بیوگرافی و عکس پیمان طالبی و همسرش

در بیوگرافی و عکس پیمان طالبی و همسرش می توانید با مجری توانا صدا و سیما آقای پیمان طالبی و ناگفته های زندگی خصوصی او بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی و عکس پیمان طالبی و همسرش

پیمان طالبی متولد 24 خرداد سال 1366 در تهران ، یکی از معروف ترین مجری ها، خوانندگان، شاعران و گویندگان رادیو و تلویزیون کشور ما می باشد .

او فارغ التحصیل رشته ی مهندسی عمران از دانشگاه تهران است. وی ابتدا کار خود را به عنوان گزارشگر در شبکه های استانی شروع کرد و سپس به رادیو راه یافت.

بیوگرافی و عکس پیمان طالبی و همسرش

شروع فعالیت

پیمان طالبی شروع فعالیت های هنری خود را در دوران ابتدایی و با مداحی در مساجد بود. وی زمانی که در اوایل مقطع ابتدایی بود شروع به مداحی در هیئت ها و مساجد کرد. تا اینکه در سال 1380 و زمانی که 14 ساله بود تصمیم گرفت در کلاس های کیبورد، شرکت کند.

فعالیت حرفه ای

پیمان طالبی شروع فعالیت های تلویزیونی و به سال 1385 برمی گردد. او کار خود را در سال 1385 و زمانی که فقط 19 سال داشت و دانشجو بود در شبکه ی استانی همدان آغاز کرد. وی در آن دوره، در شهر همدان مشغول به تحصیل بود که فراخوانی از سوی صدا و سیمای همدان، نظر او را جلب کرد.

بیوگرافی و عکس پیمان طالبی و همسرش

او با این فراخوان به صدا و سیمای این استان رفت و موفق شد نظر مسئولان این سازمان را جلب کند و به عنوان مجری در رادیو تلویزیون این استان مشغول به کار شد.

رادیو جوان

موفقیت پیمان طالبی در رادیوی همدان، سبب شد در سال 1388 ارتباط زیادی با رادیو جوان داشته باشد و همین ارتباط سبب ورود او به این شبکه ی رادیویی شد. او بعد از فارغ التحصیل شدن در سال 1389، وارد رادیو جوان شد.

جلوی دوربین

پیمان طالبی بعد از سال ها فعالیت در رادیو بالاخره موفق شد در سال 1394 و زمانی که 24 ساله بود وارد تلویزیون و عرصه ی مجری گری در رسانه ی ملی شود.

بیوگرافی و عکس پیمان طالبی و همسرش

شهرت

پیمان طالبی کار خود را در برنامه ای مشترک با حسین رفیعی به نام برنامه ی مردم چی میگن شروع کرد و با این برنامه وارد قاب تلویزیون از شبکه ی 3 شد و به شهرت رسید.

ازدواج

پیمان طالبی متاهل است. وی سال ها پیش با خانمی به نام ندا مصباح ازدواج کرده است. آن ها در دانشگاه با هم آشنا شدند و ازدواج کردند.

عکس و بیوگرافی محمدرضا زنوزی مطلق

بیوگرافی و عکس پیمان طالبی و همسرش

جوایز و افتخارات

پیمان طالبی فقط در عرصه ی مجری به موفقیت نرسیده است. او استعداد زیادی در عرصه ی موسیقی و آهنگسازی دارد به گونه ای که موفق شد در سال 2014 در جشنواره ABU سریلانکا، رتبه ی دوم آهنگسازی را کسب کند. علاوه بر این او تجره ی خوانندگی در چند برنامه ی رادیویی را دارد. البته به گفته ی خودش، موسیقی دغدغه ی او نیست و فقط از علاقه مندی هایش است.

بیوگرافی و عکس پیمان طالبی و همسرش

علایق

• وی از طرفداران دو آتیشه ی تیم استقلال است.

• کباب کوبیده از غذاهای مورد علاقه ی او است.

• کتاب، داستان و رمان، زیاد می خواند.

• دا، کتاب مورد علاقه و پسند او است.

• حمید حامی و محمد علیزاده از خواننده های مورد علاقه ی او هستند.

• ریاضی و فیزیک از درس های مورد علاقه اش می باشند..

بیوگرافی و عکس پیمان طالبی و همسرش

علاقه به خوانندگی

از دیگر استعدادهای پیمان طالبی، صدا و خوانندگی است. او ته صدایی هم دارد و در برخی مواقع، آهنگ سازی هم می کند. او یک خواننده ی توانا هم است و موفق شد در مسابقه ی صدای آزاد، رتبه ی اول موسیقی پاپ را به خود اختصاص دهد. که البته جایزه و مقام خود را به نفر دوم، اعطا کرد. آهنگسازی و کیبورد از دیگر فعالیت ها و علایق او می باشند.

علاقه به رادیو

پیمان طالبی می گوید:

شروع فعالیت و موفقیت و معروفیت من از رادیو بود. من فرزند رادیو هستم و از آنجا به تلویزیون آمدم. این دو رسانه برای من هیچ فرقی نمی کنند و هر دو برایم به یک اندازه مهم و قابل احترام هستند. البته طبیعی است چون من کارم را با رادیو شروع کردم دلبستگی ام به رادیو، کمی بیشتر باشد.

ماجرای توبیخ

پیمان طالبی به دلیل اظهاراتش در برنامه ی طبیب که واکنش هایی به همراه داشت با توبیخ مسئولین شبکه ی 3 مواجه شد. وی با توجه به مرگ و میرهای زیاد ناشی از ویروس همه گیر کرونا در برنامه ی طبیب در سخنانی تند گفت که این آمار مرگ و میر برای مسئولان فقط یک عدد است و از مسئولان درخواست کرد که تا یک هفته، حرفی نزنند مصاحبه و سخنرانی نداشته باشند. این سخنان طالبی، بازتاب و واکنش ها زیادی به همراه داشت.

عکس و بیوگرافی افرا ساراچ اوغلو و همسرش

بیوگرافی و عکس پیمان طالبی و همسرش

کارهای رادیویی

اینجا شب نیست
جوان ایرانی سلام
صدا آزاد
تیتر داغ
چهار چهار دو
پاتوق شبانه
کسی صدام میزنه
قهوه قند پهلو
کوک

کارهای تلویزیونی

مردم چی میگن
زنده رود
مسابقه خانه ما
طبیب
صاحبخانه خوب

4/5 - (4 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.