ماجرای فرار آنابل از موزه چیست

در ماجرای فرار آنابل از موزه چیست شما همراهان عزیز را به مقاله ای دعوت میکنم که سئوال خیلی از شما بوده آنابل چه طوری از موزه فرار کرد الان کجاست و تمام واقعیت که این عروسک را به شهرت جهانی رساند تا جایی که پای این عروسک به فیلم های ترسناک رسید.

ماجرای فرار آنابل از موزه چیست

آنابل یک عروسک با ظاهری مرموز بود که با دارا بودن قدرت ماورایی همه را تعجب زده کرده بود و با اتفاقاتی که در پیرامون این عروسک می افتاد و جابجایی ها عجیب آن باعث شد به این قدرت پی برده بشود.

به نظر خیلی ها جن در این عروسک نفوذه کرده و باعث انجام اعمال شیطانی رخ  داده شده بود حالا حتما می پرسید کدوم اتفاقات

بیاید با هم سری بزنیم به اتفاقاتی که رخ داده بزنیم.

ماجرای فرار آنابل از موزه چیست

عروسک آنابل چه می کرد

در سال ۱۹۶۸ روزی مادری به دختر دانشجویش که دانا نام داشت یک عروسک راگدی آن هدیه می دهد. دانا در خانه ای به همراه هم کلاسی اش در شهری دیگر زندگی می کرد. او اسم عروسک جدیدش را آنابل گذاشت. که پس از مدتی دانا متوجه رفتار مشکوک عروسک می شود.

دانا در واقع متوجه جابه جایی های غیر عادی عروسک شده بود که برای آن هیچ دلیلی عقلانی نداشت. این رفتار عجیب عروسک به قدری زیاد می شود که باعث ترس دانا و دوستش می شود. در نهایت او از طریق یک واسطه یا مدیوم می فهمد که عروسک توسط روح دختر بچه ای که در زیر خانه دفن است تسخیر شده است.

به گفته مدیوم ها روح دختر بچه به عروسک علاقه مند شده بود و آن را مال خود کرده بود. دانا و هم اتاقی اش دلشان برای روح این دختر بچه می سوزد و سعی می کنند تا به او کمک کنند. در نتیجه تصمیم می گیرند تا نسبت به رفتارهای غیرعادی آنابل بی تفاوت باشند.

اما رفته رفته عروسک رفتارهای مخرب و شیطانی بیشتری از خود بروز می دهد تا جایی که سعی می کند به دخترها آسیب برساند. سرانجام دانا و دوستش تصمیم می گیرند تا از یک کشیش کمک بگیرند. کشیش با شنیدن داستان به آنها گفت که موضوعات مربوط به ارواح نیاز به قدرت زیادی دارد و خارج از قدرت اوست. در نتیجه دانا و دوستش با اد و لورن وارن تماس می گیرند و آنها نیز برای کمک پیش دانا می روند.

ماجرای فرار آنابل از موزه چیست

در این زمان اد و لورن وارن که دو کارشناس علوم ماورایی بودند وارد ماجرای عروسک شیطانی شدند، به دانا گفتند که ارواح قدرت تسخیر اشیا را ندارد و تنها می توانند اشیا را کنترل کنند. اد و لورن وارن با بررسی شواهد متوجه قدرت شیطانی عروسک آنابل شدند. آنها با انجام یک سری کارهای مذهبی سعی کردند تا عروسک را از شر شیاطین تطهیر کنند. اما زمانی که اد وارن متوجه قدرت بسیار زیاد او شد، سرانجام تصمیم گرفت تا آن را با خود به موزه خصوصی خود ببرد و او را درون قفسی چوبی که با آب مقدس تطهیر شده است زندانی کند. به گفته اد و لورن وارن خطرناک ترین موجودی که در موزه ماورا الطبیعه اش وجود دارد، همین عروسک آنابل است که حاضر نبود حتی در صورت آن نگاه کند.

عکس محرمی بدون متن

با این توضیحات شاید بپرسید آلان این عروسک کجاست بیاید با ما همراه باشید تا جواب این سئوالتون رو هم بگیرید.

عروسک آنابل کجاست

اد و لورن وارن شروع به انجام مراسم مذهبی در خانه آنها کردند. اما سرانجام تصمیم گرفتند تا عروسک را از آپارتمان دخترها به موزه خود ببرند. آنها عروسک را به “موزه شگفتی وارن ها” در شهر مونرو واقع در ایالت کانتیکات امریکا بردند. در حال حاضر عروسک در قفسه ای شیشه ای و چوبی که با آب مقدس تطهیر شده است نگه داری می شود. وارن ها به شدت از عروسک می ترسیدند و روی شیشه قفسه آن نوشتند: تحت هیچ شرایطی باز نشود.

