخصیت رسانه ای توصیف کرد که با حس سبک بی عیب و نقص خود و اشتیاق افسارگسیخته اش به مد، جهان را در طوفان فرو برد.

این مجله با لقب “مدیر واقعی”، گفت که او “چشم دقیقی برای سبک و توانایی او در ترکیب و تطبیق قطعات به روش های غیرمنتظره” دارد. طبق گزارشی در Channel News Asia (CNA)، آنها گفتند که او “نامی برای خود به عنوان یکی از پرطرفدارترین اینفلوئنسرها در صنعت ایجاد کرد . ”

عکس و بیوگرافی رزیتا غفاری و همسرش

او به L’Officiel گفت: “من فردی هستم که مدام الهام می‌گیرم و همیشه سبک‌های جدید را امتحان می‌کنم… گاهی اوقات نیز سعی می‌کنم با ترکیب و ترکیب ظاهرهای مختلف، لباس‌های عجیب‌تر بپوشم. ”

این مدل در نشریات مد دیگری مانند Vogue و Elle ظاهر شد و در هفته مد پاریس امسال شرکت کرد.

به گزارش The Evening Standard ، او به غیر از مد، حیوانات را دوست داشت و یکی از بنیانگذاران سازمان خیریه Paomes، یک سازمان نجات حیوانات در هنگ کنگ بود .

مانند چوی، خانواده او به همه چیزهای تجملی علاقه داشتند. مادر چوی ویدیوهایی از دخترش در Douyin، TikTok چین، با کالاهای لوکس مانند کیف های Hermes Birkin، کت های خز و غیره منتشر کرد. اطلاعات زیادی از پدر چوی در دست نیست.

در پست های رسانه های اجتماعی، مادر چوی را “کودکی مهربان” توصیف کرد.

3/5 - (1 امتیاز)
مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. اَبی چوی می‌گوید

    واقعا این اتفاق واقعیت داره و خانواده کو کوانگ پدر و مادر الکس و برادر الکس اَبی رو به قتل رسوندن.چجوری دلشون اومد با چرخ گوشت بدن اَبی رو چرخ کنن؟؟؟؟؟
    برای خانواده ش متاسفم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.