مدل مو پسرانه و مردانه برای عروسی خوشتیپ

در مدل مو پسرانه و مردانه برای عروسی خوشتیپ می توانید زیباترین و شیک ترین مدل مو پسرانه و مردانه برای مراسم عروسی را ببینید تا خوشتیپ و درخشنده باشید.

 

ما هر هفته 1000 مدل موی مردانه جدید و مدل موی جذاب برای پسران را مرور می کنیم که توسط بهترین آرایشگرهای جهان  انجام می شود .

در این لیست به روز شده قطعا ظاهری کاملاً جدید خواهید یافت.

ترندهای برتر مدل مو در حال حاضر، موهای بلندتر و نامرتب در بالا همراه با انواع محو  و  کوتاهی  برای کناره های کوتاه و تمیز هستند.

ما همچنین شاهد بسیاری از مدل‌های موی مردانه هستیم که شامل کار با سشوار می‌شود که با استفاده از پوماد مات با کیفیت، ظاهری طبیعی‌تر و نرم‌تر را ایجاد می‌کند.

جسور باشید و چیزی کاملا متفاوت را امتحان کنید. از این لیست از بهترین مدل‌های مو و مدل موی مردانه، ظاهری کاملاً جدید پیدا کنید و استایل خود را به روز کنید. خوب نگاه کن، مورد توجه قرار بگیر!

می تواند بهترین لیست مدل موی مردانه ما باشد!

خوب، بیایید نگاهی به این ظاهر عالی که در حال حاضر می بینیم بیندازیم.

100. مدل موی براش سیاه

مدل موی مردانه آندرکات

کوتاه کردن مو توسط قیچی و استخوان

مدل موی مردانه بسیار جذاب با حجم و حجم زیاد. کناره‌ها کوتاه می‌شوند و موهای بلندتری در بالا باقی می‌مانند. پس از شستن موهای خود را با سشوار خشک کنید. برای مرتب نگه داشتن وسایل از برس استفاده کنید. پس از آن، یک پوماد مات نگهدارنده متوسط ​​تا قوی بمالید تا حجم آن در تمام طول روز حفظ شود.

99. مدل موی کوتاه بافت

مدل موی بافت کوتاه مردانه مدل موی مردانه سیخ دار

مدل مو توسط آگوس باربر

یک مدل موی بافت کوتاه با ریش با مدیریت آسان برای نگرش بیشتر. موهای خود را با حوله خشک کنید و مقدار کمی از محصول مو را به طور یکنواخت روی موها بمالید. موها را در جهات مختلف به اطراف فشار دهید و از نوک انگشتان برای به حداکثر رساندن حرکت موهای بافت شده استفاده کنید. یک مدل موی کوتاه و جذاب برای مردان که همه کاره است و امکان مدل‌های مختلف موهای مردانه را فراهم می‌کند.

98. مدل موی کوتاه موی بلند + طراحی مو

مدل موی مردانه با طراحی زیبا و موهای بلند

کوتاه کردن مو توسط نای موکم

یکی از جالب ترین آندرکات هایی که تا به حال دیده ایم. آندرکات یکی از آن مدل‌های موی مردانه است که قرار است سال‌های آینده نیز باقی بماند. این یکی فوق العاده باحال است با موهای بلند در بالا و حاشیه بلند تا زیر چانه، همراه با یک ریش بزرگ و یک طرح موی هندسی شگفت انگیز.

97. کوتاهی مو + محو شدن زیاد در طرفین

مدل موی مردانه کلاسیک برای موهای کوتاه با رنگ پریدگی بالا در طرفین

کوتاه کردن مو توسط موریس موتلی

یکی از بهترین مدل های کوتاه مو برای مردان سال. یک محو شدن متوسط ​​به بالا در طرفین با موهای کوتاه و آسان برای مدیریت در بالا. ظاهری حرفه ای برای دفتر اما جذاب و شیک برای اوقات خوش. این یکی از آن مدل‌های موی مردانه است که برای بسیاری از پسرها مناسب است.

96. کوتاهی موی مواج بسیار کوتاه + محو شدن زیاد

مدل موی کوتاه برای آقایان با موهای موج دار و کچلی در طرفین

مدل مو توسط ریس بیک

محو شدن بلندی واضح با شکلی به بالا در اطراف خط مو. موهای موج دار کوتاه شده برای یک مدل موی مردانه کوتاه با حرکت.

95. مدل موی کثیف / سیخ دار برای مردان

barber_djirlauw_and__Razor کم رنگ و رویه برش خورده و برش خورده با فرهای صاف مورب مدل موهای محبوب مردانه

مدل مو توسط Ruben Djirlauw

این یک مدل موی کوتاه مردانه شیک است که در کناره‌ها حالتی طاس دارد و بالای آن یک برش نامرتب دارد.

94. محو شدن زیاد + موهای بلند در بالا + قسمت کناری

مدل موهای مردانه سبوستیون_و لبه بلند و بالاتنه کوتاه

مدل مو توسط سباستین استایلز

در اینجا ظاهری عالی داریم که به نظر می رسد از مدل موی کلاسیک اسکیت باز دهه 1980 الهام گرفته است. یک رنگ میانی در طرفین با موهای بلند در بالا و یک حاشیه بلند در جلو.

93. مدل موی مردانه پومپادور با قد متوسط

مدل موی جدید مردانه javi_thebarber_high fade pompadour

کوتاه کردن مو توسط Javi The Barber

پامپادورها خیلی باحال هستند، یکی از بهترین مدل موهای مردانه که می توانید امتحان کنید. بسته به اینکه چگونه موها را حالت دهید، یا چه مدت آن را در بالا می روید، امکانات بی نهایت وجود دارد. این قد متوسط ​​در جلو بلندتر است و به طول کوتاه‌تر به سمت عقب تغییر می‌کند. همراه با محو شدن سایه فوق العاده تمیز.

