عکس و بیوگرافی نرگس معدنی پور و همسرش

در عکس و بیوگرافی نرگس معدنی پور و همسرش شما همراهان عکس نوشته می توانید با عضو شورای شهر تهران و شهرداری منطقه 13 بیشتر آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی نرگس معدنی پور و همسرش

نرگس معدنی‌پور متولد ۲۳ مهر ۱۳۴۹ در تهران سیاستمدار، شهردار منطقه ۱۳ تهران و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران است که اینروزها خبرساز شده است. او دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت اجرائی است.

سوابق و فعالیت ها

عکس و بیوگرافی نرگس معدنی پور و همسرش

معدنی پور از دانش اموختگان رشته مدیریت اجرایی و یکی از اعضای شورای شهر تهران است که در حال حاضر به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران مشغول فعالیت می باشد. فاطمه منصورلی دختر نرگس معدنی پور است.

نرگس معدنی‌پور و قالیباف

خانم معدنی پور در دوران قالیباف (شهردار تهران) به عنوان شهردار منطقه ۱۳ تهران انتخاب شد.

او اولین زنی است که از سوی محمد باقر قالیباف حکم شهرداری منطقه را دریافت کرد و قبلا مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران بوده است.

تحصیلات

نرگس معدنی‌ پور دارای فوق لیسانس مدیریت اجرائی با گرایش استراتژیک است و پیش از دوره پنج‌ساله مدیرکلی‌اش در اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، رئیس فرهنگ‌سرای فردوس بود. این فرهنگ‌سرا پیش از این با عنوان فرهنگ‌ سرای دختران شناخته می‌شد.
وی در طول مدیریت خود توانست چهار دوره گواهی مدیر نمونه را از جشنواره شهید رجایی در شهرداری تهران را کسب کند.

عکس و بیوگرافی نرگس معدنی پور و همسرش

ازدواج

ایشان سال ها پیش با فردی به نام ابراهیم منصورلی ازدواج کرده و دارای فرزند به نام فاطمه متولد سال ۱۳۸۰ و یک پسر به نام احسان می باشد.

 اینستاگرام 

برای ارتباط با این عضو شورا ، منتخب شورای شهر ششم، می توانید از سایت شورای شهر به نشانی: shora.tehran.ir استفاده کنید .

او قبلا مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران بوده است و در تدوین چارچوب آموزش سواد زندگی خانوادگی و تهیه دانشنامه خانواده نیز نقش بنیادین ایفا کرد . تدوین برنامه راهبردی کیفیت بخش زندگی و توسعه پایدار در شهر تهران از دیگر اقدامات برجسته خانم نرگس معدنی پور در زمان فعالیت در شهرداری تهران است.فاطمه منصورلی دختر نرگس معدنی پور   عکس و بیوگرافی نرگس معدنی پور و همسرش  معدنی‌پور دارای فوق لیسانس مدیریت اجرائی است و پیش از دوره پنج‌ساله مدیرکلی‌اش در اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، رئیس فرهنگسرای فردوس بود. این فرهنگ‌سرا پیش از این با عنوان فرهنگ‌ سرای دختران شناخته می‌شد.

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر و همسرش

عضو شورای شهر تهران

معدنی پور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران که ۲۸ خرداد ۱۴۰۰برگزار شد، به همراه دختر سردار شهید قاسم سلیمانی (نرجس سلیمانی)، زهرا شمس احسان و سوده نجفی به شورای شهر تهران راه پیدا کرد.

گلایه

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در دی ماه ۱۴۰۱ با گلایه از جایگزینی مدیران جدید و بدون سابقه با مدیران با سابقه و قدیمی سازمان فرهنگی و هنری گفت: متاسفانه شاهد هستیم در پی این تغییرات جای جدیدی برای مدیران قبلی پیش بینی نشده که این روند برخلاف رویه حاکم بر این سازمان بوده که همیشه برای نیروهای خود شان و منزلت قائل می شد و پیش از هرگونه تغییر جای جدید به افراد پیشنهاد می کردند.
معدنی پور ادامه داد: نباید به بنیه تخصصی و کارشناسی پرسنل سازمان فرهنگی و هنری بی توجه باشیم، از شهردار درخواست می‌شود نسبت به موارد مذکور دستور لازم را صادر کرده و ارائه گزارش را داشته باشند.

