عکس و بیوگرافی پوریا ثابتیان جراح عروق

در عکس و بیوگرافی پوریا ثابتیان جراح عروق شما می توانید با پوریا ثابتیان آچر فرانسه دکتر جراح عروق به غیر از مغز و قلب و گرداننده کنسرت های موسیقی و ناگفته های او آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی پوریا ثابتیان جراح عروق

دکتر پوریا ثابتیان جراح عروق، فوق تخصص جراحی اندوواسکولار، فوق تخصص بیماریهای وریدی و فوق تخصص درمان زخم(چنین تخصصی وجود ندارد) است که طیف وسیعی از جراحی های باز تهاجمی، کم تهاجمی و اندوواسکولار را انجام میدهد. انجام عملهای اندوواسکولار در بیماریهای انسدادی شریانی، درمان واریس با شیوه های گوناگون و همچنین تجربه استثنایی ایشان در درمان زخم با استفاده از شیوه های مدرن، از جمله دلایل شهرت وی میباشد. دکتر پوریا ثابتیان جراح عروقی است که متخصص درمان گرفتگی ها و آنوریسمهای عروقی و همچنین بیماریهای وریدی در هر قسمت از بدن غیر از قلب و مغز و همچنین در شریان آئورت یا همان شریان اصلی بدن نیز میباشد. برخی از عمل هایی که وی انجام میدهد عبارتند از جراحی شریان کاروتید گردن، بای پس عروق محیطی در دستها و پاها، آنژیوپلاستی و استنت گذاری در شریانها و وریدها ، ترمیم آنوریسم آئورت شکمی و …

مشاور پزشکیعکس و بیوگرافی پوریا ثابتیان جراح عروق

مشارکت در آموزش دانشجویان پزشکی و فعالیت به عنوان مشاور پزشکی برخی از شبکه های تلوزیونی همچون بی بی سی فارسی، منوتو و دبلیو دی آر آلمان، مدیریت شرکت استارت مد با فعالیت در حوزه اخذ پذیرش کاری از کشور آلمان برای پرسنل درمان و همچنین انجام امور صادرات و واردات و برگزاری کنسرتهای موسیقی از جمله دیگر فعالیت های ایشان میباشد.

نوازندگی

دکتر پوریا ثابتیان همچنین نوازنده ای حرفه ای و تهیه کننده موسیقی با بیش از ۳۰سال تجربه میباشد. ساز اصلی او پیانو است و از سن ۸ سالگی نواختن آن را آغاز نموده است. وی همچنین به نواختن گیتار، سازهای کوبه ای و بسیاری از سازهای ایرانی تسلط دارد. او پایه گذار گروه موسیقی آلماویدا بوده و با نهاد یونیسف فعالیتی مستمر جهت انجام پروژهای خیریه دارد. برگزاری کنسرت های خیریه از جمله این فعالیت ها میباشد.

عکس و بیوگرافی مجید رضوی خواننده و همسرش

علت تمایل کمتر پزشکان به رشته جراحی عروق

دکتر ثابتیان در بخش دیگری از سخنانش به مشکل کمبود جراحان عروق در تمام دنیا اشاره و تصریح کرد: این مشکل فقط مربوط به ایران نیست و در تمام دنیا وجود دارد، چراکه جراحان تمایل زیادی برای ورود به این رشته ندارند که البته چند دلیل مشخص دارد.

عکس و بیوگرافی پوریا ثابتیان جراح عروق

وی یکی از دلایل رغبت کمتر پزشکان به جراحی عروق را اورژانس‌های بسیار پیچیده و گسترده جراحی در این رشته دانست که باعث می‌شود جراحان در استرس بالایی مشغول کار باشند و افزود: یکی دیگر از دلایل تمایل پایین جراحان به این رشته سختی اعمال جراحی عروق است که می‌تواند ساعت‌های بسیار طولانی را به خود اختصاص دهد، به‌طوری‌که یک عمل جراحی عروق می‌تواند تا ۱۲ ساعت به طول بیانجامد. البته عمل‌های کوتاه‌تری ازجمله جراحی شریان گردن (شریان کاروتید) هم وجود دارد که دارای پیچیدگی‌های خاصی بوده و در هر ثانیه و با هر حرکت جراح، امکان بروز سکته مغزی بیمار حین عمل جراحی وجود دارد.

جراحی‌های پیچیده و حساس، عامل استرس‌زایی برای جراحان عروق

تشویق به مهاجرت

پوریا ثابتیان در دیگر فعالیت ها خود سایر پزشکان مستعد ایرانی را به مهارجت به اروپا ترغیب می کند تا طعم آوارگی ها شب های اول خود بر روی نیمکت ها پارک آلمان را تجربه

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. چگوآرا می‌گوید

    زنده باد دکتر پوریا
    ننگ بر دکترهای پولکی و زیر میزی بگیر داخل ایران…
    ننگ بر دکترهایی که خود را ژن خوب فرض کرده و دزدان جیب مردمند

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.