فال تاروت برای 20 تا 26 فروردین 1402

در فال تاروت برای 20 تا 26 فروردین 1402 می توانید با کارت های برای این هفته خود  20 تا 26 فروردین ماه 1402طالع بینی داشته باشید.

فال تاروت برای 20 تا 26 فروردین 1402

در این مقاله می توانید با خواندن تاروت خود را برای هفته آینده بخوانید و سرنوشت خود را با بازی ورق چه رقم زده اند.

فال تاروت برای 20 تا 26 فروردین 1402

فال تاروت هفتگی متولد فروردین (20-26 فروردین 1402)

عشق: ملکه

حالت: دو سکه

شغل: Nine of Wands

این هفته، چشم انداز مالی شما عالی به نظر می رسد. ممکن است متوجه شوید که تصمیمات هوشمندانه ای برای سرمایه گذاری دارید. سلامتی شما با تکنیک های آرام بخش بهبود می یابد. تمرین مدیتیشن می تواند به شما کمک کند در صورت وجود هر مشکلی تعادل را پیدا کنید. بومی‌هایی که تمایل به رمانتیک دارند ممکن است با یک ملاقات احتمالی کور یا یک شب عاشقانه لذت ببرند. رابطه شما با خانواده می تواند خوب باشد، اما باید برای شنیدن نظرات دیگر آماده باشید. آینده شغلی شما ممکن است در این هفته معتدل باشد و ممکن است به فکر تغییر شغل برای فرصت های بهتر باشید. ارزیابی املاک می تواند گزینه خوبی برای شما باشد، زیرا ممکن است معامله ملک خوبی پیدا کنید. با این حال، یک سفر طولانی ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب نباشد. در جبهه اجتماعی توصیه می شود که مراقب اسراری باشید که ممکن است آشکار شود.

شماره شانس: 9

رنگ خوش شانس: سرخابی

فال تاروت هفتگی متولد اردیبهشت (20-26 فروردین 1402)

عشق: پادشاه عصا

حالت: دو شمشیر

شغل: برج

بالقوه حرفه ای شما ممکن است باعث شادی شود. کار گروهی در محل کار می تواند منجر به موفقیت شود. روابط خانوادگی هماهنگ می تواند به یک فضای صلح آمیز ارزش بیافزاید. اما ممکن است مجبور شوید برای حفظ این پیوند مصالحه کنید. سلامت مالی شما ممکن است شکوفا شود و گسترش تجارت برای برخی ممکن است. برخی ممکن است تمرین یوگا را برای یافتن تعادل و افزایش استرس در نظر بگیرند. در تعیین تاریخ برای برنامه ریزی گره های عاشقانه، کمی تاخیر پیش بینی شده است. منتظر زمان مناسب تری باشید. ممکن است کار بازسازی را برای فضای زندگی خود در نظر بگیرید. تعطیلات خانوادگی می تواند گزینه خوبی برای کاوش باشد. کار داوطلبانه می تواند راه خوبی برای بازگشت به جامعه باشد. همچنین ممکن است شرکت در یک برنامه کارآموزی را برای رشد شخصی و حرفه ای در نظر بگیرید.

شماره شانس: 22

رنگ خوش شانس: خاکستری تیره

فال تاروت هفتگی متولد خرداد (20-26 فروردین 1402)

عشق: جهان

حالت: شوالیه شمشیرها

حرفه: هشت جام

در این هفته روابط خانوادگی شما ممکن است شادی شما را افزایش دهد. احتمال زیادی برای ازدواج یک جوان واجد شرایط وجود دارد. مشاوره تخصصی و بررسی ایده های مدیریت ثروت می تواند وضعیت مالی شما را بهبود بخشد. عاشقانه امیدوارکننده به نظر می رسد و درک یکدیگر می تواند روابط شما را تقویت کند. برخی می توانند در نظر داشته باشند که یک مانترای سلامتی را در برنامه روزانه خود بگنجانند. در زندگی حرفه ای شما، ایجاد رابطه با ارشد در محل کار می تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد. جنبه ملکی شما خوب است و کاوش در دارایی های مشترک یا یک قطعه ممکن است. یک سفر کاری ممکن است بازده مورد انتظار را به همراه نداشته باشد. تمرکز بر خواندن و تجدید نظر می تواند نتایج مثبتی برای دانش آموزان در جبهه تحصیلی داشته باشد. علاوه بر این، انجام رفتار مودبانه و خوب در زندگی روزمره می تواند شخصیت شما را بهبود بخشد.

