مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید

در مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید شما همراهان عزیز می توانید مانتو های شیک و با کلاس هم ساده هم جذاب را با کیفیت عالی مشاهده کنید.

یکی از رازهای زیبا دیده شدن، تناسب در پوشش است. اگر مانتویی بزرگ تر از سایزتان انتخاب کنید نه تنها بد هیکل دیده می شوید بلکه باید آن را به تیغ خیاط بسپرید تا برایتان اندازه کند.

مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید

انتخاب مانتو

مانتوهای خیلی بلند انتخاب نکنید چرا که شما را کوتاه تر نشان می دهند. یک مدل کوتاه تا روی زانو برای شما بسیار مناسب است.

راه های عمودی باریک روی مانتو باعث می شود بلندتر به نظر برسید. همچنین این مانتوها رسمی و کلاسیک هستند.

مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید

لباسی که از بالا تا پایین تکرنگ باشد به دلیل اینکه خطی یکدست ایجاد می کند، شما را بلندتر نشان خواهد داد. پس برای اینکه خیلی بلند به نظر نیایید با انتخاب مناسبی از ترکیب رنگ های مختلف مانتو، شلوار و کفش، قدتان را متناسب نمایش دهید.

مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید

مانتوهای خیلی کوتاه هم، پاها را بلندتر از آنچه هست نشان می دهد پس سعی کنید از این مانتوها در انتخابتان دوری کنید.

مانتوهای کمردار می توانند اندام شما را خوش ترکیب تر نشان دهند. پس می توانید به آن ها هم نظری داشته باشید.

مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید

مانتوی کشی و استرچ

برای اینکه از چرخیدن در پاساژها و سایت ها و مغازه ها به دلیل پیدا نکردن مانتویی که مورد سلیقه تان باشد خسته شده اید، بد نیست به دوختن یک مانتو فکر کنید.
مانتوهای کشی و استرچ و کمر کشی برای زنان درشت اندام مناسب نیست.
مانتویی انتخاب کنید که خطوط افقی در طرح پارچه آن نباشد. راه راه پارچه ها، نوارها و خطوط افقی شما را چاق تر و عریض تر نشان می دهد.

مانتوهای خیلی کوتاه انتخاب نکنید و به دنبال مدل هایی باشید که برش هایی در پهلوها دارند. این مدل ها علاوه بر افزایش شیک تر بودن شما، به راحتی شما در هنگام حرکت کمک می کنند.

مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید

انتخاب رنگ مانتو

رنگ، چیزی کاملا سلیقه ایست و ما اغلب اوقات به سلیقهٔ خودمان بسنده کرده و به رمز و راز رنگ ها بی توجهی می کنیم. اما واقعیت این است که در نظر گرفتن قواعد انتخاب رنگ مناسب برای لباس، باعث خواهد شد تا زیبا‌تر و خوش هیکل تر به نظر بیاییم. یکی از این قواعد، انتخاب رنگ لباس، با توجه به رنگ پوست است.

مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید

مانتو برای پوست های تیره

کسانی که پوست تیره دارند، معمولا دارای چشم و موهای مشکی یا قهوه ای تیره می باشند. این اشخاص باید لباسی را انتخاب کنند که با رنگ های تیره مغایرت داشته باشد. این مغایرت چهره را از یکنواختی بیرون آورده و باعث جذابیت بیشتر می‌گردد.

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023

مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید

مانتویی با کمربند نازک بپوشید که کمی پف روی دامنش ایجاد کند. به این ترتیب ، بین شانه ها و پایین تنه خود یک تناسب ایجاد کنید. آستین های ساده یا حتی مانتوهای بدون آستین (سارافون) را انتخاب کنید که عرض شانه های شما را تنظیم کرده و لاغرتر به نظر برسد.

پارچه های کش دار انتخاب خوبی برای این مانتوها است. برش مربع روی شانه ، اِپل، پف روی شانه یا آستین روی سر که عرض شانه شما را بیشتر نشان می‌دهند، برای اندام شما مناسب نیستند.

مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید

مانتو های یقه هفت

به دنبال مانتو های یقه هفت باشید که نیم تنه شما را لاغرتر نشان دهد. در مورد پارچه مانتو به خاطر داشته باشید که کتان، لینن و ابریشم از بقیه پارچه ها مناسب ترند، ، زیرا احتمال اینکه بین دکمه های شما باز باقی بماند کم است. تزئینات و هر آنچه که نگاه را به بالاتنه شما جلب کند و کمربندهای پهن و جذب که شما را چاق تر از آنچه که هستید، نشان می‌دهند، برای اندام شما مناسب نیستند.

مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید

مانتویی بپوشید که کمر و مشخصی داشته باشد. ترکیب کمربند و دامن گوشی باعث می شود پایین تنه شما کوچکتر به نظر برسد. مانتوهای فون ساخته شده از الیاف کتان یا مصنوعی خیلی لیز و گشاد نیستند و عیوب پایین تنه شما را می پوشانند.

شلوار چسبان با دکمه های نزدیک به کمر بهترین راه برای پنهان کردن تنه بزرگ است. کمربندهای نازک به لاغرتر نشان دادن پاها نیز کمک می کند. بهترین گزینه برای شما مانتوهایی است که تا زانوی شما باشد. جیب های بزرگی که پایین تر از کمربند هستند و باعث افزایش حجم پایین تنه شما می شوند ، مناسب بدن شما نیستند.

مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید

مانتو طرح دار

به دنبال پارچه های طرحدار یا تزئینات سه بعدی نظیر چین، پیلی، جیب روی سینه و چیزهایی از این قبیل باشید تا به اندامتان حجم ببخشید. سبک های آزاد و پرچین بسیار مناسب هستند. البته باید در انتخاب مانتو مجلسی دقت بیشتری را داشته باشید.لباس هایی که کمر مشخصی ندارند، شما را بیقواره نشان می‌دهند. مانتو های تک رنگ و بدون طرح هم برای اندام شما مناسب نیستند.

مانتو و تناسب اندام

مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید

مانتو گشاد ، بدون کمربند یا کمربند گشاد متناسب با بدن شما خواهد بود. پارچه های سبک و خنک به بدن شما نمی چسبند ، بنابراین اندازه بزرگ شکم شما را می پوشاند. آنها بالاتنه را جذب می کنند ، متناسب با بدن شما نیستند.

مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید

مانتو شما باید بلند باشد. شما همچنین می توانید با یک مانتوی تا زانو به سبک دهه ۵۰ زیبا به نظر برسید! اگر جذب را دوست دارید ، مطمئن شوید که کمربند دقیقاً روی کمر شماست ،

چرا که نشستن آن زیر قفسه سینه، اصلاً زیبا نیست.قبل از خرید مانتو، حتماً بنشینید و دستهایتان را بالا ببرید تا مطمئن شوید در این لباس به اندازه کافی آزادی عمل دارید. برش بالاتنه و آستین های خیلی کوتاه مناسب اندام شما نیستند.

مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید

شما باید مانتو متناسب با اندام خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر پایین تنه شما چاق است ، مانتویی که پایین تنه گشاد دارد برای شما مناسب است. همچنین اگر بالا تنه چاق دارید ، بهتر است مدل مانتو را صاف و گشاد انتخاب کنید.

مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید

اما اگر در بدن خود مشکلی ندارید ، می توانید هر مدلی را که دوست دارید خریداری کنید. البته باید بدانید که نباید مانتوهای تنگ بخرید زیرا جدای از به روز نبودن ، چروک شده و فرسوده می شود و برای شما دردسر ایجاد می کند.

مدل لباس مجلسی بلند و شیک مخصوص خواهر عروس

انتخاب مانتو بالای زانو برای افرادی که قد کوتاه و قد بلندی ندارند مناسب نیست. باید بدانید که ظریف ترین مانتویی که باعث شیک بودن خانم می شود ، مانتوئی است که حدود ۱۵ سانتی متر زیر زانو قرار دارد.

انتخاب رنگ مانتو

مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید

انتخاب رنگ مانتو به سلیقه شما بستگی دارد ، اما پیشنهادی که در این مورد داریم این است که سعی کنید از رنگ های تیره و خنثی مانند قهوه ای ، خاکستری ، زرشکی یا مشکی استفاده کنید که به شستشوی کمتری نیز نیاز دارند.

مدل مانتو شیک و با کلاس و ساده و جدید

همچنین ،با پوشیدن این نوع رنگ ، محکم و با وقار به نظر می رسید.البته اگر دوست دارید ازرنگ خاصی برای مانتو استفاده کنید می توانید با ست کردن یک لباس دیگر مثل کفش همرنگ آن استایل بهتری داشته باشید و این را نیز بدانید که نباید سر تا پای تان را یک رنگ کنید تا جلوه ای مناسب از استایل خود داشته باشید.

4.4/5 - (5 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.