92. موی سیخ دار ضخیم بالا + طول متوسط

hairberofbt45_و بافت های جدا شده مدل موهای باحال مردانه

کوتاه کردن مو توسط کریس گراهام

رنگ پریدگی بالا با موهای ضخیم در بالا که مانند تکه های مو بافت شده و به آتش تبدیل شده است که این مدل مو را برای مردان حرکت می دهد.

91. فرهای طبیعی بلند + محو شدن زیاد + قسمت سخت جانبی

مدل موی مردانه سلسله_آرایشگران_و کم رنگ شدن طاس تمیز قسمت سخت موهای صاف طبیعی مدل موهای محبوب مردانه

مدل مو توسط Hawk The Barber Prodigy

یک نمونه عالی از محو شدن تاپ بلند با قسمت سخت در کناره برای جزئیات جالب.

90. کناره های کوتاه + شانه موی بلند

مدل مو مردانه andrewdoeshair_high محو و موهای بلند سشوار با مدل موی حرکتی

کوتاه کردن مو توسط اندرو آیا مو

یک مدل موی بلندتر که دارای یک کتانی کوتاه جدا شده است.

89. محو شدن پوست + امواج

پژمرده_نمی شود و پوست محو می شود و موج های سرد موهای مردانه

مدل مو توسط خوزه مونته‌انو

یک موی طاس بلند که با موهای کوتاه در بالا ترکیب شده است که به صورت موجی حالت داده شده است.

88. شانه قسمت سخت روی کوتاهی مو + محو شدن زیاد

alan_beak_and کامل محو شدن بخش سخت مدل های طبیعی موج های مو

مدل مو توسط آلن بیک

این یک مدل موی بسیار جذاب برای مردان است. پوست میانی محو می شود که قسمت سخت آن و طول متوسطی از موها به خوبی روی آن حجاری شده است. با یک پوماد محکم، محصول مو را روی موهای خود بمالید و سپس از نوک انگشتان خود برای جمع کردن موها استفاده کنید تا بخش هایی ایجاد کنید که به مدل مو حرکت می کند.

87. موهای سیخ دار کوتاه + خط بالا + محو شدن پوست

pjabreu_and__pjsbarbershop مدل های کوتاه موهای کوتاه کلاسیک مدرن

مدل مو توسط پدرو آبرو

مدل موی مردانه کلاسیک با فرمی رو به بالا در خط موی جلویی. این مدل مو کاملاً جالب است. با این مدل موی سیخ دار می توانید مدل های بسیار متفاوتی را برای مردان انجام دهید. از یک پوماد آب سخت (باکستر و کالیفرنیا را بررسی کنید) برای هدایت سنبله ها در جهات مختلف و اضافه کردن مقداری تعریف استفاده کنید. به نظر نمی رسد مدل موی مردانه سیخ دار هرگز از مد نمی افتد. آنها فقط در طول زمان به تکامل خود ادامه می دهند.

86. مدل موی مردانه طاس محو + موهای مجعد

level_137_و موهای مجعد بالا محو می شود

کوتاه کردن مو توسط LEVEL

برخی از مردان فکر می کنند موهای مجعد آنها یک مشکل یا مدیریت آن دشوار است. نه زمانی که به آرایشگاه مناسب می روید. موهای مجعد خود را کمی بلندتر کنید تا به آرایشگرتان چیزی برای کار کردن بدهید. این نگاه به سادگی عالی است. محو شدن موی میانی باعث می‌شود موهای فرفری بلندی که در بالای آن قرار گرفته‌اند، زندگی کنند که می‌توان آن‌ها را صاف و طبیعی حالت داد یا برای یک مدل موی مردانه جذاب، به‌طور مرتب آن‌ها را صاف کرد.

85. اضلاع کوتاه + بلند در بالا + حاشیه بلند

مدل موی مردانه andre_fonseca123_و مدل موی بلند بالاتنه فرهای بلند کناره های کوتاه

مدل مو توسط آندره فونسکا

این یک مدل موی فوق العاده باحال است. موهای بزرگ در بالا، حاشیه بلند در جلو، و دو طرف کوتاه شده است. برای به دست آوردن استایل از سشوار و برس مو برای ایجاد حجم استفاده کنید. با یک پوماد محکم یا محکم در جای خود قرار دهید.

84. دوبل هارد پارت پمپادور

braidbarbers_high lo fade medium pompadour جدیدترین مدل موهای مردانه

کوتاه کردن مو توسط آرایشگران قیطانی

چنین مدل موی جالبی برای مردان. این یکی از خلاقانه ترین کارهایی است که دیده ایم. محو شدن سلام/لو با قسمت سخت دوتایی برای طراحی جالب در طرفین. موهای ضخیم در بالا دوباره به یک پومپادور خنک حالت داده شده است.

83. مدل موی مردانه قیچی -> طول متوسط

hanzdefuko_مدل موهای مردانه قد متوسط ​​برای امتحان 2016

مدل مو توسط هانز دی فوکو

یک مدل موی با طول متوسط ​​بی‌انتها برای مردانی که می‌خواهند ممکن است سنتی باشد، اما می‌خواهند در عین حال ظاهری جذاب داشته باشند. مدل موی مردانه متوسط ​​همیشه عالی به نظر می رسد.

82. مدل موی مردانه کلاسیک با موهای کوتاه

andrewdoeshair_مدل موی مردانه بافت دار

کوتاه کردن مو توسط اندرو آیا مو

مدل موی محبوب مردانه برای ابدیت. موهای کوتاه در کناره ها به صورت یک موی با طول متوسط ​​ترکیب شده و در بالای آن صاف شده تا روی صورت و چشمان شما تأکید کند.

