مدل مانتو تابستانه جدید با پارچه نخی

در مدل مانتو تابستانه جدید با پارچه نخی می توانید با متفاوت ترین مدل مانتو برای تابستان را مشاهده کنید به همراته توصیه های ست کردن

مدل مانتو تابستانه جدید با پارچه نخی

مانتو تابستانی، این قطعا چیزی شیک و ظریف است که استایلیست ها به هر مد روز توصیه می کنند. پارچه ابریشمی، ساتن، توری، ابریشم – اینها موادی هستند که اغلب مدل های مانتو تابستانی از آنها ساخته می شود.

مدل های برازنده مانتوهای تابستانی با تور و پولک برای یک لباس شیک عالی هستند. مدل های سایز محبوب با شلوارک، شلوار لی و دامن کوتاه ترکیب می شوند. برای یک تصویر تجاری، باید یک مدل برش مستقیم را انتخاب کنید.

مدل مانتو تابستانه جدید با پارچه نخی

مانتو سایز بزرگ

مانتو ترنچ سایز بزرگ ترکیبی عالی از سبک و راحتی است. مد روز بیشتر و بیشتر لباس های بزرگ را ترجیح می دهند. این ادعا که لباس‌های بزرگ چاق‌کننده هستند یا لباس‌های سایز بزرگ را کم‌تر می‌کند، مدت‌ها یک کنجکاوی بوده است. علاوه بر این، حتی صاحبان فرم های منحنی می توانند با خیال راحت یک لایه بزرگ را برای کمد لباس خود انتخاب کنند.

مدل مانتو تابستانه جدید با پارچه نخی

چرا یک مانتو بزرگ بپوشیم؟ مدل های بزرگ مانتو کاملا با شلوارهای سخت و شلوارهای ترکیب می شوند، اما ساق ها و ساق ها را باید دور انداخت.

مدل مانتو تابستانه جدید با پارچه نخی

مانتو را می توان به دسته لباس هایی نسبت داد که هرگز از مد نمی افتند. طراحان مدرن مجموعه عظیمی از مدل ها را برای سلیقه ها، اشکال، فصول و حتی خلق و خوی مختلف ارائه می دهند. عاشقان واقعی مانتو برای هر فصل گزینه های مختلفی در کمد لباس خود دارند. بیشتر و بیشتر زنان شیک پوش در فصل جدید مانتو ها را به نفع یک مانتو کنار می گذارند و این تعجب آور نیست. مانتو لباس بسیار زنانه است، به تأکید بر مزایا و پنهان کردن معایب شکل کمک می کند. یک مانتو خوب استایل، وقار و زیبایی به تصویر شما می بخشد.

لباس دخترانه اسپرت و شیک مجلسی

مدل مانتو تابستانه جدید با پارچه نخی  مدل مانتو تابستانه جدید با پارچه نخی مدل مانتو تابستانه جدید با پارچه نخی مدل مانتو تابستانه جدید با پارچه نخی  مدل مانتو تابستانه جدید با پارچه نخی  

مانتو قرمز یک عنصر روشن از تصویر شما است و پوشیدن آن آماده است تا توجه شما را به خود جلب کند. اگر در مورد پالت رنگ صحبت کنیم، قرمز را می توان با خیال راحت با سفید، سیاه، قهوه ای و بژ ترکیب کرد، اما با سایر ترکیبات باید در انتخاب سایه ها دقت کنید.

 

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.