شماره شانس: 6

رنگ خوش شانس: سبز تیره

فال تاروت هفتگی متولد تیر (20-26 فروردین 1402)

عشق: اعتدال

خلق و خوی: مرد حلق آویز شده

حرفه: ستاره

ممکن است در این هفته از سلامتی قوی برخوردار شوید. ممکن است برای حفظ آن از یک برنامه تمرینی مانند زومبا استفاده کنید. زندگی حرفه ای شما عالی به نظر می رسد و کارایی در کار شما می تواند نتایج عالی به همراه داشته باشد. روابط عاشقانه ممکن است رشد کند و حفظ وفاداری می تواند به تقویت روابط شما کمک کند. سود ممکن است متوسط ​​باشد، اما بررسی طرح های تجاری می تواند نتایج مثبتی داشته باشد. روابط خانوادگی ممکن است کاملاً هماهنگ نباشد. اما شرکت در مراسم با عزیزانتان می تواند به بهبود آن کمک کند. برخی ممکن است گزینه های مقرون به صرفه مانند یک خانه کوچک یا آپارتمان را در نظر بگیرند. برخی می توانند خیلی زود به تعطیلات خانوادگی در خارج از کشور بروند. مراقبت از سلامت حیوان خانگی شما می تواند یک اولویت باشد. علاوه بر این، بهبود مهارت های مطالعه شما می تواند راه خوبی برای افزایش رشد تحصیلی شما باشد.

شماره شانس: 9

رنگ خوش شانس: قرمز تیره

فال تاروت هفتگی متولد مرداد (20-26 فروردین 1402)

عشق: سه شمشیر

حالت: هشت فنجان

شغل: شیطان

به نظر می رسد این هفته وضعیت مالی شما در وضعیت خوبی قرار دارد و بازده گذشته می تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد. آینده شغلی شما امیدوار کننده به نظر می رسد، با احتمال ترفیع در افق. گنجاندن Surya Namaskar در برنامه روزانه خود می تواند به بهبود سلامت شما کمک کند. برکات و راهنمایی بزرگان می تواند به شما در تصمیم گیری عاقلانه کمک کند. روابط عاشقانه ممکن است کمی کسل کننده باشد، اما فعالیت های پیوندی می تواند به تقویت روابط کمک کند. ممکن است به زودی خانه ای را در محلی که انتخاب می کنید دوست داشته باشید. برنامه های سفر می تواند شامل یک تعطیلات سرگرم کننده با دوستان باشد. دانش آموزان باید بر ایجاد یک رابطه قوی با مربیان تمرکز کنند. مستقل بودن در زندگی اجتماعی می تواند به تصمیم گیری های سودمند منجر شود. ذهن خود را آموزش دهید تا روی نقاط قوت خود تمرکز کند تا شتاب پیروزی را حفظ کند.

فال قهوه 20 فروردین 1402

شماره شانس: 8

رنگ خوش شانس: بنفش

فال تاروت هفتگی متولد شهریور (20-26 فروردین 1402)

عشق: هیروفانت

خلق و خو: قدرت

شغل: زاهد

این هفته، پیشرفت حرفه ای شما می تواند عالی باشد. شما ممکن است به بررسی فرصت های شغلی آنلاین برای تقویت شغل خود فکر کنید. برخی ممکن است برای حفظ سلامت جسمانی خود عضو یک باشگاه بدنسازی شوند. جبهه عاشقانه ممکن است خوشایند و لذت بخش باشد و حتی ممکن است پیشنهادی دریافت کنید. با این حال، روابط خانوادگی ممکن است قوی ترین نباشد، اما تقویت پیوند خود با خواهر و برادرتان می تواند به بهبود وضعیت کمک کند. کسب سود ممکن است نیاز به تلاش داشته باشد. اما سرمایه گذاری در یک برنامه مالی خوب می تواند به تضمین آینده شما کمک کند. ممکن است با رزرو قبلی برای یک سفر خاطرات طلایی بسازید. سرمایه گذاری در املاک ممکن است بازده متوسطی را نشان دهد، به ویژه سرمایه گذاری های تجاری. از نظر آکادمیک، دانش آموزان ممکن است تکالیفی برای تمرکز بر روی این هفته داشته باشند. از نظر اجتماعی، ممکن است وسوسه هایی ایجاد شود، بنابراین تصمیم گیری مستقل مهم است.

