عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک

در عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک شما همراهان عزیز سایت عکس نوشته می توانید با زندگینامه بازیگر سرشناس و پولدار کره ای لی جونگ سوک بیشتر آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک

لی جونگ سوک (이종석، متولد پنج‌شنبه 23 شهريور 1368) یک بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است.

او در سال 1383 به عنوان یک مدل  در باند فرودگاه شروع به کار کرد و تبدیل به جوانترین مدل مردی شد که در هفته مد سئول شرکت کرده است. از جمله نقش برجسته لی در مدرسه 1392 (1391) بود و او همچنین به خاطر نقش هایش در فیلم های می توانم صدای تو را بشنوم (1392)، دکتر غریبه (1394)، پینوکیو (1394)، دبلیو (1396)، در حالی که تو خوابیده بودی ، به خوبی شناخته شده است . 1397)، سرود مرگ (1399)، و رمانس یک کتاب پاداش (1399) می توان اشاره کرد.

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک
تحصیلات

لی جونگ سوک در رشته عکاسی حرفه ای و هنر در دانشگاه کونکوک تحصیل کرد و در سال 1394 از این دانشگاه فارغ التحصیل شد.

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک

1388–1383: شروع فعالیت

لی جونگ سوک در 17 سالگی،  در سال 1383 حرفه مدلینگ خود را در پیاده‌روی مجموعه سئول آغاز کرد و او را به جوان‌ترین مدل مردی تبدیل کرد که در برنامه مجموعه سئول در هفته مد سئول ظاهر شد. از آن زمان، او در چندین شوی مد شرکت کرده است.

لی به مدت سه ماه به عنوان عضو گروه بت آموزش دید و برای اولین بار با آژانسی قرارداد بسته بود. با این حال، پس از اینکه آژانس وعده آنها برای اولین حضور او به عنوان یک بازیگر را زیر پا گذاشت، او از کار کنار رفت. او در دوره راهنمایی در انتخاب بازیگران در ایستگاه تلویزیونی اس بی اس شرکت کرد.

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک

در سال 1388، لی اولین بازی رسمی خود را در سریال تلویزیونی پرنسس دادستان کره جنوبی انجام داد . او همچنین اولین بازی خود را در فیلم ترسناک گوست انجام داد .

1388-1391: شهرت و محبوبیت

لی جونگ سوک پس از نقش مکمل خود در درام موفق باغ مخفی، جایی که او در نقش آهنگساز جوان با استعدادی با نگرش شگفت آمیز و علاقه‌ای ممنوع به عنوان نقش دوم مرد مکمل ایفا کرد ، به رسمیت شناخته شد .

در سال 1389، او در سریال کمدی ام بی سی در فصل سوم های کیک ظاهر شد و در آنجا محبوبیت بیشتری به دست آورد. لی همچنین در فیلم آر تو بی  در سال 1390، یک بازسازی آزاد از فیلم تحسین شده Top Gun محصول 1364، همبازی شد .

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک

نقش مهم لی به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی در فیلم درام نوجوانان مدرسه 1391 بود . او اولین جایزه بازیگری خود را برای این نقش در جوایز درام کی بی اس در سال 1392 تحت عنوان بهترین بازیگر جدید دریافت کرد. او همچنین بر اساس نظرسنجی با عنوان ‘بازیگرانی که در سال 1392روشن کردند’ توسط گالوپ کره رتبه پنجم را کسب کرد.

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک

لی جونگ سوک پس از موفقیت مدرسه 1394، لی در سریال درام تحسین شده I Can Hear Your Voice با لی بو یانگ بازی کرد . او نقش پارک سوها، مرد جوان باهوشی را بازی کرد که می تواند ذهن ها را بخواند. این درام که در ابتدا برای 16 قسمت برنامه ریزی شده بود، به دلیل رتبه بندی موفق آن، دو قسمت دیگر تمدید شد. او جایزه برتری را در بخش مردان در جوایز درام کره برای اجرای خود دریافت کرد. لی سپس در فیلم ورزشی No Breathing بازی کرد و در گیشه موفق The Face Reader نقش مکمل داشت .

