بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402

در بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402 شما همراهان عزیز می توانید مدرن ترین و بهترین مدل بلوز شیک و خوش پوش برای مجلسی را با توضیحات مشاهده کنید.

مدل بلوز زنانه شیک

مدل بلوز یک لباس معمولاً سبک و گشاد برای زنان و کودکان که بدن را از گردن یا شانه ها کم و بیش تا خط کمر می پوشاند، با یقه و آستین یا بدون آن، داخل یا بیرون دامن، شلوار و غیره می پوشند

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402

اولین و مهمترین مساله در زمان خرید انواع لباس توجه به کیفیت اون هست. ممکن هست لباسی بسیار زیبا و طبق مد روز رو بخرید، اما تنها با یک بار پوشیدن و شستن آن شل و رنگ پریده بشه و در نتیجه مجبور میشید که لباس رو دور بیاندازید!

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402

اما این نکته رو هم فراموش نکنید که هیچ وقت قیمت بالای یک لباس دلیل اصلی برای داشتن کیفیت عالی اون نیست. پس به موارد زیر توجه داشته باشین:

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402

در ابتدا به نوع پارچه و الیافی که لباس از اون تهیه شده توجه داشته باشین، بهترین نوع الیاف، الیاف طبیعی هست که دوام بالایی دارن عمر مصرف مفیدشون بیشتر است.

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402

در زمان خرید بلوزهای زنانه دکمه دار، بهتره لباس دارای دکمه یدکی باشه. (گاهی اوقات دکمه های لباس در بازار موجود نیست و با گم شدن یکی از دکمه های لباس، مدل کلا لباس بهم میخوره)
لباس رو از نظر دوخت و جای درز نگاه کنید که دوخت محکمی داشته باشه.
هر گونه پولک دوزی، منجوق دوزی، مروارید و… که روی لباس دوخته میشه، باید محکم باشه و از روی کار جدا نشود.
حتما به اتیکت توضیحات لباس مثل: نوع شستشو، دمای آب، اتو زدن و… توجه داشته باشین.

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402
 مدل بلوز 

قبل از خرید فرم اندام تون رو بشناسید و با توجه به مدل بدن خودتون لباس و بلوزتون رو انتخاب کنید. اندازه لباس تون رو طوری انتخاب کنید که در آن احساس راحتی داشته باشین.

یک نکته مهم برای خانم های عزیز، لباسی که می خرید برای زمان حال باشه؛ به این امید که در آینده کاهش وزن دارم یا ممکنه کمی چاق تر بشم؛ لباس نخرید.

این ریسک رو نکنید و موردی رو انتخاب نکنید که بعدا در آینده یا اصلا نپوشید یا فقط مدت زمان کوتاهی رو بتونید ازش استفاده کنید.

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402
مدل بلوز شیک

به راهنمای خرید و جدول اندازه های لباس که در زمان خرید آنلاین هست توجه کنید. همین طور که در بخش قبلی گفتم؛ معیار خرید زمان حال باشه و اندازه های فعلی تون مدنظر باشه.

سایزهای شرکت ها و برندهای مختلف با هم متفاوت است. حتما لباس رو بپوشید، البته در حال حاضر بیشتر لباس ها به اصطلاح Free Size فری سایز هستن و این مساله دستتون رو برای خرید اینترنتی بازتر کرده و نیازی به پرو ندارید.

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402
مدل بلوز مجلسی

این لباس رو به عنوان یک لباس مجلسی می خواهید بپوشید یا لباس رسمی و یا لباس راحتی؟ برخی از مدل ها و سبک ها رو نمیشه هر جایی پوشید، پس باید حتما سبک و هدف تون از لباس و بلوز رو بدونید.

به عنوان مثال در مورد رنگ ها نیز این مساله صدق می کنه. هر رنگی رو نمی توان در هر مجلسی پوشید. با مشخص کردن سبک و رنگ مدنظرتون به راحتی می تونید به سراغ گزینه های مختلف برید و از سردرگمی نجات پیدا می کنید.

