عکس و بیوگرافی فاتح سریال شربت زغال اخته

فاتح سریال شربت زغال اخته را دوگوکان گونگور بازی می کند که در سال 1996 در آنکارا به دنیا آمد. او به خاطر سهم تحسین آمیزش در فیلم ها/سریال های تلویزیونی مانند Dilbray برای بازیگری و بسیاری دیگر مورد تحسین قرار می گیرد.

نام دوگوکان گونگور
تاریخ تولد 1996
محل تولد آنکارا، ترکیه
ملیت ترکی
تحصیلات معلوم نیست
دانشکده معلوم نیست
سالهای فعالیت 2020–اکنون
در حال حاضر قرار ملاقات معلوم نیست

عکس و بیوگرافی فاتح سریال شربت زغال اخته

دوگوکان گونگور برای فیلم های حکیم (2022)، هرسی راگمن (2023) و دیلبری کوچوک دو کادین (2022) شناخته شده است. فرصت بسیار خوبی برای دوگوکان گونگور بازیگر جوان که در سال 1996 در آنکارا به دنیا آمده است، در کنار چنین نام های با تجربه ای در سریال حکیم باشد. شخصیت بازیگر هم که شانس مهمی برای کسب تجربه و بهره مندی از تجربه بازیگران چیره دست دارد نیز مشخص شده است.

عکس و بیوگرافی فاتح سریال شربت زغال اخته

اگر این سریال ادامه پیدا کند، فرصت های مهمی برای Doğukan Güngör ایجاد می کند. این بازیگر که برای مدت طولانی با چنین بازیگران تاثیرگذار و مشهوری در کنار هم خواهد بود، با تجربه ای قوی در سریال های درام این فرصت را نیز خواهد داشت تا مهارت های بازیگری خود را ارتقا دهد.

عکس و بیوگرافی فاتح سریال شربت زغال اخته

شهرت

سریال حامیت بود و دوگوکان گونگور با بازی موفقش توجه زیادی را به خود جلب کرد. عشق بین سوهندان با بازی پلین آبای و حامیت نیز ناتمام ماند و به زوجی فراموش نشدنی برای تماشاگران تبدیل شد.

Doğukan Güngör مدتی است که برای ایفای نقش اول پروژه جدید میا یاپیم، تهیه کننده سریال هرکای در دستور کار قرار گرفته است، اما این پروژه هنوز به وجود نیامده است. این بازیگر جوان به جمع بازیگران سریال حکیم (قاضی) یکی از سریال های تاثیرگذار ATV پیوست.

عکس السا و آنا جذاب و شیک جدید 4

عکس و بیوگرافی فاتح سریال شربت زغال اخته

همچنین دوغوکان گونگور را در گروه بازیگران سریال حکیم که نام های مهمی چون اردال بشیکچی اوغلو، اوغور یوسل، یوردار اوکور و ابرو اوزکان را در خود جای داده است، تماشا خواهید کرد. مجموعه تلویزیونی «حکیم» که عصر دوشنبه پخش می‌شود، بازیگران بسیار قوی‌ای دارد.

عکس و بیوگرافی فاتح سریال شربت زغال اخته

ازدواج

دوغوکان گونگور ازدواج نکرده است و مجرد می باشد و در مورد روابط او اخباری منتشر نشده است.

فیلم و سریال

سریال

سال عنوان نقش
2020-2021 زومرودوانکا Hamit Özgüç
2022 حکیم اساف
2022 اویکوسوزلار کولوبو خود
2022 کیزیلجیک سربتی

فیلم ها

سال عنوان نقش
2022 Dilbray Küçük Dev Kadin ابراهیم
2023 هرسی راگمن آیهان

Dogukan Güngör

3.8/5 - (5 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.