بهترین مدل موی باب کوتاه 2023

در بهترین مدل موی باب کوتاه 2023 شما می توانید با انواع مدل موی باب کوتاه و بلند و لایه ای را همراه با توضیحات انتخاب را مشاهده کنید.

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023

باب های کوتاه چند دهه است که به شکلی محبوب بوده اند، اما باب های مدرن واقعاً از نظر تطبیق پذیری و سبک خاص منحصر به فرد هستند. با ترکیب رنگ، شکل و ابعاد، باب کوتاه می تواند توسط هر زنی که به دنبال امتحان چیزی جدید است بپوشد.

مدل موی باب کوتاه
باب های کوتاه تر زیر واقعا منحصر به فرد هستند. برای یک زن معاصر دیگر چالشی نیست که به صورت فردی با مدل موی کوتاه به نظر برسد. خودت ببین.

1. باب بروند با بافت فک

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
اگر به دنبال مدل موی باب بسیار کوتاهی هستید که به طور استثنایی روی موهای صاف و صاف کار می کند، دیگر به دنبال آن نباشید. این باب بروندی کلاسیک تا فک، تمام بافت دلپذیری را دارد که می‌توانید بخواهید. قسمت کناری عمیق، لایه‌های پرپشت، و انتهای برش یکنواخت بهترین ویژگی‌های صورت شما را نشان می‌دهد.

2. باب بلوند ژولیده

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
ناهموار نگه داشتن انتهای برش با لبه‌های کوتاه‌تر و رشته‌های ناهموار بلندتر، برشی جذاب و پر از شخصیت را ایجاد می‌کند. یک راه عالی برای استایل دادن به آن، انجام دادن آرام و شلوغ است. این کار را با دوری از ابزارهای حرارتی، وفادار ماندن به بافت طبیعی مو و استفاده از اسپری های حالت دهنده سر رخت انجام دهید.

3. باب گرد با ناپ مستقیم

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
هایلایت های خوب ترکیب شده و قفل هایی با بافت صاف شکلی مرتب به این باب گرد می دهد. لایه های کمی مخروطی به سمت پشت برش مستقیم اشاره می کنند و پری و حجم معمولی برش را ایجاد می کنند.

4. باب بلوند سفید ویسپی کوتاه

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
چتری‌های بلند و بال‌های بلند از ویژگی‌های مدل‌های موی باب کوتاه هستند که هدف آنها ظاهری مدرن و شهری است. موهای سفید مایل به بلوند در بالای آن کمی پف کرده و قسمت های کناری آن تیغ ​​زده و در اطراف خط فک کمی بلندتر است.

5. باب تیغ دار معکوس برای موهای صاف

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023

باب معکوس یک مدل عالی برای زنی است که به دنبال ایجاد یک فرم جدید و جذاب برای موهای ضخیم و صاف خود است. قسمت پشتی انباشته و تاپ ژولیده با یک قسمت کناری فوق العاده به نظر می رسد و ریشه های تیره زیر رنگ کاراملی شکلاتی به عمق و پر بودن استایل می افزاید.

6. باب بالیاژ خاکستری معکوس با لایه های همپوشانی

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
هنگامی که به دنبال یک باب شیک و شیک هستید، به یک استایل وارونه با لایه های همپوشانی نگاه نکنید. با یک آندرکات برای قسمت پشت می توانید زاویه را حتی شدیدتر کنید. بالیاژ خاکستری و روشن نقره‌ای رنگ خاصی به آن اضافه می‌کند که مدل مو را مدرن و جوان نگه می‌دارد.

7. باب طلایی

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
بهترین راه برای نشان دادن باب متالیک رزگلد این است که آن را به لایه های کوتاه و ناهموار برش دهید. ارتفاع اضافی در تاج و انتهای لایه های یکنواخت یک لمس زنانه به آن اضافه می کند. قفل های تکه دار و بافت دار و شکل مخروطی به تکمیل شبح ظریف این مدل موی منحصر به فرد کمک می کند.