81. پومپادور کوتاه اسلیک + هارد قسمت + ردیف تازه

dynastyuertorico_و مدل موی مردانه کوتاه با قسمت سخت 2016

مدل مو توسط ایوان رودریگز هرناندز

با یک مدل موی فوق العاده کوتاه آن را ساده نگه دارید. قسمت سخت و مینی پامپادور به مدل موی کلاسیک مردانه ظاهری مدرن می بخشد. سبک دادن آسان. فقط یک پوماد با کمی درخشندگی به موهایتان بزنید و یک شانه بیرون بیاورید تا موهایتان در جای خود قرار بگیرد.

80. کوتاهی موی سیخ دار + کم رنگ شدن + استپ

ryancullenhair_and cool shadow fade and step cut hairs

مدل مو توسط رایان کالن

مدل موی مردانه با طول متوسط ​​با بافت‌های سیخ‌دار در بالا و کم‌رنگ وحشی با یک گام برای افزودن کنتراست. مدل موی پسرانه بسیار منحصر به فرد. بافت های بالا به موها حرکت فوق العاده ای به مدل مو می دهد.

79. مدل موی مردانه کم رنگ + فرفری

braidbarbers_موهای فرفری مدل موی مردانه مدرن

کوتاه کردن مو توسط آرایشگران قیطانی

به این ترتیب موهای مجعد را خنک می کنید. یک محو شدن بالا با یک آندرکات کتانی جدا شده. موهای مجعد در بالا، بلند و وحشی باقی مانده است. مدل موهای مجعد مردانه فوق العاده عالی است.

78. مدل موی مردانه با پشت صاف

مدل موی مردانه alan_beak_و high fade شانه شده و دمیده شده مدل موی جدید

مدل مو توسط آلن بیک

برداشتی مدرن از مدل موی مردانه کلاسیک پشت صاف. موها با استفاده از سشوار و شانه دندانه دار پهن برای ایجاد جدایی و جزئیات حالت داده می شود. برای ثابت نگه داشتن مدل مو از یک پوماد مات محکم استفاده کنید. یک مدل موی واقعا آلفا مردانه.

77. Mid Fade + بافت موی Pompadour

مدل موی مردانه javi_thebarber__و موهای با بافت بلندتر روی موهای مردانه بالا

کوتاه کردن مو توسط Javi The Barber

این می تواند محبوب ترین مدل موی مردانه سال باشد. ظاهر بسیار محبوبی بود. یک محو شدن بالا همراه با یک کیف پومپادور بافتی. برای به دست آوردن این مدل موی مردانه جذاب، مقدار زیادی پوماد قوی تر روی موها نگه دارید. از کف دست خود استفاده کنید تا موها را به سمت عمود بر محل قطع شده بکشید و همچنین با انگشتان خود آن را به سمت جلو بکشید. کار کنید و موها را به سمت دلخواه حرکت دهید. همچنین می توانید ابتدا از یک سشوار استفاده کنید تا کمی حرکت و حجم بیشتری به آن ببخشید که پوماد شما بتواند در جای خود نگه دارد.

76. مدل موی آندرکات مردانه + موهای مجعد

frankdabarber_and_قد بلند موهای مجعد مردانه پوست بلند محو مدل موهای مردانه

مدل مو توسط فرانک سوتو

آندرکات  هنوز یک انتخاب بسیار محبوب است. آنها چندین سال است که به سراغ مدل موهای مردانه می روند و هنوز هم جذاب به نظر می رسند زیرا آرایشگران نسخه های بیشتری از این ظاهر فوق العاده جذاب ایجاد می کنند. در اینجا یک آندرکات موی مجعد داریم که در ترکیب با کناره‌های فوق‌العاده کوتاه، موها را در بالا ظاهری بسیار طبیعی نشان می‌دهد.

75. موهای ضخیم و نامرتب آندرکات

criztofferson_مدل موهای پرپشت و بلندتر مردانه

کوتاه کردن مو توسط کریستوفرسون

نمونه شگفت‌انگیز دیگری از مدل موی آندرکات اما با موهای ضخیم‌تر در بالا و کچلی در طرفین.

31 مدل مو دم اسبی مجلسی مجعد و مواج

74. Crop Haircut / Undercut -> Short Hair

markthebarber_و موهای کوتاه تار و نامرتب برای مردان

مدل موی مارک ماررو

شاید قابل توجه ترین مدل موی مردانه امسال. برش کوتاه، این یکی نیز یک زیربرگ جدا شده که به شدت با اضلاع فوق کوتاه تضاد دارد. مدل موهای مردانه کراپ گزینه های عالی برای موهای کوتاه هستند.

73. محو شدن زیاد + موهای مواج بلند در بالا

virogas.barber_lo موهای بلند طاس بر روی مدل موهای جدید مردانه

کوتاه کردن مو توسط آرایشگاه Viroga

موها بلند و شل در بالا باقی می مانند. اگر موهای ضخیم یا موج دار دارید، این یکی از بهترین مدل‌هایی است که می‌توانید انجام دهید. موهای بلندتر از کناره های کوتاه کوتاه جدا می شوند. به سادگی با حوله یا سشوار خشک کنید و بروید.

72. کوتاهی موی مخروطی + فرهای پیچشی

nellynelthebarber_و فرهای طبیعی کوتاهی مو را از بین می برد

کوتاه کردن مو توسط نلی

یکی از محبوب ترین مدل های مو برای مردان سیاه پوست. محو شدن موها ظاهر را تازه و تمیز نگه می‌دارد در حالی که موهای مجعد طبیعی بالای آن به شکل فرهای شگفت‌انگیزی پیچیده می‌شوند.

