بیوگرافی و عکس علیرضا آرا و همسرش

در بیوگرافی و عکس علیرضا آرا و همسرش شما همراهان می توانید با علیرضا آرا بازیگر سینمای ایران و ناگفته هایش بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی و عکس علیرضا آرا و همسرش

علیرضا آرا  متولد 30 آذر سال 1354 تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد

تحصیلاتش را در زمینه مهندسی عمران به اتمام رساند اما به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت به سمت دنیای هنر کشیده شد.

بیوگرافی و عکس علیرضا آرا و همسرش

شروع فعالیت

علیرضا آرا بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و بیش از 20 سال سابقه حضور در دنیای هنر را در کارنامه هنری اش دارد و از حدود سال 1378 بازیگری در تلویزیون را آغاز کرد.

این هنرمند کشورمان از چهره های شناخته شده دنیای تئاتر است که سالها به اجرای نمایش در تئاتر پرداخته است و از سال 78 علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی، دستیاری کارگردان، طراحی صحنه و گویندگی فعالیت کرده است.

بیوگرافی و عکس علیرضا آرا و همسرش

شهرت

علیرضا آرا که تجربه همکاری با بهرنگ توفیقی را در سریال زیر پای مادر در کارنامه هنری اش داشت بار دیگر در سریال عقیق با این کارگردان کشورمان همکاری کرد و در محرم سال 96 مهمان خانه های مردم از قاب شبکه سه سیما شد.

علیرضا آرا در سریال عقیق ایفاگر نقش احد شیرو، شخصیت اصلی قصه است که در کار خرید و فروش تریاک است و بعد از دزدی اموالش برای بازپس گرفتن آن راهی تهران میشود.

 

خانواده

علیرضا آرا در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر بزرگتر به نام مرجان دارد و از حدود سال 1378 بازیگری در تلویزیون را آغاز کرد.

بیوگرافی و عکس علیرضا آرا و همسرش

ازدواج

علیرضا آرا همسر شبنم مقدمی بانوی هنرمند کشورمان است و این زوج از حدود سال 84 زندگی مشترکشان را در کنار یکدیگر آغاز کرده اند.

بازیگران سریال خواهران و برادران

این زوج هنرمند از چهره های بی حاشیه دنیای هنر هستند که زندگی آرامی در کنار هم دارند و همیشه در ارائه اطلاعات از زندگی شخصی شان محتاط بوده اند.

بیوگرافی و عکس علیرضا آرا و همسرش

شبنم مقدمی کیست

شبنم مقدمی همسر علیرضا آرا بازیگر کشورمان است که از چهره های شناخته شده دنیای بازیگری است و حضور در دنیای هنر را از سال 1376 آغاز کرد.

این بانوی هنرمند از چهره های پرکار دنیای بازیگری است که تابحال جوایز مختلفی برای ایفای نقش در چندین فیلم سینمایی دریافت کرده است.

بیوگرافی و عکس علیرضا آرا و همسرش

شبنم مقدمی در سریال هایی چون دوپینگ، هیولا، عقیق، چرخ فلک، ابله، هفت سنگ، مدینه، آشپزباشی، زیر تیغ، راه شب، باجناغ ها و… به ایفای نقش پرداخته است و برای بازی در فیلم هایی چون امروز، نفس و زاپاس سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد.

بیوگرافی و عکس علیرضا آرا و همسرش

گویندگی

علیرضا آرا به غیر کارگردانی و بازیگری به عنوان طراح صحنه و دستیاری کارگردان نیز در سینما و تئاتر فعال بوده و گویندگی نیز انجام داده و مدتی یکی از گویندگان برنامه رادیو هفت شبکه آموزش بود.

 

سریال های 

پشت بام تهران (١٣٩4)
زیر پای مادر (١٣٩5)
عقیق (١٣٩6)
دلدار (١٣٩٧)
از سر نوشت (١٣٩٨)[6]
دوپینگ (١٣٩٩)
زمین گرم (١٣٩٩)
علیرضا آرا

 

فیلم های سینمایی 

360 درجه (1394)
یک روز طولانی (1394)
مردن در آب مطهر (1398)

 

 

 

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.