عکس و بیوگرافی مهران سماک

در عکس و بیوگرافی مهران سماک شما همراهان عزیز سایت عکس نوشته می توانید با مهران سماک آشنا شوید و ماجرای قتل او پس همراه ما باشید.

عکس و بیوگرافی مهران سماک

مهران سماک متولد سال ۱۳۷۴ در بندر انزلی که سه شنبه شب ۸ آذر ۱۴۰۱ بعد از باخت بازی فوتبال ایران به آمریکا به ضرب گلوله کشته شد. فرماندهی انتظامی انزلی گفته وی بر اثر شلیک اسلحه شکاری کشته شده است.

بیوگرافی مهران سماک کیست

مهران سماک متولد سال ۱۳۷۴ در بندر انزلی که سه شنبه شب ۸ آذر ۱۴۰۱ بعد از باخت بازی فوتبال ایران به آمریکا به ضرب گلوله کشته شد. فرماندهی انتظامی انزلی گفته وی بر اثر شلیک اسلحه شکاری کشته شده است.

او براد مهرشاد سماک از مربیان آکادمی باشگاه بندر انزلی و دوست و هم تیمی سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی ایران است. برادر مهران‌ سماک یکی از اعضای باشگاه فوتبال بندر انزلی از مربیان بال سابقه این آکادمی است.

عکس و بیوگرافی مهران سماک

دلیل مرگ مهران سماک

استوری سعید عزت اللهی به یاد همبازی دوران کودکی
سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران عکسی از مهران سماک در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و درگذشت دوست و هم تیمی دوران کودکی خود را تسلیت گفت و نوشت:کاش همیشه تو همون سن می‌موندیم، بدون دغدغه، بدون نفر، بدون حسادت، بدون جنگ برای کوبیدن همدیگه. حرف برای گفتن زیادی است هم‌تیمی دوران بچگی اما متاسفانه آدم‌ها این روزها غرق در منیت و حسادت و آشفتگی شدن که حتی گوشی برای گفتن این حس‌ها به سختی پیدا میشه یا اصلا نیست. مطمئنا بعد از بازی تلخ دیشب با خبر فوت تو بیشتر دلم آتش گرفت.»

 

دلیل مرگ مهران سماک در انزلی

مهران سماک جوان ۲۷ ساله اهل بندر انزلی سه شنبه شب ۹ آذر ۱۴۰۱ بعد از باخت تیم ملی ایران، به همراه نامزدش سوار بر خودرو شخصی خود در محله چراغ‌ برق بندر انزلی بود که درگذشت. او پس از رساندن به بیمارستان جان خود را از دست داد. مراسم خاکسپاری او چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ با حضور شماری از مردم در گلزار شهدا بندر انزلی برگزار شد. فرماندهی انتظامی انزلی گفته مهران‌سماک بر اثر شلیک اسلحه شکاری کشته شده است.

 

مراسم تشییع و خاکسپاری

ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی نیز حکایت از دفن این جوان در آرامستان شهر انزلی دارد.

کشته شدن مهران سماک جوان 27 ساله اهل بندرانزلی

پیام های تسلیت

پیام تسلیت باشگاه ملوان برای درگذشت مهران‌سماک که شب گذشته در انزلی جان فوت کرد.

سانحه دردناک و غم انگیز از دست رفتن مهران‌سماک عزیز موجب تاثر و اندوه همگان شد
باشگاه ملوان بندرانزلی این ضایعه بزرگ را خدمت شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض کرده و برایتان آرزوی صبر می نماید و
ما در این غم بزرگ در کنارتان هستیم

ورود سایت ثبت نام پیاده روی اربعین 1401

باشگاه ملوان بندر انزلی – ۹ آذر۱۴۰۱

بازداشت عاملان قتل مهران سماک

فرمانده انتظامی شهرستان انزلی گفت: مظنونین قتل مهران سماک در شهرستان انزلی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی ضارب همچنان ادامه دارد.

عکس و بیوگرافی مهران سماک

بامداد چهارشنبه و پس از پایان یافتن مسابقه فوتبال تیم ملی کشورمان در مصاف با آمریکا و تجمع عده‌ای اغتشاشگر در محدوده چراغ‌ برق شهرستان انزلی، جسد مهران سماک که بر اساس شواهد موجود بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری مورد اصابت قرار گرفته بود کشف شد.

رسانه‌های ضدانقلاب و معاند در ابتدا، خبر را به‌گونه‌ای روایت کرده بودند که این جوان در محله‌ چراغ برق انزلی از ناحیه‌ سر توسط مأموران مورد اصابت قرار گرفته و در بیمارستان جان باخته است سپس استوری‌های دروغین خود را منتشر کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان انزلی در تشریح جزئیات این ماجرا و قتل مرد در شهرستان انزلی گفت: پس از اطلاع مأموران پلیس از ماجرا و با توجه به حساسیت موضوع و احتمال سوءاستفاده برخی عناصر و محرکین حاضر در محدوده تجمع، بلافاصله مراتب با هماهنگی مقام محترم قضایی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سیدجعفر جوانمردی با تأکید بر مقابله پلیس با مخلّان نظم و آسایش شهروندان و امنیت جامعه تصریح کرد: در همان ساعات اولیه تعدادی از مظنونین توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی ضارب همچنان ادامه دارد.

وی در پایان گفت: نتیجه تحقیقات بیشتر پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و بررسی‌های فنی پلیس به اطلاع عموم‌ خواهد رسید.

تشکیل پرونده قضایی
فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان نیز در این ارتباط گفت: بعد از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در جام جهانی، فردی به‌نام مهران سماک به‌طور مشکوکی در بندرانزلی کشته شده است که در همین رابطه و از همان لحظات ابتدایی بروز اتفاق پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این فر‌د بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای در شهرستان بندرانزلی فوت می‌کند، اضافه کرد: به‌محض وقوع این حادثه مشکوک پرونده قضایی برای رسیدگی به موضوع تشکیل شده است و دادستان بندرانزلی در حال رسیدگی به پرونده است.

در توضیح این خبر به نقل از سرهنگ سیدجعفر جوانمردی آمده است:

* (در تشریح جزئیات این ماجرا و قتل مهران سماک در شهرستان انزلی): پس از اطلاع مأموران پلیس از ماجرا و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله مراتب با هماهنگی مقام محترم قضایی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

عکس و بیوگرافی ایلایدا علیشان و همسرش

* مظنونین قتل “مهران سماک” در شهرستان انزلی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی ضارب همچنان ادامه دارد.

* نتیجه تحقیقات بیشتر پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و بررسی‌های فنی پلیس به اطلاع عموم‌ خواهد رسید.

فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان نیز در این ارتباط گفت:

فردی به‌نام مهران سماک به‌طور مشکوکی در بندرانزلی کشته شده است که در همین رابطه و از همان لحظات ابتدایی بروز اتفاق پرونده قضایی تشکیل شده است.

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.