71. فرفری بلند + کناره های کوتاه

whitneyvermeer_and مدل موهای مجعد جذاب مردانه 2016

مدل مو توسط ویتنی ورمیر

یک مدل موی شگفت انگیز دیگر برای پسرانی که موهای مجعد دارند و فکر می کنند نمی توانند یک مدل موی زیبا اما جذاب داشته باشند. موهای مجعد بلندتر در قسمت جلو در قسمت لبه سنگین تر، اما در پهلوها و پشت کوتاه نگه داشته می شوند. این یکی از بهترین مدل های موی مجعد برای مردان است که در تمام طول سال شاهد آن بوده ایم.

70. قسمت سخت + فرهای طبیعی

juliuscaesar_and_cool قسمت کناری با بافت های زیبا کوتاه شده است

کوتاه کردن مو توسط juliuscvesar

کناره ها، قسمت سخت و فرهای طبیعی در بالا سمت چپ را تمیز و ترد کنید تا کار خود را انجام دهند. مدل موی مردانه طبیعی بسیار عالی است.

69. موهای نامرتب ضخیم آندرکات

mikeyyyyyyy__و مدل موی کوتاه با حاشیه بلند

مدل مو توسط مایکی

این بهترین آندرکات است. برش های بسیار کوتاه و بلند در طرفین باعث می شود موهای ضخیم و بلندتر در بالا تقریباً به صورت موهاوک باشد. خیلی باحال. یکی از بهترین مدل های موی مردانه مایکی.

68. مدل موی مردانه با پشت صاف کلاسیک

gutierstudio_و مدل موی زیر کوتاه مردانه 2016

مدل مو توسط برایانت گوتیرز

سبک دیگری که مرد آلفا را فریاد می زند. آندرکات به سبکی مردانه تبدیل شد. برای به دست آوردن حالت … سشوار خشک کنید، از یک پوماد محکم مانند امپریال باربر کلاسیک استفاده کنید و روی موهای خود کار کنید. از دستان خود برای صاف کردن موها استفاده کنید یا از شانه یا برس استفاده کنید. مدل‌های موی مردانه با پشت صاف بسیار جذاب هستند.

67. محو شدن پوست سرد + قسمت نیمه سخت

مدل موی مردانه alan_beak_and با موهای ضخیم نیمه سفت بر روی مدل موهای مردانه

مدل مو توسط آلن بیک

یک آرایشگر مبتکر یک مدل موی مردانه منحصر به فرد ایجاد می کند. ما یک کت و شلوار نیمه سخت داریم که به شکل پومپادور شل به نظر می رسد. مدل موی هیبریدی کمبوور پامپادور برای مردان.

66. مدل موی مردانه کمبوور بالا

braidbarbers_and classic pompadour بهترین مدل موی مردانه

کوتاه کردن مو توسط آرایشگران قیطانی

مدل موی پامپادور کمپوور کلاسیک که به کمال طراحی شده است. ریش عالی + مدل موی عالی.

65. مدل موی مردانه Hi-Lo Fade Pompadour

lianos_urban_cutz_and clean hi lo fade با قسمت جراحی مدل مو مردانه 2016

مدل مو توسط دیمیتریس لیانوس

یک مدل موی خلاقانه دیگر. یک قسمت جراحی یک محو شدن بالا و پایین را جدا می کند.

64. کوتاه کردن موهاوک بلواوت -> فوق العاده باحال

مدل موی jorgethoo_and__blowout__mohawk_burstfade

کوتاه کردن مو توسط jorgethoo

فوران عالی همه شکل‌ها، از جمله ساقه‌سواری زیبا.

63. مدل موی مردانه پشت صاف مدرن + ریش

مدل موی مدرن استپ آرایشگر کره ای

کوتاه کردن مو توسط Jun Her

این مدل مو برنده جایزه خلاقیت می شود. مدل موی مردانه کلاسیک شما که در دنیای تجارت برای چندین سال متداول است. این مدل موی مردانه منحصربه‌فرد با محو شدن طاس تیز و گام برداشتن روی پهلوها زنده می‌شود که نگرش شما پسر بد را ایجاد می‌کند. با ته ریش و گردن جدا شده روی کیک ببندید. دوستش دارم.

62. فرهای طبیعی + قسمت سخت دوبل

مدل موهای زیک_آرایشگر_و فرهای طبیعی دو قسمت سخت برای مردان

کوتاه کردن مو توسط Zeke

موهای فر با طول متوسط ​​به سمت بالا پیچ خورده است. کناره های زیبا و تمیز و قسمت سخت دو برابر برای استایل.

61. موهای کوتاه بافت + محو شدن پوست میانی + قسمت سخت

braidbarbers_و کوتاهی موی مردانه، محو شدن پوست بریده بریده بافت دار با حاشیه کشیده شده به پهلو

کوتاه کردن مو توسط آرایشگران قیطانی

اگر می‌خواهید ظاهری هیجان‌انگیز داشته باشید، مواظب آرایشگران برید باشید. در اینجا ما یکی از اولین محصولاتی را داریم که در سال با ریش قطع شده، کم رنگ شدن طاس و قسمت سخت دیده شده است. یکی از بهترین مدل‌های مو برای مردانی که می‌خواهند در میان جمعیت برجسته باشند.

60. طراحی موی خنک + فرهای طبیعی

team_hairbenders_and design hair cool and du color hair 2016

مدل مو توسط تیم Hairbenders

طراحی بسیار جالبی که در محوطه معبد حک شده است. بهترین محو شدن معبد سال! مدل موی مردانه با این طرح ها فوق العاده باحال است.

59. خط جراحی + آندرکات + مدل موی وایلد پومپادور برای مردان

lianos_urban_cutz_and drop fade و surgical line haricut

مدل مو توسط دیمیتریس لیانوس

بالا و پایین محو شده و توسط یک قسمت جراحی شکافته شده است. در بالا، ما یک موی بلند را داریم که در حال اجرا است.

58. مدل موی بافت کوتاه برای مردان

deakinandwhite_و مدل موی کوتاه بسیار جذاب با مدل موی بافت

کوتاه کردن مو توسط deakin&white

یک مدل موی کوتاه با بافت زیبا برای مردان. عالی است اگر می خواهید در دفتر کار کنید.

