عکس و بیوگرافی کاترینا کایف

در عکس و بیوگرافی کاترینا کایف شما همراهان عزیز سایت عکس نوشته می توانید با عکس و بیوگرافی بازیگر معروف کاترینا کایف را با کاملیت و جامعیت بالا مشاهده کنید.

عکس و بیوگرافی کاترینا کایف

کاترینا کایف متولد 16 جولای 1984 در هنگ کنگ، بازیگر می باشد

نام اصلی: کاترینا تورگوت

تاریخ تولد: 16 ژوئیه 1983

محل زندگی: بمبئی هند

تحصیلات: مقطع دبیرستان

پیشه یا حرفه: هنر پیشه و مدلینگ بریتانیایی

یک بازیگر دورگه هندی و انگلیسی می باشد، تا دبیرستان بیشتر درس نخوانده اما فعالیت خود را از مدلینگ شروع کرد و در سینمای بالیوود به شهرت رسید . کاترینا کایف سوپر استار سینمای بالیوود ۲ رگه ی انگلیسی و هندی است. این هنرپیشه زیبا و جذاب غیر از فعالیت در بازیگری در زمینه مدلینگ نیز مشغول می باشد. کاترینا در لیست نشریه ی فوربس به عنوان زن پولدار جای گرفت که تاکنون نام هیچ زن هندی جای نگرفته است. کاترینا کایف در میان مردم به خاطر بازی بینظیر و زیبایی بالایش محبوبیت زیادی دارد که به باربی هندی نیز معروف می باشد.

عکس و بیوگرافی کاترینا کایف

خانواده

کاترینا در کشور هنگ کنگ از پدر اهل کشمیر بنام محمد و مادری بنام سوزانا تورگوت اهل انگلستان متولد شد، یک برادر و شش خواهر دارد و خودش فرزند 5 خانواده می باشد بیوگرافی کاترینا کایف بازیگر هندی

عکس و بیوگرافی کاترینا کایف

مهاجرت

بعد از طلاق پدر و مادرش، به همراه مادر به چین و ژاپن مهاجرت کرد

در 8 سالگی به کشور فرانسه رفت و بعد از زندگی کوتاه مدت در چند کشور، نهایتا به همراه خانواده مدتی در هاوایی و سپس انگلستان ساکن شدند

عکس و بیوگرافی کاترینا کایف

از مدلینگ تا بازیگری

در سال 1998 وقتی 14 ساله بود توسط آژانس تبلیغاتی مدلز وان در کشور انگلستان کشف شد و کارش را بعنوان مدل تبلیغاتی جواهرات شروع کرد

چند سال بعد توسط کایزاد گوستاد فیلمساز هندی ساکن لندن برای بازیگری انتخاب شد

عکس و بیوگرافی کاترینا کایف

عکس و علایق و زندگی شخصی

 

شروع از سال 2003

کاترینا اولین تجربه خود را در سال 2003 وقتی 19 ساله بود با فیلم بوم بدست آورد سپس با فیلم چرا دوست دارم سال 2005 کنار سلمان خان چهره اش دیده شد.

عکس و بیوگرافی کاترینا کایف

استعداد کاترینا در مدلینگی در سال 1998 توسط یک آژانس تبلیغاتی به نام مدلز وان در کشور انگلستان کشف شد. این چهره فعالیت مدلینگی خود را به عنوان مدل تبلیغاتی جواهرات آغاز کرد.

حدود پنج سال بعد، یک فیلم ساز هندی به نام کایزاد گوستاد، کاترینا را در خصوص بازیگری انتخاب کرد. متأسفانه اولین فیلمی که کاترینا در آن به هنرنمایی پرداخت، با عنوان “بوم” به صورت منفعل و ناموفق باقی ماند.

در سال 2005، کاترینا کایف توسط بازیگر هایی سرشناس به نام های سلمان خان و آلویرا خان به هنرنمایی در فیلم “چرا دوست دارم؟” مشغول فعالیت شد.

پس از ورود کاترینا به دنیای بازیگری، در سال 2009در دو فیلم “داستان شگفت انگیز” و “نیویورک” به ایفای نقش پرداخت. او به موجب هنر نمایی در این فیلم ها نامزد بهترین بازیگر زن در جشنواره ی فیلم فیر شد.

سپس از سال های 2010 الی 2014 در پرفروش ترین فیلم های بالیوودی نظیر عروس برادر من، تا وقتی که زنده ام، بنگ، یک ببر، تیز مار خان، راجنیتی و تو دوباره زندگی نمی کنی به ایفای نقش پرداخت.

عکس و بیوگرافی کاترینا کایف

رکورد 4 فیلم در یکسال

در سال 2007 وقتی 23 سال در چهار فیلم پر فروش بازی کرد که باعث شهرت اش شد، او در سال 2010 برای فیلم نیویورک نامزد بهترین بازیگر در مراسم فیلم فیر هند شد

عکس و بیوگرافی توماس میلر نوازنده

عکس و بیوگرافی کاترینا کایف

روابط عاشقانه

با اینکه کاترینا علاقه ای به گفتگو از زندگی شخصی اش ندارد اما از دومین تجربه بازیگری اش با سلمان خان وارد رابطه عاشقانه ای شد که هنوز هم ادامه دارد .

در سال 2005، به موجب حمایت های سلمان خان از کاترینا کایف در زمینه ی بازیگری، رابطه ی عاشقانه ی این دو هنرپیشه ی بالیوودی آغاز شد. کاترینا و سلمان خان تا سال 2009 در رابطه بودند اما به مرور زمان رابطه ی آن ها رو به زوال رفت.

