عکس و بیوگرافی نیکان در سریال نیکان

در عکس و بیوگرافی نیکان در سریال نیکان می توانید با مه لقا می نوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال پر طرفدار نیکان و ناگفته های زندگی او آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی نیکان در سریال نیکان

بازیگر نیکان در سریال نیکان مه لقا می نوش زاده می باشد که متولد ۲۳ اردیبهشت ۱۳۷۹ در تهران، بازیگر است. دانشجوی رشته بازیگری در مقطع لیسانس دانشگاه تهران مرکز و دانش آموخته هنرستان سوره می باشد. وی از تئاتر شروع کرد، سپس وارد سینما و تلویزیون شده است.

عکس و بیوگرافی نیکان در سریال نیکانمه لقا می نوش زاد

خانواده

پدرش شاعر بود که ۱۰ دی ۱۳۹۷ دار فانی را وداع گفت. اما خانم مه لقا بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ وقتی ۱۴ ساله بود با تئاتر چشم هایمان به تاریکی عادت کرده اند که در حوزه هنزی اجرا شد روی صحنه رفت.

شروع فعالیت

به صورت جدی با فیلم کوتاه در میان سال ۱۳۹۲ جلوی دوربین رفت و در سال ۹۵ وقتی ۱۶ ساله بود با فیلم سینمایی آوا وارد دنیای سینما شد.

عکس و بیوگرافی نیکان در سریال نیکانمه لقا می نوش زاده

شهرت

او با فیلم سینمایی «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی در سال ۱۳۹۸، اولین فعالیت بازیگری خود را در سینما تجربه کرد. او در این فیلم نقش «سیمین» را بازی کرده است و در کنار بازیگران به نامی هم چون، جواد عزتی، سحر دولتشاهی، هادی حجازی فر و دانیال نوروش بازی کرده است که تجارب ارزنده‌ ای را برای او در پی داشته است.
مه لقا مینوش زاد در فیلام سینمایی آتابای که فیلمنامه آن به قلم هادی حجازی‌ فر و براساس طرحی از نیکی کریمی نوشته شده است در نقش سیمین بازی کرده است.

بیوگرافی گلنار در گیل دخت

فیلم سینمایی «آتابای» پنجمین ساخته نیکی کریمی بازیگر مطرح سینما می باشد که که در ژانر درام ساخته شده است و فیلم های یک شب ، چند روز بعد ، سوت پایان و شیفت شب چهار فیلم قبلی این کارگردان می باشند

جلوی دوربین

با سریال حکایتهای کمال در پاییز ۹۸ بازی در تلویزیون را تجربه کرد. در این مجموعه در نقش خواهر کمال که شخصیت اصلی این داستان است بازی دارم، نقش دختری در دهه ۴۰ که بسیار خجالتی است و درگیر ماجرای احساسی می‌ شود

ازدواج

مه لقا می نوش زاد هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. سال ها قبل دوره های گریموری و چهره پردازی را گذراند اما ترجیح داد فعالیت هنری خود را در عرصه بازیگری ادامه دهد، او یک تجریه کارگردانی در تئاتر هم دارد.

عکس و بیوگرافی نیکان در سریال نیکانمه لقا مینوش زاد

این بازیگر جوان و آینده دار در نقش نیکان در سریال نیکان به هنرنمایی پرداخته است و این روزها او را در قاب تلویزیون می بینیم.

اینستاگرام

پیج اصلی مه لقا می نوش زاد در اینستاگرام: @mahlaghameynoosh 

می باشد.

علایق

مه لقا می نوش زاد علاوه بر بازیگری یک تئاتر را نیز کارگردانی کرده و نیز قبل از ورود به دنیای بازیگری، دوره های چهره پردازی را گذرانده و دارای مدرک است.او در رشته های اسکیت، کاراته، بدنسازی و نیز ایروبیک فعالیت داشته و مدتی نیز به کلاسهای دفاع شخصی میرود.

5/5 - (1 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.