57. خط جراحی + Buzz Cut

مدل موی کوتاه nickthebarber_and Slope Fade Part

کوتاه کردن مو توسط نیک آرایشگر

یک خط جراحی برش تیز برای جدا کردن کچلی از بقیه قسمت‌های سر که بسیار کوتاه است.

56. مدل موی موج دار با قد متوسط

morrismotley_و موهای کوتاه کنار بلندتر روی مدل موی مردانه

کوتاه کردن مو توسط موریس موتلی

اگر موهای ضخیم یا موج دار دارید، آن را با یک مدل موهای صاف و صاف برای مردان استفاده کنید.

55. کچلی بالا + فرهای طبیعی

تغییرمن__و کوتاهی موهای فر با پوست بالا

کوتاه کردن مو توسط تغییر من

این محو شدن موی بالا کنتراست قابل توجهی را ارائه می دهد و به موهای طبیعی اما مرتب روی آن حرکت و زندگی می بخشد.

54. مدل موی جانبی کلاسیک برای مردان + موهای بلند متوسط

آرایشگران مردانه_و مدل موی ساید کویف مردانه

کوتاه کردن مو توسط آرایشگران جنتلمن

نمایی از بالا از یکی از محبوب ترین مدل های موی مردانه امسال. در کناره‌ها محو می‌شود و در قسمت‌های میانی به بالا می‌چرخد.

53. کمرنگ شدن طاس بالا + کویف کثیف

sky_salon_و کچل محو و موهای شل و به هم ریخته در بالای مدل موهای سرد

کوتاه کردن مو توسط سالن آسمان

یک زاویه جانبی از کویف مردانه. ما یک محو شدن پوست بالا داریم که موهای بالای آن به شکلی مرتب و نامرتب حالت داده شده است.

52. کوتاهی موی پامپادور High Fade

blendz_barbershop_high محو شدن بلند در بالا مدل موهای سرد مردانه

مدل مو توسط آرایشگاه Blendz

نگاهی دیگر به یکی از محبوب ترین مدل موهای مردانه. پوست بلند در طرفین محو می شود و موهای بلندتر به هم ریخته در بالای آن به شکل پومپادور حجاری شده است.

51. مدل موی مردانه Thick Hair Quiff

mokumbarbers_ مدل موهای کم رنگ و بلند برای مردان

کوتاه کردن مو توسط Nay Queen Of Fades

کم رنگ شدن با موهای بافت ضخیم در بالا که به صورت کیف حالت داده شده است.

50. محو شدن پوست بالا + بافت های بلندتر در بالا

rokkmanbarbers_و پوست های متوسط ​​تا بلند بافت های بلندتر روی مدل موی بالا را محو می کند

کوتاه کردن مو توسط آرایشگر Rokk Man

اگر می خواهید جذاب و کلاسیک باشد، این بهترین مدل موی مردانه است که می توانید داشته باشید. کمرنگ شدن طاس و موهای متوسط ​​تا کوتاه در بالا.

49. High Fade + Hard Part

pjabreu_and high fade disconnected مدل موی مردانه

مدل مو توسط پدرو آبرو

یک نسخه کوتاهتر از مدل موی پامپادور. محو شدن پوست بالا و قسمت سخت آن تاکید بر زیبایی دارد.

48. High Fade + Slicked Back Undercut Haircut

cutthroat_george_balded fade hair modem haircuts cool

مدل مو توسط جورج کودی

یکی دیگر از مدل موی مردانه ساده و کاملا باحال. در کناره ها کوتاه است. به سمت بالا صاف شد. سرد.

47. موهای مجعد کوتاه + کناره های کوتاه ترکیب شده

rpb_nq مدل موی کوتاه موهای موج دار مردانه

مدل مو توسط آرایشگاه راس پارلین

موهای مجعد گرفتم برای مدیریت آسان مدل موی موهای مجعد، آن را کوتاه کنید. برای داشتن این ظاهر از پوماد با براق استفاده کنید.

46. ​​کوتاهی موی مخروطی + قسمت سخت خمیده سرد

patty_cuts_and cool curve قسمت سخت کوتاهی مو

کوتاه کردن مو توسط پت ریگان

مدل موی فوق العاده. مثل یک سوت تمیز کنید. و جزئیات فوق العاده جالب با منحنی قسمت سخت.

45. فرفری بلند + مدل موی مردانه High Fade

agusbarber__و فرفری بلند بلند موهای مردانه

مدل مو توسط آگوس باربر

اگر موهای مجعد دارید اما می‌خواهید آن‌ها را طولانی‌تر نگه دارید و در عین حال نامرتب به نظر نمی‌رسید، این بهترین مدل مو است. محو شدن فوق العاده تمیز در کناره ها و پشت، همراه با یک حاشیه بلند که سبکی جذاب به ظاهر می بخشد.

44. قسمت سخت بسیار ریز + محو شدن زیاد + حاشیه بلند در جلو

mikeyyyyyyy__و پوست قسمت سخت جدا شده، مدل موهای حاشیه بلندتر را محو می کند

مدل مو توسط مایکی

یک آندرکات بسیار جالب دیگر توسط Mikey. قطع ارتباط شدید این مدل مو با حاشیه بلند باورنکردنی است. آندرکات یک مدل موی مد روز است که همچنان محبوب خواهد بود. به نظر می رسد هر ماه که می گذرد شاهد ظهور مدل های جدید کوتاهی مو هستیم. آندرکات ها عالی هستند زیرا سبک و مدیریت آن ها بسیار آسان است. می توانید این مدل موی کوتاه مردانه را با یا بدون محصول مو تکان دهید.