1392–اوج شهرت

لی جونگ سوک در سال 1392،  در کمدی عاشقانه نوجوانان جوان خون گرم بازی کرد و در نقش یک زن شیطون بازی کرد. لی سپس در درام پزشکی موفق دکتر استرانگر بازی کرد و نقش یک فراری کره شمالی را بازی کرد که به عنوان پزشک در کره جنوبی کار می کند. این درام در چین موفقیت آمیز بود و 400 میلیون بازدید به دست آورد. لی بعداً در پینوکیو در مقابل پارک شین هی بازی کرد و نقش قهرمان داستان، چوی دال پو، گزارشگر سال اول یک شرکت پخش را بازی کرد که با ایده عدالت و حقیقت در دنیایی که همه می‌خواهند حقایق را پنهان کنند، مبارزه می‌کند. پینوکیو موفقیت دیگری بود، با درآمد گزارش شده 6.2 میلیارد وون (5.62 میلیون دلار آمریکا) از حقوق پخش تنها در یک سال. بازی های لی جونگ سوک در درام های Doctor Strangerو پینوکیو تمجیدهای بازیگری را برای او به ارمغان آورد، از جمله جایزه برتر مرد در هشتمین جوایز درام کره . او همچنین جوان‌ترین بازیگری شد که جایزه بهترین بازیگر مرد را در بیست و هفتمین دوره جوایز گریم به انتخاب سینماگران تلویزیون دریافت کرد.

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک

1392-1393 : تور آسیایی

لی سپس یک تور گردهمایی هواداران آسیا را آغاز کرد و یک کتاب عکس با عنوان داستان تور آسیا 1392-1393

~With~ منتشر کرد که شامل عکس هایی از دیدارهای لی با طرفداران در هفت شهر آسیایی در طول این تور نه ماهه است. لی همچنین در اولین درام چینی خود با عنوان عاشقان جید در کنار بازیگر زن ژنگ شوانگ انتخاب شد . این درام که در شانگهای فیلمبرداری شده است، به عنوان یک سریال عاشقانه فانتزی توصیف می شود که در دهه 1308 می گذرد. به دلیل موفقیت لی در چین، یک مجسمه مومی از او در موزه مادام توسو هنگ کنگ به نمایش گذاشته شد که خود بازیگر در مراسمی از آن رونمایی کرد. در آذرماه 1393، لی آژانس قبلی خود Wellmade Yedang را ترک کرد و در 10 اردیبهشت ماه  1394 یک قرارداد انحصاری با YG Entertainment امضا کرد .

عکس و بیوگرافی محمد جواد گلپایگانی

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک

در تیرماه 1394، لی با فیلم مهیج فانتزی W از MBC در کنار هان هیو جو به صفحه نمایش کوچک کره ای بازگشت . این درام در صدر جدول محبوبیت در کره قرار گرفت و لی برنده Daesang (جایزه بزرگ) در پایان سال MBC Drama Awards شد . در همان سال، او در وب درام تبلیغاتی First Seven Kisses برای Lotte Duty Free همبازی شد .

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک

در سال 1396، لی در فیلم جنایی VIP بازی کرد و اولین نقش اصلی خود را به عنوان یک شخصیت شرور رقم زد. لی سپس در ماه سپتامبر در درام فراطبیعی و فراطبیعی « When You Were Sleeping» در کنار بائ سوزی بازی کرد. در جولای همان سال، لی از سوی سازمان گردشگری کره به عنوان سفیر حسن نیت گردشگری کره منصوب شد. این سازمان همچنین ویدیوهای تبلیغاتی با حضور این بازیگر را با عنوان “8 قسمت کره” منتشر کرد که بر نقاط توریستی در 10 منطقه مختلف از جمله سئول، گیونگگی، گانگوون، ججو و گیونگجو تمرکز داشت.