8. باب مقعر کوتاه

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
باب‌های کوتاه کلاسیک برای اکثر خانم‌ها عالی به نظر می‌رسند و یک راه عالی برای پر کردن و اندام بیشتر به موهای ظریفی هستند که فاقد حجم هستند. انتهای برش یکنواخت کاملاً در یک راستا قرار دارند و چند قفل بافت حتی بیشتر به گردی صاف می‌افزایند.

9. باب کوتاه ساحلی زاویه دار

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
این یال بلوند پلاتینی با ریشه‌های تیره به آرامی با امواج ساحلی نرم طراحی شده است که یک باب زاویه‌دار معمولی را به خلقی مطلق از زرق و برق جذاب تابستانی تبدیل می‌کند. خیلی جذاب به نظر می رسد، تقریباً انگار با آن متولد شده است. تقریبا.

مدل مانتو تابستانه شیک و با کلاس۱۴۰۲

10. باب بورگوندی با هایلایت های نارنجی

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
مدل موی باب برای زنان به ما اجازه می دهد رنگ ها و بافت ها را آزمایش کنیم، در حالی که موهای ما کوتاه است، اما ناهنجار و کوتاه نیست. این مد روز و زیبا به دنبال! بورگوندی و کارامل، بلوند طلایی و نقره‌ای، یا هر ترکیب جالب دیگری که به ذهنتان می‌رسد را با هم ترکیب کنید. با موهای کوتاه‌تر، کشیدن رنگ‌های پررنگ‌تر آسان‌تر است و آسیب احتمالی آن چندان قابل توجه نیست.

11. باب بلوند عسلی با طول فک گرد

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
قسمت کناری عمیق با چتری‌های بلند و بلند، جدیدترین روش برای پوشیدن باب بلند است. موهای بلوند عسلی به آرامی به جلو فشار داده می شود و قاب صورت را ایجاد می کند که جذاب و لاغر کننده است. لبه های پرپشت و انتهای مخروطی درشت، مدل موی زنانه را کامل می کند.

12. باب سبزه گرد با لایه های حجیم

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
باب ها برای زنان در هر سنی فوق العاده هستند زیرا زیبایی شناسی باکلاس و در عین حال جوانی را ارائه می دهند. به خصوص در رنگ‌های تیره و عمیق‌تر، هرگز نمی‌توانید با یک مدل موی تک رنگ یکدست اشتباه کنید. لایه ها به بلند کردن ریشه ها و افزایش حجم کمک می کنند.

13. باب بلوند پردار ساسی

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
پر کردن عاقلانه ترین استراتژی برای موهای نازک است. روش‌های برش تیغ برای استایل‌های باب، نوک رشته‌ها را با هم ترکیب می‌کند و در عین حال بافت و حجم لازم را می‌افزاید. یک ظاهر شیک و مقعر به بهترین شکل این مدل مو را تکمیل می کند.

14. باب بلوند کوتاه

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
دمیدن باب می تواند برای خانم هایی با موهای نازک که تمایل به صاف دراز کشیدن دارند معجزه کند. چتری های پف دار و پردار و شکل گرد نیز به حجم و عمق می افزایند. هایلایت تقریبا سفید به مدل مو ظاهری تابستانی و بادکش می دهد. انتهای مخروطی در زیر چانه فرو می‌رود و صورت را لاغر می‌کند و گردن بلند را نشان می‌دهد.

15. باب برش خورده با چتری و لایه های پشمالو

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
باب بریده شده از چوب رزولوشن درجه یک با چتری، حال و هوای دهه 1920 را ایجاد می کند، اما به لطف رنگ و بافتش مدرن به نظر می رسد. رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز با هایلایت‌های صورتی پاستلی سرزنده و شهری است و لایه‌های پشمالو بر استخوان‌های گونه تأکید می‌کنند. سرگرم کننده و معاشقه در بهترین حالت خود!

16. بلوند طلایی کوتاه A-Line Bob

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
مدل موی باب کوتاه چه در وسط و چه در پهلو عالی به نظر می رسد. باربارا استرایسند «هلموت باب» جاودانه را در دهه 1960 مشهور کرد. هیچوقت قدیمی نمیشه! ریشه های تیره و قسمت زیرین تیره رنگ بلوند طلایی زرق و برق دار بالیاژ زیبا را که مکمل شکل کلاسیک A است، نشان می دهد.