عکس و بیوگرافی کاترینا کایف

نام اصلی سلمان خان، عبدالرشید سلیم سلمان خان می باشد. این چهره یکی از تهیه کنندگان، بازیگران، خوانندگان و مجریان مشهور هندی است که با دارایی معادل 360 میلیون دلار به عنوان پول ساز ترین بازیگر بالیوودی شناخته شده است.

سلمان خان، در کنار بازیگرانی با نام های عامر خان و شاهرخ خان، به سه خان بزرگ بالیوود شهرت دارند. رابطه ی عاشقانه ی کاترینا و سلمان خان، به دلیل وجود رابطه ای میان کاترینا کایف و رانبیر کاپور در سال 2010 به اتمام رسید.

عکس و بیوگرافی کاترینا کایف

سلمان خان حتی پس از جدایی با کایف، رابطه ی خود را با او قطع نکرده است و در فیلم “یک ببر” با هم به ایفای نقش پرداختند.

از سری فیلم هایی که کاترینا کایف و سلمان خان در راستای ایفای نقش با هم همکاری داشته اند، می توان به شریک، تا وقتی که زنده ام و یک ببر اشاره کرد.

عکس و بیوگرافی کاترینا کایف

در سال 2013 رابطه ی کاترینا کایف با بازیگری بالیوودی به نام رانبیر کاپور به طور رسمی علنی شد.

متأسفانه ازدواج کاترینا با رانبیر به مدت 4 سال دوام داشت. در سال 2017، رانبیر با یکی از دوست های صمیمی کاترینا به نام الیا بات آشنا شد و رابطه ی عاشقانه ی خود را با کاترینا تمام شده اعلام کرد.

این دو در فیلم های زیادی زوج مشترک هنری بودند و هستند

در سال 2010 بعد از جدایی از سلمان خان با رانییر کاپور دوست شد و این رابطه تا سال 2016 ادامه داشت، او حالا ارتباط دوستانه ای با سلمان خان دارد

عکس و بیوگرافی کاترینا کایف

با ویزا در هند

خانم کایف به علت اینکه شهروند بریتانیاست نمی تواند در کشور هند املاک و خانه داشته باشد او حتی برای بازیگری در این کشور از ویزای کار استفاده می کند

عکس و بیوگرافی کاترینا کایف

جالبه بدانید

کاترینا در سال های 2008 تا 2010 بعنوان بیشترین جستجو شده در گوگل بین بازیگران بالیوود بود، اغلب کارهای او در اوایل بخاطر لهجه انگلیسی دوبله شده اند.

عکس و بیوگرافی کاترینا کایف

علاقه به مصر

به مسافرت و سفر خیلی علاقه دارم و به نظر من مصر یکی از زیباترین کشورهای جهان است، اهرام، معابد و چشم انداز های این کشور خیلی عجیب و غریب هستند . کاترینا کایف به مسافرت و سفر کردن علاقه ی بسیار زیادی دارد. او بر این باور است که مصر یکی از کشور های زیبای جهان است که به موجب معابد و اهرام های متعدد، چشم اندازی زیبا را برای بازدید کنندگان به ارمغان آورده است.

عکس و بیوگرافی کاترینا کایف

فیلمهای کاترینا کایف

 

بوم (2003)  چرا من دوست دارم؟ (2005)
 سرکار (2005) تو مرا دیوانه کردی (2006)
 استقبال (2007) شریک (2007)
بستگان (2007) سلام لندن (2007)
 سلام (2008) نژاد و سینگ شاه است (2008)
 مسابقه (2008) داستان شگفت انگیز (2009)
ضربه چپ و راست (2009) نیویورک (2009)
 تیز مارخان (2010) راجنیتی (2010)
 زندگی روز به روزه (2011) عروس برادر من (2011)
 تا وقتی که زنده ام (2012) یک ببر (2012)
فیلم مناطق بمبئی (2013) موج 3 (2013)
 بنگ بنگ! (2014) فانتوم (2015)
وسواس (2016) بار ها نگاه کن (2016)
تایگر زنده است (2017) جاگا جاسوس (2017)
زیرو (2018) قاتلان هندوستان (2018)
بهارات (2019) سوریاوانشی (2021)
عکس و بیوگرافی حلیل سزایی و همسرش

 

کاترینا از سوی FHM India پنج بار از سال 2008 تا 2013 به عنوان “جذاب ترین زن جهان” شناخته شد.

اگر کاترینا یک ابرقدرت داشت ، می خواست ذهن مردم را بخواند.

طبق گزارشات ، کاترینا در حال راه اندازی برند لوازم آرایشی خود در هند است.

در طی یک کلیپ تبلیغاتی ، کاترینا فاش کرد که مایل است بارها و بارها با امیر خان کار کند.

برای آمادگی برای نقش خود به عنوان یک مجری سیرک در Dhoom 3 ، او یک رژیم غذایی یک ساله پیلاتس ، تمرینات کاربردی و تسمه های تی ار ایکس را انجام داد.

گفته می شود ، کاترینا در حال مذاکره برای یک پروژه هالیوودی با جرمی رنر ، بازیگر انتقام جویان است.

کاترینا در آوریل 2017 به اینستاگرام پیوست و در یک سال ، 12.4 میلیون دنبال کننده به دست آورد.

عکس و بیوگرافی کاترینا کایف | سایت عکس نوشته

2.5/5 - (11 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.