شماره شانس: 3

رنگ خوش شانس: هلویی

فال تاروت هفتگی متولد مهر (20-26 فروردین 1402)

عشق: امپراطور

حالت: قضاوت

شغل: شعبده باز

وضعیت مالی شما ممکن است راحت باقی بماند. شما می توانید برنامه سرمایه گذاری مناسبی را برای نیازهای خود انتخاب کنید. برای برخی، گنجاندن غذای سالم در رژیم غذایی و حرکات کششی سبک می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. روابط خانوادگی ممکن است مستحکم باقی بماند، اما مشورت گرفتن از بزرگان می تواند این پیوندها را بیشتر تقویت کند. عاشقانه ممکن است به دلیل مشاجره های مداوم به عقب برگردد. کار بر روی اختلافات گذشته می تواند روابط را عادی کند. زندگی حرفه ای شما ممکن است کمی چالش برانگیز باشد، اما فرصت های شغلی آزاد ممکن است ایجاد شود. سرمایه‌گذاری‌های ملکی می‌تواند با تأیید پیشینه سخت‌گیرانه مثمر ثمر باشد. یک سفر بداهه در این هفته می تواند هیجان انگیز باشد، با شانس امتحان غذاهای جدید. دانش آموزان ممکن است مجبور شوند مهارت های مدیریتی را در دانشگاه ها بیاموزند تا به برتری برسند. تعامل با همسایگان ممکن است به یافتن راه حل های دوستانه برای یک اختلاف قدیمی کمک کند.

شماره شانس: 7

رنگ خوش شانس: نارنجی

فال تاروت هفتگی متولد آبان (20-26 فروردین 1402)

عشق: مرد حلق آویز شده

حالت: دو سکه

شغل: سه شمشیر

برای عقرب‌ها، این هفته زمان بسیار خوبی برای حرفه‌شان است. آنها ممکن است یک جستجوی شغلی را انجام دهند که نتایج مثبتی به همراه داشته باشد و ثروت آنها را افزایش دهد. برای بهبود سطح انرژی خود باید روی رژیم غذایی و ورزش متوسط ​​تمرکز کنید. از نظر زندگی خانوادگی، ممکن است مجبور شوید مسئولیت های خانگی را بر عهده بگیرید که ممکن است نیاز به کمک بیشتری داشته باشد. متأسفانه، روابط عاشقانه شما ممکن است هیجان انگیز نباشد، زیرا ممکن است شریک زندگی شما زمان زیادی برای عاشقانه نداشته باشد. از جنبه مثبت، می توانید انتظار فرصت های سفر عالی را در این هفته داشته باشید. برخی حتی می توانند برای تعطیلات اقتصادی برنامه ریزی کنند. کسانی که ملک دارند ممکن است در این هفته مستاجران خوبی بگیرند. این هفته فرصت خوبی برای آموزش الکترونیکی یا دوره های جدید برای افزایش دانش دانش آموزان است.

شماره شانس: 7

رنگ خوش شانس: طلایی

تاروت هفتگی متولد آذر (20-26 فروردین 1402)

عشق: برج

حالت: خورشید

شغل: Three of Wands

قوس ها، این هفته موجی از فرصت های عالی را در حرفه خود به ارمغان می آورد. آنها ممکن است یک پیشنهاد شغلی یا ترفیع دریافت کنند که ثروت آنها را افزایش دهد. علاوه بر این، آنها ممکن است حمایت بسیار مورد نیاز را از عزیزان خود در خانه دریافت کنند. آنها همچنین باید بر حفظ سلامتی با یک رژیم غذایی مناسب تمرکز کنند. با این حال رشد مالی آنها در این هفته فقط متوسط ​​است و باید حواسشان به هزینه هایشان باشد. می توانید انتظار یک زمان به یاد ماندنی را در عشق داشته باشید و ممکن است از لحظات عاشقانه ای با شریک زندگی خود لذت ببرید. علاوه بر این، ممکن است یک پیشنهاد عالی در ملک خود دریافت کنید یا مستاجران بسیار قابل اعتمادی دریافت کنید. برخی می توانند این هفته یک ماجراجویی سفر را برنامه ریزی کنند زیرا تعطیلات می تواند استراحت خوبی را فراهم کند. ممکن است برخی از تحولات نامطلوب وجود داشته باشد، که ممکن است نیاز به کمک خانواده برای مدیریت داشته باشد.