17. باب براق قهوه ای براق

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
قهوه ای متوسط ​​یک رنگ موی کم ارزش است. رنگ های زیرین این سایه نه گرم است و نه خاکستری، بلکه یک رسانه شاد است. این کاملا طبیعی است، بنابراین برش باب کوتاه شما زمانی که با اسپری براق کننده پوشانده شود، به خصوص سالم و ضخیم به نظر می رسد.

18. باب معکوس مخروطی با چراغ های کودک خاکستری

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
چراغ‌های خاکستری باب برش‌خورده، هوای پیچیدگی را به مدل موی باب کوتاه استاندارد می‌بخشد. چتری‌های بلند و ژولیده صورت را به زیبایی قاب می‌دهند، و تاج کمی به قد و حجم می‌افزاید.

19. باب بروند انباشته به طول فک

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
شکل گرد پوفی روی موهای ضخیم و صاف بسیار عالی به نظر می رسد. این یک مدل موی مد روز است که هرگز از مد نمی افتد. حتی زنانی که دوست ندارند برای عکاسی ژست بگیرند، لایه‌های شیک پشت و براندهای عسلی را با افتخار به نمایش می‌گذارند.

20. باب معکوس کامل با برجسته های نازک

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
هایلایت های نازک دو رنگ روشی ظریف برای تقویت هر مدل موی باب کوتاه معکوس است. اگر می‌خواهید این کار برش و رنگ را در بهترین نور ارائه دهید، یک سبک صاف و براق ایده‌آل است، زیرا چیدمان ماهرانه و رنگ‌آمیزی دقیق را به‌طور بی‌عیب و نقص نشان می‌دهد.

18 مدل هودی زنانه زیبا و نکاتی در هنگام خرید

21. شکلات مواج دخترانه و باب بلوند

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
اگر می خواهید دو رنگ انجام دهید، شکلاتی و بلوند یک جفت شیرین درست می کنند. امواج شل برای رنگ آمیزی ابعادی بسیار مفید هستند. برای تقویت فاکتور درام، برش خود را به یک سمت تقسیم کنید.

22. باب شگ کوتاه با چتری

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
شنل صاف و ژولیده روش خلاقانه دیگری برای حالت دادن به موهای باب کوتاه است. چتری های ژولیده و لایه های ژولیده صورت را به زیبایی قاب می کنند و بالیاژ بلوند طلایی رنگ طبیعی پوست شما را افزایش می دهد. باب پشمالو حال و هوای جوانی و اسپرت را ایجاد می کند.

23. باب بعدی با لایه های پر

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
به لطف برش های خلاقانه و کارهای رنگ آمیزی، باب های کوتاه مدرن هرگز خیلی ساده و خسته کننده به نظر نمی رسند. به عنوان مثال، با لایه‌های برش V شکل درشت، می‌توانید به ظاهری دو لایه دست پیدا کنید که بسیاری از افراد را به سمت خود برگرداند.

24. باب گرد تیغ کوتاه

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
تیغ زدن ظاهری متمایز دارد که انتهای موهای صاف طبیعی را کدر می کند. با انجام این کار به جای استفاده از قیچی برش معمولی، بافت کافی اضافه می شود. باب های گرد یک انتخاب کلاسیک است که مناسب هر کمد لباسی است.

25. باب کوتاه پردار با ناف مرتب

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023
لایه های پر از این باب کوتاه اضافی به مدل موی مرتب و مرتب، جذابیتی جوان و دخترانه می بخشد. این مدلی است که وقتی موهای خود را از یک برش پیکسی بلند می کنید، فوق العاده به نظر می رسد. پشت چهارگوش چشم را به خود جلب می کند و شکل کلی برش با یک برس گرد استاندارد به راحتی قابل حفظ است.

مدل موی باب

[faq-schema id=”31477″]

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.