ماجرای خیانت آرتا به ربکا

در ماجرای خیانت آرتا به ربکا شما همراهان می توانید داستان جدایی و خیانت آرتا خواننده رپ به همسر یوتبرش که شباهت به خیانت پیکه به شکیرا دارد را مشاهده کنید.

ماجرای خیانت آرتا به ربکا

ماجرای خیانت آرتا به ربکا چیست : امروز در موج خبری فضای مجازی بحث خیانت پیکه از روی ظرف شیشه مربا، فوتبالیست مشهور به شکیرا، خواننده و انتقام او داغ است اما دو چهره مشهور ایرانی هم بعد از 8 سال ظاهرا دچار چنین مساله ای شدند.که خیلی ها معتقد هستن که یان نیز نوعی بازی برای بیشتر دشده شدن و انتشار آن توسط سایت های زرد وابسته می باشد.

ماجرای خیانت آرتا به ربکا

واقعاً ارتا به ربکا خیانت کرد؟

آرتا عضو گروه وانتونز است که در سبک رپ و اخیرا “دریل فارسی” فعالیت دارد و سالها ربکا را که او هم یک یوتیوبر معروف است به عنوان همسر این خواننده می شناختند.

با این وجود چندی پیش آرتا تصاویر مشترکشان را از اینستاگرام پاک کرد و این دو دیگر باهم حاضر نشدند. همان زمان شایعه خیانت یکی از این دو مطرح شد اما اثبات نشد. و اخیراً در فضای مجازی تصاویر از حضور دختر جوان دیگر در کنار آرتا دیده می شود که احتمال داده می شود او همسر و نامزد جدید آرتا و علت جدایی این دو از یکدیگر باشه

ماجرای خیانت آرتا به ربکا

حالا ظاهرا با انتشار تصویری که ارتا در کنار یک خانم جوان دیده می شود طرفداران این گروه خیانت را به ارتا نسبت داده اند اما برخی معتقدند عکس متعلق به ارتا نیست.

ماجرای خیانت آرتا به ربکا

هر چند که قیاس جالبی نیست اما همچنان در فضای مجازی همان طور که در ماجرای پیکه، بسیاری به مقایسه کلارا و شکیرا پرداخته بودند، کاربران فضای مجازی با انتشار عکس نامزد احتمالی جدید ارتا او را با ربکا مقایسه می کنند و اتهاماتی را به هر یک از این دو سلبریتی مجازی وارد می کنند .

عکس تصادف سردار آزمون به همراه جزئیات

در بعضی منابع خبری شروع این ماجرا را از دو ماه قبل می دانند زیرا در هنگام شایعاتی در این خصوص منتشر اما گویا نبود تا اینکه شروع به پاک کردن تصویر یکدیگر از پیج های خود کردن تا این شایعه را تقویت کنند آنها مدت 5 ماه روابط سردی را با یکدیگر تجربه می کنند.

 

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.