عکس های ساحل بکرانی جدید تیر 97

در عکس های ساحل بکرانی جدید تیر 97 شما کاربران عزیز سایت عکس نوشته می توانید سری جدید از عکس های تازه منتشر شده ساحل بکرانی هنر پیشه خردسال ایرانی را مشاهده کنید و …

عکس های ساحل بکرانی جدید تیر 97

عکس های ساحل بکرانی جدید تیر 97
عکس های ساحل بکرانی جدید تیر 97
عکس های ساحل بکرانی جدید تیر 97
عکس های ساحل بکرانی جدید تیر 97

ساحل بکرانی سوپر استار کوچک که در هفت ماهگی در فیلم دردسرهای عظیم 2 نقش «بچه» را بازی کرده است، اینستاگرامی کوچک ماست. او هم اکنون 62 هزار فالوئر دارد و بیشتر عکس هایش بیست هزارتایی لایک می خورد.

ادمین این صفحه که پدر و مادر ساحل هستند در گفتگویی می گویند: «یک هفته قبل از شروع فیلم به پیشنهاد برخی بازیگران از جمله الناز حبیبی و جواد عزتی، صفحه اینستاگرام ساحل را فعال کردیم. از همان هفته اول تعداد فالوئرها به ده هزار و خیلی سریع به بیست هزار نفر رسید. هدف مان از انجام این کار به جا گذاشتن خاطره ای از روزهای خوش ساحل برایش است و تا وقتی که خودش بتواند صفحه اش را اداره کند، ما این کار را برایش ادامه می دهیم.»

 

حامد بکرانی، پدر ساحل در رابطه با کامنت هایی که در ذیل عکس های به اشتراک گذاشته شده صفحه ساحل منتشر می شود، می گوید: «نظرات مختلف است. افراد مخالف با نگاهی منتقدانه حضور کودکی با این سن و سال را در صحنه هایی از فیلم نهی می کنند و گروهی موافق هستند که بیشتر به تعریف و تمجید ساحل می پردازند.»

 

ساحل هم اکنون یک سال و یک ماهه است و قرار است به زودی در یک فیلم سینمایی بازی کند. در میان حجم عظیم طرفدارانش، ورزشکاران، بازیگران و هنرمندان زیادی دیده می شود. ساحل دو پیج اصلی (SAHELBEKRANI) دارد و حدود 10 فن پیج که دوستدارانش آنها را اداره می کنند.

عکس و بیوگرافی مهران سماک

بارانا و دوستان دویست و سی هزار نفره اش

بارانا بهادری دخترک چهار ساله بنیامین بهادری – خواننده محبوب پاپ کشورمان – حدود دو سالی است صفحه اینستاگرام مخصوص به خود دارد که البته توسط پدرش اداره می شود. در رابطه با این پیج به آمار حیرت انگیزی برخورده ایم. تعداد فالوئرهای این دختربچه حدود یک سوم فالوئرهای پدرش است.

پیج بارانا حدود 235 هزار فالوئر دارد و هر عکس حدودا 40 هزار لایک می خورد. تعداد فن پیج های باران به 20 صفحه در اینستاگرام می رسد. بارانا بعد از فوت نابهنگام مادرش در تصادف رانندگی، مرکز توجه ایرانیان خوش قلب قرار گرفت. بارانا به لطف پدر هنرمندش این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و چشم های زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

 

صفحه اصلی بارانا BARANA_BAHADORI است. اکنون می توان لقب پربیننده ترین و پرطرفدارترین چهره کوچک اینستاگرام ایرانی ها را به بارانا داد.

3.5/5 - (2 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.