عکس و بیوگرافی مازیار زارع و همسرش

در عکس و بیوگرافی مازیار زارع و همسرش می توانید با مازیار زارع بازیکن سابق فوتبال و ناگفته های زندگی او آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی مازیار زارع و همسرش

مازیار زارع متولد اول دی ماه ۱۳۶۳ در بندر انزلی ، بازیکن پیشین فوتبال و مربی فوتبال اهل ایران است که سال ها در تیم های لیگ برتری فوتبال ایران فعالیت داشته است. او دارای قد ۱٫۸۹ متر است و در پُست هافبک دفاعی در تیم هایی چون ملوان و پرسپولیس، الامارات، الشارجه، خونه به خونه و تیم ملی امید ایران بازی کرده است. ماریاز زارع پس از خداحافظی از فوتبال، در حال حاضر به عنوان سرمربی فوتبال در باشگاه ملوان انزلی مشغول به فعالیت است.تا مقطع دیپلم درس خوانده و دیگر ادامه تحصیل نداده است

عکس و بیوگرافی مازیار زارع و همسرش

شروع فعالیت

مازیار زارع فوتبال را از کودکی از تیم های پایه استقلال شهرداری بندرانزلی زیر نظر آقای صفر پیوندی و سعید پیوندی آغاز کرد و بعد از آن به ملوان پیوست. او سابقه گلزنی و بازی در تیم ملی فوتبال امید و تیم ملی فوتبال را در کارنامه دارد. او هم اینک به همراه پژمان نوری به عنوان مالکین باشگاه ملوان و همچنین سرمربی این تیم فعالیت می کند.

عکس و بیوگرافی مازیار زارع و همسرش

خانواده

مازیار زارع در خانواده فوتبالی به دنیا آمد و پدر و مادرش برای او در این راه سنگ تمام گذاشتند که وی در این مورد این چنین بیان می کند:

من نفسم به نفس خانواده ام بند است و هيچوقت زحماتي که پدر و مادرم برايم کشيدند را نميتوانم فراموش کنم . در بي پولي هاي قديم خيلي برايم زحمت کشيده اند همه چيز را برايم فراهم کردند حتي اگر زير قرض هم ميرفتند . پدرم خيلي به من انگيزه داد و اگر ايشان نبود شايد الان فوتباليست نبودم . من فوتبالم را مديون پدر و مادرم هستم و چند مربي اي که در ملوان بوده اند مانند ممي احمدزاده و فرهاد پورغلامي و …

شهرت 

مازیار زارع ضربه پنالتی فرناندو گابریل بازیکن پرسپولیس را در بازی برگشت تیم‌های پرسپولیس و ملوان بندر انزلی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۴–۱۳۹۳ در ورزشگاه آزادی بعد از اخراج ایمان صادقی دروازه‌بان تیم ملوان و اعلام ضربه پنالتی به سود تیم پرسپولیس مهار کرد.

عکس و بیوگرافی مازیار زارع و همسرش

ازدواج

مازیار زارع ازدواج کرده و متاهل می باشد. ثمره این ازدواج یک دختر است می باشد.

عکس و بیوگرافی مازیار زارع و همسرش

علایق

من فوتبال اسپانيا را خيلي دوست دارم ولي اگر از لحاظ ليگ کيفيت دار بخواهيد به نظر من ليگ انگلستان بهتر از بقيه است .

بهترين مربي خارجي پپ گوارديولا چه ان زمان که بازي ميکرد بازي اش را دوست داشتم و چه الان که مربي تيم محبوبم است .

عکس و بیوگرافی هاریکا در سریال خواهر و برادرانم

اهل کتاب خواندن نیست و درباره اوقات فراغتش گفته: من به حيوانات خيلي علاقمندم همه دوستانم هم ميدانند که به سگ علاقه خاصي دارم وقتم را هم به انها اختصاص ميدهم.

مازیار قایقران

پس از مرگ سیروس قایقران ستاره فوتبال گیلان پیراهن شماره ۹ این فوتبالیست در کلکسیون ملوان انزلی قرار گرفت که مازیار زارع این شماره را می پوشید و به خاطر محبوبیت لقب مازیار قایقران را از انزلی چی ها دریافت کرد.

عکس و بیوگرافی مازیار زارع و همسرش
او در باره این لقب گفته: يکي از افتخارات ورزشي من اين است که شماره ۹ مرحوم سيروس قايقران را به تن کردم سالها بود که بعد از فوت ايشان کسي اين پيراهن را به تن نکرده بود و اين افتخار قسمت من شد تا اين پيراهن را بپوشم . هيچ وقت هم نتوانستم حتي يک ذره و حتي به اندازه سر سوزن هم اندازه مرحوم قايقران باشم .

پرسپولیس

مازیار زارع در فصل ۲۰۰۸، با قراردادی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. او با حضور در دفتر حبیب کاشانی قراردادی دو ساله را با باشگاه پرسپولیس امضا کرد تا در لیگ دهم ایران، تیم فوتبال پرسپولیس را همراهی کند. در طول فصل‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲، او در ۵۹ بازی لیگ برای پرسپولیس به میدان رفت و ۶ گل نیز زد.

عکس و بیوگرافی مازیار زارع و همسرش

ملوان

مازیار زارع از فصل ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸، در بیش از صد مسابقه لیگ برای ملوان به میدان رفت و ۷ گل نیز زد. او در فصل ۲۰۱۲ ملوان بازگشت و تا فصل ۲۰۱۶ همراه این تیم بود و با همین تیم نیز از فوتبال خداحافظی کرد.

عکس و بیوگرافی مازیار زارع و همسرش

او در سن ۲۲ سالگی بازوبند کاپیتانی ملوان را به بازو بست و در این باره گفته: احساس غرور ميکردم و هميشه فکر ميکردم که خيلي سخت از عهده ي اين کار برايم ولي خدا را شکر مردم شهرم خيلي به من لطف داشتند و به من کمک کردند که از عهده اين کار برايم.

الشارجه امارات

مازیار زارع در سال ۲۰۰۹ به باشگاه الامارات پیوست و به رسانه‌های ایرانی اعلام کرد که «فراموش نمی‌کنم از پرسپولیس به لیگ امارات رفتم» و از علاقه‌اش به تیم سابق خود گفت. زارع یکی از بازیکنان اصلی و اثرگذار تیم فوتبال الامارات در طول فصل شده بود اما پس از مدتی با حضور جواد کاظمیان در این تیم، ناچار به جدایی از این تیم شد. او در سال ۱۳۸۸، با قراردادی به تیم الشارجه امارات پیوست.

مربیگری

مازیار زارع پس از کناره گیری و خداحافظی از فوتبال از سال ۱۳۶۷ وارد حیطه مربیگری شد. او سابقه مربیگری در تیم ملوان را به عنوان دستیار مربی و سرمربی در کارنامه خود ثبت کرده است. آقای زارع به عنوان لژیونر در تیم های عربی چون الامارات و الشارجه حضور داشت است.

عکس و بیوگرافی محیا دهقانی و همسرش

باشگاه ها

بازیکن تیم فوتبال الامارات کشور امارات ۱۳۸۸ –
بازیکن تیم فوتبال الشارجه امارات ۱۳۸۸ – ۱۳۸۹
عضو تیم ملی فوتبال مردان ایران ۱۳۸۶ – ۱۳۹۲
عضو تیم ملی فوتبال امید مردان ایران ۱۳۸۴ – ۱۳۸۵
بازیکن تیم فوتبال ملوان بندر انزلی
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران
بازیکن تیم فوتبال خونه به خونه

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.