43. مدل موی مردانه با موهای مجعد پشت صاف + محو شدن پوست بالا

sirpaulcharles_و محو شدن پوست و موج های طبیعی مدل موی مردانه

کوتاه کردن مو توسط پل چارلز شیفر سوم

یک مدل موی مجعد کوتاه شگفت انگیز با محو شدن بالا. موهای مجعد کوتاه شده و صاف به نظر می رسد با پومادی که براق دارد.

42. کوتاه کردن مو

cullencharlie17_موهای متوسط ​​کمرنگ و ریش بهترین مدل موهای مردانه

کوتاه کردن مو توسط چارلی کالن

این یک مدل موی باحال است. این ترکیبی از یک مدل موی کمپوور و یک آندرکات است که بیشتر به سمت شقیقه جدا شده است.

41. کوتاهی موی محو شدن

مدل موهای جالب pjabreu_and burst fade

مدل مو توسط پدرو آبرو

کوتاهی موی انفجاری تماماً برای بیان یک بیانیه جسورانه است. یکی از بهترین مدل های موی سال.

40. مدل موی مردانه بسیار کوتاه + محو شدن پوست فوق العاده تمیز

مدل موی کوتاه مردانه 2016 stevetrujillo

مدل مو توسط اورلاندو باربر

بهترین مدل موی کوتاه برای آقایان. اگر موهای پرپشتی دارید، این یک گزینه عالی برای ماه های تابستان یا اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید، است. با یک قیچی فوق العاده کوتاه همه چیز را خنک نگه دارید.

39. مدل موی کوتاه بافت با طول متوسط ​​برای مردان

michelangelo327_lo مدل موی مردانه طاس

مدل مو توسط  میگل آنجل سیفوئنتس روبلز

این کیف بافت دار دارای یک محو شدن کم طاس سرد است که با طول متوسط ​​مو در طرفین و موهای بلندتر در بالا ترکیب شده است.

38. High Fade Pomp-Hawk

drewdabarber_و مدل موی زیر شاهین مردانه

مدل مو توسط درو دا باربر

یک مدل موی مدرن باحال که چندین مدل مو را در یک مدل با رنگ طاس بسیار بالا نشان می‌دهد که ظاهر موهاوک کمپو پامپادور را ایجاد می‌کند.

37. کوتاه کردن موی کراپ

mikeyyyyyyy__و مدل موی کوتاه موی باحال

مدل مو توسط مایکی

مانند آخرین مدل مو، این مدل نیز چندین مدل مو را در یک مدل مو نشان می دهد. این بار ترکیبی از آندرکات کوتاه و مدل موهای کراپ مردانه.

36. مدل موی مخروطی + موج برای مردان سیاه پوست

criztofferson_and Taper Fade و موج کوتاهی مو

کوتاه کردن مو توسط  کریستوفرسون

موهای تازه و کوتاه که به صورت موج دار حالت داده شده اند، محو می شوند.

35. محو شدن پوست بالا + موهای ضخیم با بافت کثیف در بالا

criztofferson_و ترد آندرکات با مدل موهای خشک adh

کوتاه کردن مو توسط  کریستوفرسون

این یک مدل موی مردانه بسیار جذاب است که برای مدت طولانی در دسترس خواهد بود. در بالای آن دارای موهای کم طاس/قطره و موی نامرتب با طول متوسط ​​است. اگر موهای پرپشتی دارید، این مدل موی عالی برای شماست.

13مدل ناخن پرطرفدار 1402همه جا خواهید دید

34. High Fade + Side Swept Fringe

_کارکو_و_موهای بلندتر مدل موی مردانه

کوتاه کردن مو توسط karco

این مدل مو در مورد موهای بلند در بالا و فرهای بلند در جلو است که با کناره های کوتاه شده تضاد دارد. با ریش عالی به نظر می رسد.

33. مدل موهای فرفری بلند برای مردان

braidbarbers_and zero fade with undercut دو طرف فرفری بلند مدل موهای سرد

کوتاه کردن مو توسط آرایشگران قیطانی

بهترین از هر دو جهان. موهای کوتاه در کناره ها و موهای بلند فرفری در بالا باعث می شود تا کاملاً طبیعی رها شوند.

32. قسمت سخت منحنی

diamondstatusbarbering_و موهای کوتاه سرد مدل موی مردانه

کوتاه کردن مو توسط Diamond Status Barbering

جزئیاتی را به مدل موی فوق العاده کوتاه مردانه خود اضافه کنید. اما آماده باشید که هر هفته آن قسمت جراحی را تمیز کنید.

31. Drop Fade + Curly Slicked Combover

anthonythebarber916_ کوتاهی موی مردانه مواج پومادور قسمت سخت 2016

مدل مو توسط آنتونی جیانوتی

یکی دیگر از نمونه های عالی از نحوه زیبا کردن موهای مجعد. یک طول متوسط ​​به عقب برگشت.

30. پومپادور کوتاه + کوتاهی موی کم رنگ

swisshairbyzainal_and drop skin محو موهای کوتاه متوسط ​​برای مردان

کوتاه کردن مو توسط زینال

از بالا به پایین به زیبایی ترکیب شده است. یک مدل موی مردانه کوتاه همه کاره که می توان آن را به روش های مختلفی مدل داد.

29. رنگ پریده + موهای فرفری نامرتب

listenseyboy_و موهای مجعد و مدل موی بالا

کوتاه کردن مو توسط listenseyboy

رنگ‌های طاس برای هوای گرم عالی هستند، به خصوص اگر موهای مجعد پرپشتی دارید. این مدل موی مجعد به خوبی با یک ریش مرتب ست می شود.

28. مدل موی مردانه فرفری بلند + مدل موی بلند

ryancullenhair_and_natural حرکت با جلوی بلندتر مدل موی مردانه پهلوهای کوتاه 2016

مدل مو توسط رایان کالن

محو شدن شدید، تاکید بر موهای مجعد در بالا ایجاد حرکت در فر را ایجاد می کند.