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک

در سال 1397، لی برای بازی در درام دو قسمتی The Hymn of Death ، بازسازی فیلم Death Song در سال 1991، انتخاب شد . لی پس از پایان قراردادش با YG Entertainment با آژانس مدیریت جدید YNK Entertainment قرارداد امضا کرد ، اما پنج ماه بعد قرارداد خود را فسخ کرد و آژانس خود را “A-man Project” تأسیس کرد.

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک

در سال 1398، او در اولین درام کمدی رمانتیک خود یعنی Romance Is a Bonus Book در کنار لی نا یانگ بازی کرد .

امضا شخصی او

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک

ثبت نام سربازی

لی خدمت سربازی اجباری خود را در 8 اسفندماه 1398 آغاز کرد. لی به دلیل سانحه رانندگی در سن 16 سالگی و پارگی رباط صلیبی قدامی خود، برای نام نویسی به عنوان سرباز فعال ناتوان شناخته شد. بنابراین، او به عنوان یک افسر خدمات عمومی تایید شده است. انتظار می رود لی در 2 خرداد 1400مرخص شود.

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک

روابط خصوصی

در شنبه 10 دی 1401، دیسپچ گزارش داد که آی یو و لی جونگ سوک با هم رابطه دارند و حدود چهار ماه است که با هم رابطه دارند. هر دو آژانس این گزارش ها را تایید کردند.

فیلم شناسی
مقاله اصلی: لی جونگ سوک (فیلموگرافی)

موسیقی ها

“بیا پیش من” (“내게 와”) 2017 – N/A در حالی که تو خواب بودی (1396) OST
“آیا میدانی” (“그대는 알까요”) –

پدر سخت گیر

” پدرم فقط نسبت به من سختگیر بود. فکر می کنم او از من ناراضی بود زیرا من بزرگتر هستم و در مقایسه با خواهر و برادرهایم ساکت و ترسو هستم. مثل قبل بد نیست اما وقتی پدرم آنجاست هنوز نمی توانم به اتاق خودم در خانه نگاه کنم چون ترسناک است. ”

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک

خانواده

خانواده او متشکل از پدر و مادرش، برادر کوچکتر دو ساله و خواهر کوچکترش چهار ساله است.
او در یونگین متولد شد اما برای دبیرستان به سئول نقل مکان کرد.

دانستنی های جالب

او یکی از 2220 دانش آموز از 21268 دانش آموزی بود که در آزمون ورودی دانشگاه کنکوک موفق شد.
او جوانترین مدل مرد برنامه مجموعه سئول بود.
او به مدت 3 ماه زیر نظر SM Entertainment کارآموز بود و حتی قرار بود برای اولین بار کار کند، اما پس از اینکه آنها حاضر نشدند او را به عنوان یک بازیگر هم ظاهر کنند، طبق برنامه ریزی اولیه، از شرکت استعفا داد.
او ابتدا قصد داشت در سال 1397 ثبت نام کند اما به دلیل مشغله کاری مجبور شد ثبت نام خود را به تعویق بیندازد.
وقتی هنوز در مدرسه بود، آنقدر خجالتی بود که حتی نمی توانست یک سخنرانی انجام دهد.
باران پس از تماشای «فول هاوس» الگوی او شد.
او می تواند تکواندو کار کند و پیانو بنوازد.

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک
” من یاد گرفتم که چگونه پیانو بزنم، تکواندو کنم، نقاشی بکشم و بادوک بزنم [شطرنج کره ای]. من تا حدودی دوست داشتم پیانو بزنم اما مجبور شدم در کلاس تکواندو شرکت کنم. یک بار در راه تکواندو تصادف کردم و رباط صلیبی ام پاره شد. خوشحال بودم که دیگر مجبور نیستم به تکواندو بروم اما به محض اینکه از بیمارستان مرخص شدم پدرم به من گفت که برگرد. ”
او با Yoona و Hyoyeon SNSD از قبل از اولین بازی آنها دوست است.
او همچنین با همبازی های خود و مدل های سابق کیم وو بین و یانگ کوانگ دوست است.
وقتی در مرکز توجه قرار می گیرد، خجالت زده و مرعوب می شود. وقتی کمتر از هشت نفر او را تماشا می کنند اشکالی ندارد اما به محض اینکه بیشتر شود، عصبی می شود.
او کافه رفتن را به باشگاه ترجیح می دهد.
او یک نوشیدنی سبک وزن است.
او دوست دارد وقتی در کنار یک فرد راحت است دست در دست هم بگیرد.