فال عشق و ازدواج 26 اردیبهشت 1402

شماره شانس: 3

رنگ خوش شانس: قرمز

تاروت هفتگی متولد دی (20-26 فروردین 1402)

عشق: شش فنجان

حالت: ماه

شغل: دو سکه

برای کسانی که زیر علامت برج جدی متولد شده اند، این هفته برای عاشقانه امیدوارکننده به نظر می رسد. آنها ممکن است از لحظات عالی با شریک زندگی خود لذت ببرند. ممکن است سود مالی شما همچنان روشن بماند و ممکن است مقداری پول نقد غیرمنتظره دریافت کنید. با این حال، جبهه حرفه ای شما ممکن است موانعی ایجاد کند. ممکن است در مشاغل دولتی یا نقل و انتقالات با موانعی روبرو شوید. در مورد خانواده، ممکن است در این هفته اوقات خوبی را با اقوام ارشد خود سپری کنید. همچنین برای حفظ تعادل باید سلامت خود را با رژیم غذایی مناسب تکمیل کنید. علاوه بر این، باید مراقب اصلاحات Vastu برای جذب انرژی مثبت باشید. برخی نیز می توانند برای تعطیلات ماجراجویی در این هفته برنامه ریزی کنند زیرا زمان خوب آنها در پیش است. ممکن است مجبور شوید با خلق و خوی غیرقابل پیش بینی شریک زندگی خود کنار بیایید. ممکن است برای مقابله با آن کمی صبر و درک نیاز باشد.

شماره شانس: 7

رنگ خوش شانس: قهوه ای

تاروت هفتگی متولد بهمن (20-26 فروردین 1402)

عشق: مرد حلق آویز شده

حالت: سه شمشیر

شغل: شعبده باز

سلامتی ممکن است در این هفته یک نگرانی متوسط ​​باشد و تمرکز بر تغذیه ضروری خواهد بود. از نظر حرفه ای، ممکن است فرصت هایی برای رهبری یک پروژه ایجاد شود، اما ممکن است پیشرفت قابل توجهی حاصل نشود. ممکن است یک عضو جدید وجود داشته باشد که اوضاع را در جبهه خانواده روشن کند. متأسفانه، امور مالی ممکن است نتایج مورد انتظار را ارائه نکند و سهام ممکن است سرمایه گذاری محتاطانه ای نباشد. از نظر عاشقانه، روابط ممکن است کوتاه مدت باشند و صبر کلید خواهد بود. از طرف دیگر، برخی می توانند حتی در یک تعطیلات انفرادی سرگرم شوند. شما می توانید با یک معامله املاک و مستغلات که به تازگی منعقد شده اید، سود خوبی داشته باشید. از نظر آکادمیک، یادگیری گروهی می تواند یک تصمیم ثمربخش باشد. در نهایت، تلاش های اجتماعی نیز می تواند برای برخی مفید باشد. صمیمی و سازگار بمانید.

شماره شانس: 4

رنگ خوش شانس: آبی

تاروت هفتگی متولد اسفند (20-26 فروردین 1402)

عشق: ستاره

حالت: هفت فنجان

شغل: سه سکه

در این هفته، حرفه شما ممکن است با ایفای نقش رهبری پیشرفت کند. سخت کوشی شما ممکن است منجر به افزایش قابل توجه گردش مالی سالانه شود. سلامتی شما خوب است و رفتن به باشگاه می تواند تناسب اندام شما را افزایش دهد. به نظر می رسد که زندگی عاشقانه پایدار است و احتمالاً پشتیبان یکدیگر هستید. مسائل خانوادگی ممکن است نیاز به توجه داشته باشند، اما موفقیت یک جوان باعث غرور و شادی می شود. ممکن است سود مالی شما کم باشد، اما می توانید با برنامه ریزی دقیق و بودجه بندی نیازهای خود را برآورده کنید. یک فرصت بورسیه تحصیلی ممکن است برای اهداف دانشگاهی ایجاد شود. متأسفانه، ممکن است مسائل ملکی در این هفته به نفع شما نباشد و مالکیت زودهنگام ممکن است به تعویق بیفتد. با این حال، زندگی اجتماعی شما عالی است و ممکن است ارتباطات جدیدی ایجاد کنید. هفته شما پربار خواهد بود و می توانید منتظر تحولات مثبت باشید.

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.