27. کوتاهی موی پومپادور با طول متوسط

r.braid_and high fade و medium bwn hair dry hair

مدل مو توسط رابرت برید

برای به دست آوردن این مدل مو، موهای خود را خشک کنید و سپس با یک پوماد محکم نگه دارید. موهای خود را در جای خود شانه یا برس بزنید.

26. قسمت نیمه سخت + Quiff بافت

ceejayfadez_و موهای نامرتب دمیده خشک سمت سخت مدل مو مردانه

کوتاه کردن مو توسط کریس

یکی دیگر از انواع کیف بافتی که به خوبی در ریش محو می شود. موها را با سشوار خشک کنید و از پوماد مات متوسط ​​استفاده کنید.

25. مدل موی مردانه با پشت صاف

braidbarbers_and skin محو مدل موهای جدید مردانه

کوتاه کردن مو توسط آرایشگران قیطانی

مدل موی مردانه کلاسیک شما. از کمی محصول نگهدارنده متوسط ​​استفاده کنید تا آن را به عقب برگردانید.

24. برش بافت کوتاه + طراحی مو

paulmacspecial_و طراحی مو و مدل موی بافت کوتاه مردانه

کوتاه کردن مو توسط Paul Mac Special

چه تعداد گرایش و سبک را می توانید در یک مدل مو جمع آوری کنید. در اینجا ما یک کار رنگ اسطوخودوس، طرح های مو حک شده در پشت، بافت مو در بالا و کوتاه شده در جلو، و یک ریش جدا شده داریم. وقتی وارد اتاق می شوید همه نگاه ها به شما خواهد بود.

23. فرهای بلند روی بالا + خط جراحی

team_hairbenders_and dope بلند فرفری هیار و طرح مو محو می شود

مدل مو توسط تیم Hairbenders

یک محو شدن مدرن با فرهای طبیعی بلندتر در بالا. قسمت جراحی جانبی مقداری شعله ور می افزاید.

22. مدل موی اسکیت باز مدرن + کمرنگ شدن طاس + حاشیه بلند

dannyandcobarbers_و پوست لبه بلند محو مو موهای سرد مردانه

کوتاه کردن مو توسط دنی و شرکت آرایشگران

این مدل مو با موهای صاف و صاف بسیار خوب عمل می کند. کمرنگ شدن موها باعث می شود که موهای بالا و قسمت جلو حجم و حرکت بیشتری داشته باشند.

21. مدل موی مردانه برست فاید + فرفری

level_137_و خطوط عالی موهای متوسط ​​در بالا کچل محو مدل موهای کوتاه مردانه

کوتاه کردن مو توسط LEVEL

این محو شدن پشت سر هم با مقداری طول باقی مانده در بالا عالی به نظر می رسد. این رنگ به وضوح می افزاید و ظاهر موهاوک را به ارمغان می آورد.

20. کوتاهی موی فوق العاده کوتاه

آرایشگران مردانه_و مدل موهای پرطرفدار مردانه

کوتاه کردن مو توسط آرایشگران جنتلمن

نسخه دیگری از یکی از محبوب ترین مدل های مدل موی مردانه در سال، مدل موی کراپ است. این یکی فوق العاده کوتاه و تنگ است. اگر موهای پرپشتی دارید یک گزینه عالی است.

19. مدل موی مردانه با موهای موج دار + لبه بلند + محو شدن زیاد

jamie_justgents_و بافت های بلند و فرهای کوتاه طرفین بهترین مدل مو

مدل مو توسط جیمی رابرتز

یک راه عالی برای نشان دادن موهای مجعد پرپشت. مهمانی در جلو و همه چیز در پشت و پهلو با این محو شدن میانی. مدل موی مردانه با فرهای بلندتر عالی به نظر می رسد.

18. قسمت سخت دوگانه زاویه دار

hawkthebarberprodigy_مدل موی سخت دوتایی برای مردان سیاه پوست

مدل مو توسط Hawk The Barber Prodigy

جزئیات ظریف باورنکردنی که یک مدل موی معمولی کوتاه مردانه را به یکی از جذاب ترین مدل موهای مردانه تبدیل می کند.

17. پومپادور کوتاه اسلیک + محو شدن زیاد

مدل موی مردانه nickthebarber_and high fade pompadour

کوتاه کردن مو توسط نیک آرایشگر

این مثال عالی دیگری است از اینکه چگونه می توان از مدل موهای کوتاه کلاسیک برای مردان به چیزی که ظاهری کمی مدرن تر دارد، تبدیل شد. محو شدن زیاد است و موهای بالای آن به صورت مدل موی پومپادور / کیف / کت و شلوار حالت داده شده است.

16. قسمت جراحی زاویه دار + موهای مجعد کوتاه

ellisjohnbrown_و پوست سرد مدل موهای محو و پشت مخروطی مردانه 2016

مدل مو توسط الیس

یک پیچ و تاب مدرن بسیار جالب به قسمت سخت / قسمت جراحی.

15. قسمت سخت منحنی + امواج

موهای مردانه patty_cuts و موج و منحنی قسمت سخت موهای مردانه

کوتاه کردن مو توسط پت ریگان

شکل فوق العاده و قسمت سخت منحنی. زیبایی دیگر از پت ریگان.

     14. کویف بافتی + کوتاهی موی کمرنگ

jackrobinsonpullen_و قسمت سخت ریز موهای بافت کوتاه موهای مردانه را محو می کند

مدل مو توسط جک رابینسون پولن

یکی از بهترین مدل های کوتاه و متوسط ​​مردانه سال. اغلب کوتاه است، اما طول اضافی لمسی در جلو، این مدل مو را به یک مدل مو تبدیل می کند که می توان آن را به روش های مختلف مدل داد. برای نمایاندن بافت و همچنین حفظ ظاهری طبیعی، محصول را روشن کنید. یا کمی بیشتر از پوماد استفاده کنید و موهایتان را صاف کنید تا ظاهری کاملا متفاوت داشته باشید.