سوابق مدیریتی

عکس و بیوگرافی نرگس معدنی پور و همسرش

شهردار منطقه ۱۳

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران

رئیس فرهنگسرای فردوس

رئیس فرهنگسرای دختران

علت دریافت حقوق نجومی دختر

هفته گذشته تصویر فیش حقوقی دختر “نرگس معدنی‌پور” رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران منتشر شد که در این فیش حقوقی، حقوق وی 33 میلیون تومان درج شده است.

عکس و بیوگرافی نرگس معدنی پور و همسرش

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون استخدام یکی از نزدیکان این عضو شورا در مجموعه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: متاسفانه عدم آگاهی برخی از افراد نسبت به قوانین داخلی شورا و آئین‌نامه‌های جاری آن باعث شده تا نوعی رفتار هیجانی که هیچ سنخیتی با فضای حرفه‌ای رسانه ندارد، شکل گرفته و اظهار نظرهایی یکجانبه و دور از واقعیت فضا را غبارآلود کند.

بیوگرافی لیلا در سریال خواهران و برادران

مشاور رسانه‌ای نرگس معدنی‌پور ادامه داد: متاسفانه از سال‌ها پیش فضایی در اتمسفر رسانه‌ایی مدیریت شهری ایجاد شده که به هیچ عنوان مبتنی بر اصول حرفه‌ای رسانه و اطلاع‌رسانی دقیق نیست و همین موضوع باعث شده تا هر از چندگاهی برخی افراد که خود را دارای کانال‌های خبری می‌دانند، اقدام به خودنمایی کرده و دست به انتشار اخباری بزنند که بخش کوچکی از آنها درست است.

نرگس معدنی پور

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
4 دیدگاه
  1. زینب حسینی می‌گوید

    لطفا بیوگرافی خانم معدنی پور را کامل مطرح کنید

  2. حسین صبور می‌گوید

    سلام علیکم
    جسارتا بنیه علمی و سوابق هر فرد بنا به آیات قرآن، با توجه به ثمرات آن ارزیابی می شود.

    مدیرانی(نه همه) که ثمرات فرهنگی ای نداشتند حضورشان و درخواست برای انتخابشان نادرست است.

    ضمن اینکه می بایست از عدم یا نادرستی ثمراتشان بازخواست شوند نه اینکه احترام گردند.

  3. حسین صبور می‌گوید

    خدا رحمت کند کسی را که بداند از کجا آمدیم، کجا هستیم و به کجا می رویم…

    انقلاب با هدف زمینه سازی برای امام عصر علیه السلام آغاز شد…
    اکنون در گام دوم این زمینه سازی هستیم.

    سوال مهم از رئیس کمیسیون فرهنگی :

    آیا فضای شهر، متناسب، هدف انقلاب و زمانه کنونی هست؟
    اگر فردی خارج از کشور وارد فضای شهر ما شود، متوجه ی محور حرکت و هدفی که برای شهروندان شهر، در نظر گرفته شده، خواهد شد؟
    یا اینکه باید یک مسئول فرهنگی به دنبال آن شخص، پیوسته با توضیحاتش فرد را اغنا و متوجه کند.

  4. علی می‌گوید

    براتون متاسفم واقعا حیف اون چادر برسر یک مشت دزد ،خواهش میکنم اسم دین و اسلام رو بردارید تا مردم را بیشتر دین گریز ودین ستیز نکردید .فقط اینکه چرا به یک مرد برای امرار معاش شش تا هفت میلیون حقوق میدید ویک ارگان هر چقدر دلشون خواست و به هر کس دلشون خواست.واقعا اگر عدالت رو در حقوق های دولتی برقرار نکنید جایی برای دفاع نخواهید داشت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.