عکس و بیوگرافی زهره رمزی و همسرش

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک

” برای من طبیعی است که مردم را لمس کنم، بنابراین دوست دارم دست کسی را که با او صحبت می کنم، چه پسر باشد چه دختر، بگیرم. اگر با کسی باشم که با او راحت هستم، آن شخص را در آغوش می کشم یا او را لمس می کنم. گاهی اوقات مردم اشتباه می کنند. من متوجه شدم افرادی هستند که از چنین پوستی خوششان نمی آید. ”
” اگر بخواهم از میان سلبریتی ها انتخاب کنم، لی نا یانگ نزدیک ترین فرد به زن ایده آل من است. من قبلا او را انتخاب کردم و او هنوز هم تیپ ایده آل من است. من سبک صحبت کردن متمایز لی نا یانگ را خیلی دوست دارم. خیلی جذابه ”

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک
رابطه جدید

لی جونگ سوک با کیم وو بین ، بازیگر مدل و همبازی مدرسه 1392 ، دوست صمیمی است که او را از روزهای مدلینگ آنها می شناسد.
او صاحب کافه غذاخوری 89 Mansion است.

فیلم سینمایی

سال عنوان نقش
2005 ابراز همدردی لی هان سول
2010 روح بک هیون ووک
2012 به عنوان یکی ساب چوی کیونگ
R2B: بازگشت به پایگاه ستوان اول جی سوک هیون
2013 چهره خوان کیم جین هیونگ
بدون تنفس جونگ وو سانگ
2014 خون های جوان داغ کانگ جونگ گیل
2017 VIP (فیلم) کیم گوانگ ایل

سریال های تلویزیونی

سال عنوان نقش شبکه یادداشت
2010 پرنسس دادستان لی هیون وو SBS
2010-11 باغ مخفی هان تائه سان
2011-12 High Kick: Revenge of the Short Legged آن جونگ سوک ام بی سی
2012 زیباترین لحظات من یون جونگ هیوک KBS2 ویژه درام
2012-13 مدرسه 2013 به زودی برو نام
2013 من می توانم صدای تو را بشنوم پارک سوها SBS
Potato Star 2013QR3 خودش tvN Cameo (Ep.15)
2014 دکتر استنجر پارک هون SBS
2014-15 پینوکیو چوی دال پو / کی ها میونگ
2016 دبلیو کانگ چول ام بی سی
گوگ، شب پر ستاره آهنگ دای کی سوهو و اس بی اس Cameo (Ep.5)
پری وزنه برداری کیم بوک جو خودش ام بی سی Cameo (Ep.2)
2017 زمانی که تو خواب بودی جونگ جائه چان SBS
2018 سرود مرگ کیم وو جین ویژه درام
2019 عاشقانه یک کتاب جایزه است چا یون هو tvN
TBA عاشق جید بای لوهان یوکو

وب

سال عنوان نقش شبکه یادداشت
2016 7 اولین بوسه خودش بازیگران تلویزیون ناور قسمت 6-7

نمایش های تلویزیونی

سال عنوان نقش شبکه یادداشت
2012 اینکیگایو SBS MC

نمایش های موزیک ویدیو

سال عنوان هنرمند
2009 “برام مهم نیست” 2NE1
2011 “در اطراف بازی نکنید چی چی
2012 “گمشده” نیکول یونگ
2015 “ولنتاین من” جونگ آره
2016 “عشق است” داویچی

لی جونگ سوک

[faq-schema id=”19156″]

عکس و بیوگرافی آرش آصفی و همسرش

5/5 - (1 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.