در رابطه جنسی زن از کدام ناحیه تحریک می شود

همه افراد دارای نقاط تماس حساس یا مناطق اروژنی در بدن خود هستند. این مناطق از فردی به فرد دیگر متفاوت است، بنابراین ممکن است وقتی در همان نقطه لمس می‌شوید، احساس مشابهی با شخص دیگری نداشته باشید.

برای یافتن این موارد کمی یادگیری لازم است. چه بخواهید بدن خود را کاوش کنید و چه بخواهید شریک زندگی خود را هدایت کنید، این 7 ناحیه اروژنی فوق العاده مطمئناً همه چیز را در اتاق خواب افزایش می دهند.

هنگامی که مناطق اروژن را تحریک می کنید، می تواند اوج را تسریع کند و برانگیختگی را افزایش دهد.

در رابطه جنسی زن از کدام ناحیه تحریک می شود

گوش ها

بیایید در مورد این نقطه حساس و اغلب نادیده گرفته شده در بدن زن صحبت کنیم. گوش های شما دارای اعصاب و گیرنده های حسی زیادی در داخل و خارج هستند. هر حرکتی، مانند نوازش سبک یا لمس کردن، مطمئناً احساس گزگز لذت بخشی را به شما می دهد.

لاله گوش همسرتان را به آرامی لیس بزنید، ببوسید یا نیش بزنید. از آنها بپرسید که از چه چیزی بیشتر لذت می برند یا ترجیح می دهند و بر اساس آن پیش بازی خود را برنامه ریزی کنید. همچنین می‌توانید به آرامی زمزمه کنید یا در گوش همسرتان دمید زیرا پوست گوش خارجی (پیننا) گیرنده‌های زیادی دارد.

نوک انگشتان و کف دست

آیا می دانستید که نوک انگشتان حساس ترین قسمت بدن هستند؟ از آنجایی که آنها در نزدیکی هستند، کف دست ها نیز بسیار حساس هستند.

در رابطه جنسی زن از کدام ناحیه تحریک می شود

دست همسرتان را طوری که کف دست رو به بالا باشد در دست خود قرار دهید و به آرامی انگشتان خود را روی کف دست او حرکت دهید. همچنین می توانید داخل دست او را با انگشت خود قلقلک دهید. برای افزایش صمیمیت، در حالی که کف دستش را لمس می کنید به چشمان او نگاه کنید.

از آنجایی که شما در منطقه هستید، چرا نوک انگشتان را پشت سر بگذارید. یک به یک به آرامی نوک انگشتان خود را بمکید و شریک زندگی خود را تماشا کنید که از لذت لذت می برد.زن بیشتر از کجا حال میکند با عکس پروفایل

نوک سینه ها

احتمالاً این یکی را دیدید که در حال آمدن است. اما تعجب آور است که چگونه بسیاری از مردم به سرعت روی نوک سینه ها حرکت می کنند و پتانسیل آنها را نادیده می گیرند.

وقتی نوک سینه ها تحریک می شوند، سیگنال هایی را به قشر حسی تناسلی می فرستند. همان ناحیه مغز به دلیل تحریک کلیتورال یا واژن تحریک می شود. همچنین، نوک سینه ها دارای صدها پایانه عصبی هستند که آنها را به نقاط لمسی در زنان تبدیل می کند.

در رابطه جنسی زن از کدام ناحیه تحریک می شود

خبر خوب در مورد نوک سینه ها این است که راه های زیادی برای تحریک آنها وجود دارد. بوسیدن، لیسیدن و استفاده از پر تنها چند گزینه هستند. فراموش نکنید که به آرئول نیز توجه لازم را داشته باشید. این حس را حتی قوی تر خواهد کرد. زنان حتی می توانند ارگاسم نوک سینه داشته باشند ، که ممکن است به آزمون و خطا نیاز داشته باشد، اما قطعا ارزش تلاش را دارد.زن بیشتر از کجا حال میکند با عکس پروفایل

اگر شما و همسرتان در رابطه جنسی خشن یا گره خورده هستید، گیره های نوک پستان را در اتاق خواب در نظر بگیرید. مطمئن شوید که شریک زندگی شما از قبل آماده است.

 

داخل رانها

قسمت داخلی ران یکی دیگر از نقاط حساس بدن زن به دلیل نزدیکی به اندام تناسلی است. ضربه های سبک و لمس می تواند کمر شما را تحریک کند.

انگشتان خود را به سمت پایین ران های خود بکشید و به آرامی به سمت بالا حرکت کنید. اگر راه‌های جدیدی برای خوشحال کردن شریک زندگی خود کشف می‌کنید، سعی کنید به آرامی قسمت داخلی ران او را ببوسید و راه خود را به سمت واژن حرکت دهید.

در رابطه جنسی زن از کدام ناحیه تحریک می شود

کلیتوریس

این یک دانش عمومی است که کلیتوریس یکی از حساس ترین نقاط بدن زنان است. دارای 8000 پایانه عصبی است که در نهایت آن را به نیروگاه لذت تبدیل می کند. اما این نیست. این پایانه های عصبی بیشتر حس را به 15000 عصب لگنی دیگر منتقل می کنند، به همین دلیل است که ارگاسم کلیتورال واقعاً یک احساس OMG است.زن بیشتر از کجا حال میکند با عکس پروفایل

تسلط بر تحریک کلیتورال نیاز به تمرین دارد. اما هنگامی که در آن عالی بودید، می توانید در کوتاه ترین زمان خود یا شریک زندگی خود را به اوج برسانید. اگرچه انگشتان این کار را به بهترین شکل انجام می دهند، اما می توانید برخی از حرکات زبانی را نیز معرفی کنید. برای کمک خارجی یک ویبراتور بیاورید.

با جهت ها و سرعت های مختلف آزمایش کنید تا مشخص کنید چه چیزی بهترین احساس را دارد.

یک نقطه

در حالی که بحث های زیادی در مورد نقطه G وجود دارد، افراد زیادی با نقطه A و میزان لذتی که می تواند به همراه داشته باشد آشنا نیستند. در سمت پایین دهانه واژن شما وجود دارد. منطقه پر از انتهای عصبی است.

در رابطه جنسی زن از کدام ناحیه تحریک می شود

هنگام داشتن رابطه جنسی دخول با شریک زندگی خود، فشار خود را روی دیواره جلویی واژن متمرکز کنید. اگر از دیلدو استفاده می کنید، همان کاری را که داخل و خارج می کنید انجام دهید.زن بیشتر از کجا حال میکند با عکس پروفایل

پایین پا

پایین پای شما دارای نقاط فشاری است که برانگیختگی را افزایش می دهد و جریان خون را افزایش می دهد. برخی افراد در آن منطقه به شدت غلغلک هستند، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا نقطه و فشار مناسب را پیدا کنید.

ماساژ پا نیز یک راه عالی برای ایجاد روحیه است. اگر شما و همسرتان به آن علاقه دارید، انگشتان پا را نیز وارد معادله کنید. به آرامی انگشتان پای آنها را بمکید و تماس چشمی خود را حفظ کنید تا کل تجربه به طور باورنکردنی صمیمی شود.

 

3/5 - (5 امتیاز)
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.