عکس های مائده هژبری رقاص اینستاگرام

در عکس های مائده هژبری رقاص اینستاگرام شما کاربران عزیز سایت عکس نوشته می توانید جدیدترین عکس های خوشگل مائده هژبری و ماجرای دستگیری مائده هژبری و دستگیری او را در این مقاله مشاهده کنید و …

عکس های مائده هژبری رقاص اینستاگرام

خانم مائده هژبری متولد ۱۳۸۰ در تهران است که چند سالی میشد در اینستاگرام به فعالیت مشغول شده بود و به عنوان مربی رقص عکس ها و کلیپ های رقص خودش را در پیج شخصی منتشر می کرد و از همین راه به صد ها هزار دنبال کننده دست پیدا کرده بود.


مائده هژبری کیست

این سوال برای خیلی ها پیش آمده که مائده کیست و برای چه بازداشت شده است؟ مائده هژبری متولد ۱۳۸۰ در تهران است که چند سالی میشد در اینستاگرام به فعالیت مشغول شده بود و به عنوان مربی رقص عکس ها و کلیپ های رقص خودش را در پیج شخصی منتشر می کرد و از همین راه به صد ها هزار دنبال کننده دست پیدا کرده بود. مائده به همراه افرادی که در پیج هایشان رقص ها و کلیپ های خود در حال رقص را منتشر می کنند و فالوور های زیادی از این راه جذب کرده و درآمد میلیونی را به جیب می زنند. دانلود فیلم اعترافات مائده هژبری بازداشت به جرم انتشار کلیپ های رقص مائده به همراه چند تن از کسانی که در اینستاگرام فعالیت داشتند توسط پلیس فتا دستگیر شدند و به قید وثیقه آزاد شدند. سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس فتا بعد از سال جدید ۹۷ اعلام کرد که در حال شناسایی بیش از ۵۱ هزار صفحه اینستاگرامی هستیم که محتوای مستهجن و مبتذل با عکس ها و فیلم های ناهنجار دارند و اقدامات لازم برای شناسایی همه این پیج ها شروع شده است. هشدار پلیس فتا به دارندگان پیج های مبتذل حال خبری مبنی بر دستگیری تعداد زیادی از شاخ های اینستاگرام منتشر شده و همه پیج های مبتذل که شناسایی شدند مسدود شده است.

عکس و بیوگرافی توران میرهادی و همسرش

فیلم پخش شده در شبکه‌ی یک صداوسیما از آنچه اعترافات «مائده هژبری» خوانده شده، واکنش‌های مختلف و بیشتر منفی را در توییتر به دنبال داشت.

به گزارش انصاف نیوز، مائده هژبری دختر ۱۷ – ۱۸ ساله‌ای که تصاویر رقص خود را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاشت، در این فیلم پخش شده به گریه افتاده و به ویژه همین گریه‌ی او در فیلم اعترافات، باعث واکنش‌های بسیاری شده است.

بخشی از واکنش‌ها هم پرداختن به مائده هژبری را در مقایسه با مسایلی از جمله مفاسد اقتصادی مورد نقد قرار داده‌‎‌اند، از جمله کاربری به نام «رقیه» نوشته است: «از مدیرعامل ثامن‌الحجج و ۱۲ هزار میلیاردش چه خبر؟ جانم؟ مشغول طراحی عملیات دستگیری #مائده_هژبری خطرناک بودن؟ حله. خدا قوت برادران. مطمئنم خیلی‌ها اصلا #مائده_هژبری رو نمی‌شناختن. اما با این دستگیری و پخش اعترافات از تلویزیون همه رفتن دنبال ویدئوهاش. حالا این وسط گناهی هم اگه بوده به واسطه‌ی آقایون بیشتر شده که. خودشون رو هم باید به جرم اشاعه‌ی فحشا بگیرن».

محسن بیات زنجانی هم در این باره نوشته است: «واقعا خروجی پخش کردن اینگونه اعترافات چیست؟ کدام مخاطبی اقناع می‌شود؟ برای چه کسی درس عبرت است اصلا؟ من واقعا مبهوت مانده‌ام از اینکه #صداوسیما واقعا نمی‌فهمد یا تعمدا دنبال تحریک عواطف بخش‌های زیادی از جامعه است!»

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.