بازیگر آدم ربای پوست شیر

در بازیگر آدم ربای پوست شیرشما همراهان عزیز می توانید با بازیگر نقش آدم ربای در سریال پوست شیر بیشتر آشنا شوید.

بازیگر آدم ربای پوست شیر

آدم ربای پوست شیر این روزها پس پخش قسمت جدید سریال پوست شیر کاربران و بینندگان شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با توجه به بررسی های به عمل آمده از سایه او که بر روی دیوار افتاده بود و موی ریخته جلوی سرش و وضعیت دستان و ظاهر هیکل او به چند شخصیت بازیگر رسیده اند.

در ادامه به  برخی از این بازیگران که احتمال می رود نقش نگهبان و محافظ و زندانبان ساحل را بازی کرده باشند را به شما معرفی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که تمام موارد زیر براساس حدس و گمان کاربران در فضای مجازی می باشد و ما عینا آنها را به شما منتقل می‌کنیم:

حسین دمیرچی

بازیگر آدم ربای پوست شیر
حسین دمیرچی

او به عنوان دستیار کارگردان در سریال پوست شیر است و در پست های اینستاگرامی خود اشاره های غیرمستقیمی به این داشته است که ممکن است در قسمت های بعدی به عنوان بازیگر در سکانس های کم بازی نماید.

وی در پیج اینستاگرام خود با همان کفش هایی که در حال قدم زدن در قسمت ۷ فصل ۲ پوست شیر بود عکسی را استوری نمود.

آیا ادم ربا در پوست شیر همین بازیگر است؟ آدم ربا در پوست شیر چه کسی می تواند باشد؟

بازیگر آدم ربای پوست شیر
حسین دمیرچی یکی از بازیگران پوست شیر

البته وی در سریال نجلا هم به عنوان بازیگر ایفای نقش نموده است. با توجه به موی ریخته سر او و ظاهر بدن و اندامش احتمال می رود که او دزد ساحل باشد.

به گفته بعضی از کاربران او همان کسی است که در راهبندان جاده شمال به نعیم مولایی تنه است و چیزی به او تزریق کرد و جاده را لغزنده کرد که ترافیک ایجاد نماید.

بازیگر نقش ملودی در سریال سرگیجه

بانیپال شومون

بازیگر آدم ربای پوست شیر
بانیپال شومون

یکی دیگر از حدس های بینندگان مشتاق این سریال بانیپال شومون می باشد. به گفته بعضی از این کاربران او هم مانند کامران تفتی اسمش را در تیتراژ نیاورده اند و در همان قسمتی که قرار است ایفای نقش نماید نام او را در تیتراژ ابتدایی خواهند آورد.

 بهرام ابراهیمی

یکی از احتمالات بسیار ضعیف بازی بهرام ابراهیمی در نقش دزد ساحل باشد. که این را معدود اشخاصی در صفحات اینستاگرام گفته اند که بعید است با توجه به دست پیر و ظاهر اندامی وی به شخصیت نگهبان ساحل بخورد.

اگر دقت کرده باشید در صحنه ای که آن شخص در حال شستن ظروف و پاک کردن آثار اثر انگشتی خود بود؛ دست وی به یک جوان ۳۵ تا ۴۰ ساله می خورد.

بابک کریمی

دیگر احتمال ضعیف هم حضور بهزاد در این صحنه از سریال می باشد. که آن هم فقط با توجه موی ریخته سرش احتمال داده اند که او زندانبان ساحل در خانه می باشد.

داستان سریال پوست شیر

به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی برادران جمشید محمودی و نوید محمودی ساخته شده است. جمشید محمودی متولد افغانستان بوده و جزو تبعه های افغان در ایران است. محمودی که جزو افراد موفق در سینمای ایران محسوب می شود از 6 سالگی به ایران مهاجرت کرده است. این کارگران کارنامه درخشانی را نیز دارد البته محمودی دو سریال تلویزیونی را نیز برای تلویزیون ایران کارگردانی کرده و پوست شیر اولین تجربه کارگردانی جمشید محمودی در شبکه نمایش خانگی است. نوید و جمشید محمودی در سریال پوست شیر نیز دوباره در کنار یکدیگر قرار گرفتند.

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.