ماجرای فرار آنابل از موزه چیست

خیلی از افراد بدبین امور مذهبی منتقدان اصلی موزه وارن ها هستند. آنها این موزه را بی اهمیت و پر از چیزهای به دردنخور مخصوص هالوین می دانند. اما به گفته خود وارن ها عروسک آنابل خطرناک ترین چیزی است که در موزه آنها وجود دارد. تا جایی که خود آنها حتی حاضر نبودند در صورت عروسک نگاه کنند. اما بازدیدکنندگان توانستند عکس واقعی انابل در موزه را بگیرند و آن را پخش کنند. گردانندگان موزه می گویند تاکنون پیشنهادهای چندین میلیون دلاری زیادی برای خرید عروسک واقعی انابل دریافت کرده اند.

دوست دارید عکس واقعی عروسک آنابل رو ببنید؟

عکس های واقعی عروسک آنابل

آیا عروسک آنابل سال 2020 از موزه فرار کرد

در زمان شیوع ویوروس کرونا خبرهای بر مبنای فرار عروسک آنابل همه را شوک کرده بود که واقعیت ماجرا به این شکل بود که گم شدن عروسک انابل تنها یک شایعه خنده دار بود که از یک ترجمه اشتباه ناشی شده بود. مصاحبه ای از هنرپیشه انگلیسی به نام خانم آنابل والیس درباره فیلم مومیایی محصول ۲۰۱۳ منتشر شده بود که در آن، درباره همبازی خود تام کروز مطالبی را بیان کرده بود. یکی از کاربران چینی توییتر به نام “های تک” هنگام ترجمه این مصاحبه به زبان چینی، به اشتباه عنوان “Annabelle Escaped” را به ” آنابل فرار کرد ” ترجمه کرده بود و آن را در توییتر خود نیز از زبان این هنرپیشه بیان کرده بود. در نتیجه انتشار این مطلب در توییتر به سرعت بازار شایعات داغ شد و فرار و گم شدن عروسک آنابل سریعاً در فضای مجازی بازنشر شد.

ماجرای فرار آنابل از موزه چیست

عروسک اصلی آنابل

عروسک آنابلی که در فیلم احضار و یا فیلم ترسناک آنابل دیده می شود با عروسک واقعی که در موزه قرار دارد کاملاً متفاوت است. چرا که در فیلم تلاش شده است تا ظاهر عروسک به شدت ترسناک ساخته شود. در حالی که عروسک اصلی کاملاً شبیه عروسک شیرین و دوست داشتنی راگدی آن (Raggedy Ann) می باشد.

عکس پروفایل جوکر تلگرام تیکه دار با متن 98

عروسک راگدی آن شخصیتی است که توسط نویسنده امریکایی جانی گرول در اوایل قرن بیستم و در سال ۱۹۱۵ خلق شد. راگدی آن در مجموعه کتاب هایی مصور با همین نام ایفای نقش می کرد که برای بچه ها نوشته شده بود. راگدی آن یک عروسک پارچه ای با موی قرمز رنگ و بینی مثلثی بود. محبوبیت این کتاب بین بچه ها باعث شد تا نسخه واقعی عروسک نیز با نام راگدی آن به بازار وارد شود.

پیشنهادی:


عکس آنابل ترسناک برای پروفایل

عکس آنابل ترسناک برای پروفایل

در عکس آنابل ترسناک برای پروفایل اینبار باز هم با یک پست ترسناک دیگر بنا به درخواست شما عزیزان خدمتتون هستیم حتما سئوالات زیادی…
عکس پروفایل آنابل ترسناک نبود تنها بود

عکس پروفایل آنابل ترسناک نبود تنها بود

در عکس پروفایل آنابل ترسناک نبود تنها بود شما همراهان همیشگی سایت عکس نوشته می توانید سری جدید از عکس پروفایل های آنابل  و…
عکس مومو برای پروفایل سری 5

عکس مومو برای پروفایل سری 5

در عکس مومو برای پروفایل سری 5 مجموعه ای زیبا از عکس های مومو با متن و بدون متن برای استفاده در پروفایل شبکه…
امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.