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402

برای خرید بلوز زنانه، اندازه فاکتور بسیار مهمی است. مسئله‌ی اندازه در مدل‌های مختلف بلوز، متفاوت است. در بعضی بلوزها مانند تونیک، لباس‌های اور سایز یا تیشرت‌ها به دلیل فرم و قالب بلوز، اندازه متفاوت است و نمی‌توان یک اندازه برای همه‌ی مدل‌ها در نظر گرفت. اما می‌توان گفت یکی از نشانه‌های لباسی که متناسب با اندازه‌ی شما است، نحوه‌ی بسته شدن درست دکمه‌های لباس (در صورت داشتن دکمه) است. اگر بعد از بسته شدن دکمه‌ها کشیدگی ایجاد شده و بین دکمه‌ها فاصله بیفتد، قطعا بلوزی با اندازه‌ی اشتباه انتخاب کرده‌اید.

انواع دامن زنانه جدید و راهنمای خرید دامن
بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402
بلوزهای بدون دکمه

در بلوزهای بدون دکمه هم بعد از پوشیدن لباس در قسمت سرشانه و میان تنه نباید کشیدگی ایجاد شده و حرکت دست‌ها سخت شود. در خرید بلوزهای اورسایز هم دقت کنید. اگرچه این لباس‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اندازه و قالبی بزرگ‌تر از لباس‌های نرمال دارند، اما بزرگی بیش از اندازه هم، اندام شما را بزرگ‌تر از حالتی نرمال نشان داده و استایل بدی برای شما شکل می‌دهد.

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402
بلوز زنانه به صورت آنلاین

امروزه خرید اینترنتی طرفداران بسیاری دارد. برای خرید بلوز زنانه به صورت آنلاین، باید در انتخاب اندازه دقت بیشتری داشت. اگرچه معمولا اندازه‌ی لباس‌ها را به صورت اختصاری s (small) ، m (medium) ، L (Large) و اسامی این‌چنینی دیگر نام می‌بریم، اما برای اطمینان بیشتر نباید تنها به این اندازه‌ها اکتفا کرد. باید جدول اندازه‌گیری لباس‌ها را به دقت بررسی کرد، اندازه‌ی قسمت‌های مختلف بدن که در جدول نوشته شده‌است را با اندازه‌ی بدن خود تطبیق داده و در نهایت اندازه‌ی مناسب را انتخاب کنید. توجه به نظرات دیگر خریداران در قسمت نظرات هم می‌تواند کمک بیشتری در این زمینه باشد.

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402
بلوزهای زنانه

حوشبختانه صنعت مد و پوشاک در دنیا و کشور ما، بلوز زنانه را در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید کرده است. انواع مختلف بلوزهای زنانه برای شرایط و محیط‌های متفاوتی طراحی شده‌اند. بلوزهای دکمه دار که طراحی و دوختی مانند پیراهن‌های مردانه دارند که برای استایل کژوال مناسب بوده و یا بلوزهای حریر و با پارچه‌های نازک‌تر مانند شومیز که مناسب برای مهمانی‌ها و دورهمی هستند. همیشه در انتخاب نوع پوشش و استایل خود دقت کنید، باید قبل از خرید بلوز و دیگر انواع لباس در نظر بگیرید که لباس را کجا و در چه زمانی می‌پوشید.

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402

یکی از جزئیات بلوز زنانه که تاثیر زیادی بر ظاهر و زیبایی بلوز دارد، نوع یقه‌ی لباس است. تنوع یقه در میان بلوزها بسیار زیاد است. یقه‌ی مناسب در نشان دادن زیبایی اندام شما هم نقش مهمی دارد. بلوزهایی با یقه‌ی هفت، گردن شما را کشیده‌تر نشان داده و برای خانم‌های درشت اندام با صورت گرد انتخاب بسیار خوبی است.

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402
بهترین مدل بلوز یقه‌ی گرد

یقه‌ی گرد یکی از رایج‌ترین نوع یقه در انواع مختلف لباس در میان خانم‌ها و آقایان است. معمولا مناسب بسیاری از خانم‌ها بوده و برای خانم‌هایی با صورت لاغر هم انتخاب هوشمندانه‌ای است. بلوزهایی با یقه قایقی هم برای خانم‌هایی با گردن لاغر و کشیده مناسب اما اگر سرشانه‌های پهنی دارید، یقه‌ی قایقی انتخاب خوبی نیست. یقه اسکی هم یکی دیگر از یقه‌های رایج در میان بلوزهای زنانه به خصوص در فصل زمستان است.

