عکس و بیوگرافی فاتح اورک خواننده ترکیه

در عکس و بیوگرافی فاتح اورک خواننده ترکیه شما همراهان می توانید با بازیگر و خواننده ترک فاتح اورک و ناگفته های زندگی او و حقایق جالب از حرفه و زندگی شخصی و اطلاعات دقیقی در مورد قد، نام واقعی، همسر، دوست دختر و فرزندان فاتح اورک کشف کنید. Fatih Ürek ویکی، فیس بوک، اینستاگرام و شبکه های اجتماعی. Fatih Ürek قد، سن، بیوگرافی و نام واقعی بیشتر آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی فاتح اورک خواننده ترکیه

فاتح اورک (زاده ۱۹۵۶) خواننده و هنرپیشه پاپ ترک است.او که در ارزروم به دنیا آمد، به یک خواننده مشهور پاپ تبدیل شد، و همچنین به خاطر شخصیت اردوگاهی خود، با پیروی از ستارگان گذشته مانند زکی مورن در موفقیت به عنوان یک چهره مشهور و همجنسگرا، تبدیل شده است.

عکس و بیوگرافی فاتح اورک خواننده ترکیه

 

فاتح اورک در یک خانواده کارگری در شرق ترکیه به دنیا آمد. در جوانی به یکی از شهرهای غربی نقل مکان کرد تا حرفه خوانندگی را دنبال کند. او قبل از نقل مکان به استانبول که مرکز صنعت موسیقی و فیلمبرداری ترکیه است در کلوپ های شبانه در بورسا آواز خواند. او بازیگری را در اواخر زندگی زمانی که یک خواننده پاپ و فانتزی شناخته شده بود و چهره ای آشنا در تلویزیون روزانه بود شروع کرد.

عکس و بیوگرافی فاتح اورک خواننده ترکیه

شروع فعالیت

فاتح اورک که در سن 15 سالگی وارد کارمندان اضافی تئاتر دولتی بورسا شد، تا 20 سالگی روی صحنه رفت. پس از مدتی، فاتح اورک که تصمیم به ادامه تئاتر نداشت، در یک شیشه‌سازی و مبلمان کار کرد.

عکس و بیوگرافی فاتح اورک خواننده ترکیه

شروع خوانندگی

فاتح اورک پس از مدتی کار در کازینو Taylan که تصمیم گرفت یک خواننده شود، به استانبول نقل مکان کرد.

عکس و بیوگرافی مرت رمضان دمیر

این هنرمند که اولین آلبوم خود به نام Yaktı Yaktı را در سال 1993 با برچسب Raks Music منتشر کرد، تفسیر جدیدی از این آهنگ را با همین نام که برای اولین بار در آلبوم سفام اولسون بولنت ارسوی خواند و شامل ترانه‌های کلاسیک و همچنین آهنگ‌های کلاسیک بود. آهنگ های پاپ در آلبوم او در سال 1995 Sen İki Gözümsün. . در سال 1997 در برنامه Rating Hamdi نقش فرد فلینت استون را بازی کرد .

عکس و بیوگرافی فاتح اورک خواننده ترکیه

شهرت

فاتح اورک  که اولین بار در سال 2008 با آلبوم سوس که نامی برای خود دست و پا کرده بود، پس از 13 سال وقفه، با آهنگ های هادی هادی و هش به صدر جدول موسیقی راه یافت. او در این آلبوم خوانده است. او در تنظیم ترانه های «هایده» و «یدی تپه» در آلبوم هایده با امراه کارادومان همکاری کرد.

عکس و بیوگرافی فاتح اورک خواننده ترکیه

مسابقه آشپزی

او میزبان مسابقه آشپزی با عنوان Gelinim in the Kitchen بود که از کانال D بین سال‌های 2018-2020 پخش شد. او در مسابقه ای به نام My Hairdresser Sensin که از تلویزیون Show پخش شد به عنوان هیئت داوران ایفای نقش کرد.

عکس و بیوگرافی فاتح اورک خواننده ترکیه

آلبوم ها

تو در حال سوختن (1993)
تو دو چشم من هستی (1995)
خفه شو (2008)
هنوز هم (2009)
من ذهنت را خواهم گرفت (2010)
بیا برویم (2011)
300 – 500 (2012)

فیلم 

The Devil’s Shoe (2008)
فیروزه کجایی {2004}

 

5/5 - (1 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.