13. مدل موی پامپادور مردانه + قسمت جراحی

hayden_cassidy_و پوست مدرن پومپادور مدل موهای مردانه را محو می کند

مدل مو توسط HaydenCassidyHair

یکی از باحال ترین پامپادورهای سال. مدل مو دارای یک محو شدن میانی است که توسط یک قسمت سخت جراحی جدا شده است. موهای بالای آن دارای حجم اضافی هستند که توسط سشوار ایجاد می شود. از یک پوماد نگهدارنده سبک مانند ADH Dry استفاده کنید.

12. موهایی با قد متوسط ​​به عقب کشیده شده است

morrismotley_و مدل موهای صاف مردانه 2016

کوتاه کردن مو توسط موریس موتلی

از کوتاهی موهای محو شده خسته شده اید؟ از آرایشگر یا آرایشگر خود بخواهید که به آرایشگاه ها پایبند باشد. این مدل موی مردانه در کناره ها با قیچی کوتاه شده است و به صورت یکپارچه با موهای بلندتر در بالا ترکیب می شود که برای یک مدل موی کلاسیک مردانه آلفا به عقب بر می گردد.

11. مدل موی مردانه: موهای موج دار ضخیم زیر کوتاه

Nicholas_the_greek_و پوست موهای مردانه کم رنگ و خنثی شده است

کوتاه کردن مو توسط The Greek

یک موی طبیعی کوتاه و مجعد. فقط اجازه دهید بدن در موهای مجعد شما کار خود را انجام دهد. بدون نیاز به هیچ محصول مو.

10. مدل موهای کوتاه مردانه Clean Fade

Changeman__and shadow fade haircut برای مردان

کوتاه کردن مو توسط تغییر من

یک سایه فوق العاده تمیز محو و ریش قطع شده.

9. کویف بافتی + قسمت جراحی

ryancullenhair_and hi lo fade quiff بافت بهترین مدل موی مردانه

مدل مو توسط رایان کالن

شاید مدل موی مردانه سال. مدل موی کیف مردانه با لهجه قسمت جراحی جانبی.

8. فوق کوتاه + قسمت جراحی

dtownpresident3.0_and fade with hashaed and short haircut hair

کوتاه کردن مو توسط باربر پل دی سیلز، رئیس Dtown

یک برش buzz را با یک قسمت سخت به ظاهری مدرن‌تر تبدیل کنید.

7. مدل موی مردانه بلندتر پشت خشک

braidbarbers_ands hairs 2016 مدل موی متوسط ​​مردانه تمام قیچی

کوتاه کردن مو توسط آرایشگران قیطانی

یک مدل موی مردانه عالی دیگر برای موهای متوسط ​​تا بلند. قیچی در پشت و کناره های پایین کوتاه کنید تا اشیا مرتب و مرتب به نظر برسند.

6. Slicked Back Hi Lo Fade

مدل موی مردانه lieanne__and_cool 2016

کوتاه کردن مو توسط L. Buckley

کمرنگ شدن طاس با قسمت سخت کناری. موهای بالای آن صاف شده و به خوبی با هم ترکیب می شوند. مدل موی مردانه بسیار باحال.

5. مدل موی مردانه آندرکات با حاشیه بلند

مدل موی مردانه با حاشیه بلند 2016 barber_djirlauw_and high fade در دو طرف

مدل مو توسط  Ruben Djirlauw

فرهای بلند و موهای بلند در بالا با محو شدن طاس در طرفین یک مدل موی آندرکات فوق العاده شیک ایجاد می کند.

4. کویف کوتاه + طراحی مو

bolinbarber_and hi lo طرح مو محو رنگ مو بهترین مدل مو مردانه

مدل مو توسط  ایوان رودریگز هرناندز

نگهداری بیشتر برای این مدل مو مورد نیاز است، اما بسیار جالب به نظر می رسد. طراحی مو، رنگ مو و بافت این مدل مو را مشخص می کند.

3. خط جراحی + بافت های آشفته + محو شدن بالا

lianos_urban_cutz_و موهای با بافت خنک در بالا با هاریکوت قسمت سخت مردانه

مدل مو توسط  دیمیتریس لیانوس

آیا می خواهید یک مدل موی ساده برای مدیریت داشته باشید؟ این یک مدل موی کوتاه جذاب برای مردان است که دارای محو شدن بالا، قسمت جراحی و بافت های نامرتب است. به سادگی با حوله خشک کنید و بروید.

2. مدل موی تازه و تمیز + طراحی اشعه ایکس

patty_cuts_and hair cut تازه 2016

کوتاه کردن مو توسط پت ریگان

طراحی مو با اشعه ایکس سرد، محو شدن طاس و ریش.

1. کم رنگ شدن + موهای بلند و نامرتب

مدل موهای بلند مردانه: آرایشگر کره ای بهترین مدل مو را با قیچی موی متوسط ​​کوتاه کرد

عکس کوتاه کردن مو توسط Jun Her

اگر می خواهید موهای خود را بلندتر کنید و مانند یک مرد مدرن به نظر برسید، این یک مدل موی عالی برای شماست. ظاهر تمیز با محو شدن کم حفظ می شود. می‌توانید موها را در بالا به‌هم ریخته و وحشی نگه دارید، یا مقداری محصول مو اضافه کنید تا در جای خود حالت دهید. این مدل موی مردانه حرکت در جلو را نشان می دهد، زیرا حاشیه با آن کم رنگ شدن تضاد دارد.

ما از پیوندهای وابسته استفاده می کنیم و ممکن است کمیسیون کمی برای خرید دریافت کنیم. لطفا افشای ما را بخوانید .

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.