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402
بهترین مدل بلوز بلند

علاوه بر اندازه‌ی کلی بلوز، بلندی بلوز و اندازه‌ی آستین هم فاکتور مهمی در خرید بلوز زنانه است. در بعضی مدل‌ها مانند بلوزهای تونیک و بعضی از مدل‌های شومیز، بلندی بلوز تا روی باسن و حتی کمی بلندتر است. بلوزهای اسپرت، تیشرت و تاپ، بلندی بلوز تا روی کمر یا شکم است. اندازه‌ی آستین هم در مدل‌های مختلف متفاوت است.

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402

در بعضی از بلوزها مانند تاپ، بلوز آستین نداشته، در مدل‌های دیگر آستین تا روی قسمت ساعد دست و در مدل‌هایی مانند شومیز آستین تا روی مچ دست است. انتخاب بلندی بلوز و آستین مناسب، در وهله‌ی اول به نوع استایل شما و محیطی که بلوز را می‌پوشید، بستگی دارد. اگر می‌خواهید لباس شایسته‌ای به تن کنید، از این جزئیات غافل نشوید.

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402

بعد از انتخاب اندازه و مدل مناسب بلوز، انتخاب طرح و رنگ، قسمت جذاب و سرگرم کننده‌ی خرید بلوز زنانه است. از رنگ‌های شاد و رنگی رنگی تا رنگ‌های پاستلی و خنثی در طرح‌های گوناگون که هر کدام جلوه‌ی خاصی به استایل زنانه‌ی شما می‌بخشد. برای انتخاب رنگ لباس‌ها، زمان پوشیدن آن‌ها را هم در نظر بگیرید. بهار و تابستان برای رنگ‌های خنک و شاد و پاییز و زمستان برای رنگ‌های گرم مناسب هستند. رنگ‌های خنثی هم جزو رنگ‌هایی است کم ریسک که مناسب برای تمام سال است.

47 مدل مانتو تابستانه 1402 که باید امتحان کنید

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402

نوع پارچه به کار رفته در دوخت بلوز زنانه هم معیار مهمی برای خرید است. برای فصل‌های گرم سال پارچه‌های لینن، تریکو، ریون، نخی، حریر و جین‌های نازک انتخاب بسیار خوبی است. در فصول سرد سال هم می‌توان از بلوزهای پشمی، بافت، کتان و جین‌های ضخیم استفاده کرد. برای بلوزهای مجلسی هم پارچه‌های ساتن، ابریشمی و حریر جلوه‌ی زیبایی به استایل شما می‌بخشد.

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402

بعد از آشنایی با نکات مهم در خرید بلوز، برای آشنایی بیشتر با مدل‌های مختلف بلوزهای موجود در بازار ایران، ۱۰ نمونه از بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های بلوز زنانه را برای شما آورده‌ایم. شما می‌توانید این بلوزها را به صورت اینترنتی یا از فروشگاه‌های لباس در سطح شهر خریداری کنید.

بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402
بهترین مدل بلوز شیک و مجلسی 1402

بلوز یک واژه فرانسوی است که به معنای لباس گشاد برای پوشش بالا تنه می باشد. همیشه انتخاب بلوز زنانه کار سختی بوده است چرا که خانم ها با توجه به بودجه خود می خواهند بهترین جنس را خریداری کنند. امروزه بلوز زنانه از تنوع طرح و رنگ های مختلفی برخوردار است. اولین نکته ای که برای خرید بلوز زنانه باید به آن دقت کرد سایز لباس می باشد برای این منظور بهتر است سایز دور کمر و همچنین دور سینه خود را داشته باشید. برای ساخت بلوز زنانه از پارچه های مختلفی استفاده می کنند از جمله آنها می توان به نخی، کشی، حریر، بافت، جین، ساتن، توری، تریکو و گیپور اشاره کرد.

لباسی معمولاً سبک و گشاد برای زنان و کودکان که بدن را از گردن یا شانه ها کم و بیش تا خط کمر می پوشاند، با یا بدون یقه و آستین، داخل یا بیرون دامن پوشیده می شود، شلوار شلوار.

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.