عکس و بیوگرافی شقایق دهقان و همسرش

شقایق دهقان بازیگر و نویسنده متولد 4 اسفند سال 1357 در گیسن آلمان است. بعد از سه ماه از تولدش به دلیل اتمام تحصیلات پدرش با خانواده به ایران بازگشت. در مدت 6 سال به دلیل کار پدرش در یکی از شهرهای شمالی ایرانی ساکن شدند و سپس به تهران آمد. او اصلاتا بختیاری است.

عکس و بیوگرافی شقایق دهقان و همسرش

شروع فعالیت

شقایق دهقان کار هنری را از سن 17 سالگی شروع کرد. در آن زمان برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگ سرای امیرکبیر ثبت نام کرد. در سال 1376 همزمان با امتحانات نهایی سال پهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد. سپس از طریق یکی از همکارهایش به خانم گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می داد.

عکس و بیوگرافی شقایق دهقان و همسرش

شروع فعالیت حرفه ای

خانم دهقان از سال ۷۷ فعالیتش را در عرصه سینما و هنر آغاز کرد.
سریال شب های برره و زیر نور ماه از اولین کارهای او در بازیگری بود.
سریال های پاورچین و ساختمان پزشکان و بازی فواق العاده جذاب و عالی وی در خاطره ها ماندگار شده و جای خود را در بین بهترین و شاخص ترین بازیگران سینما و تلویزیون باز کرده است.

عکس و بیوگرافی شقایق دهقان و همسرش

شهرت

در سال 1381 با نقش یاسمین در سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری معروف شد و با سریال کوچه اقاقیا به اوج شهرت رسید. او با بازی در سریال های شب برره در نقش سحرناز بسیار معروف تر شد و پس از آن در سریال پربیننده ساختمان پزشکان نیز ایفای نقش نمود.

عکس و بیوگرافی شقایق دهقان و همسرش

ازدواج و طلاق

همسرش مهراب قاسم خانی است که او هم نویسنده و طراح صحنه کارهای نود شبی تلویزیون است و این دو در جریان سریال طنز پاورچین مهران مدیری، با هم آشنا شدند. بیشترین فعالیت او در سریال های مهران مدیری بوده است. حاصل ازدواج شایق دهقان و همسرش یک پسر به نام نویان و یک دختر به نام نیروانا است.مهراب قاسمخانی نیز قبلا ازدواج کرده و یک دختر بیست ساله به نام نیروانا از همسر اولش دارد.

عکس و بیوگرافی همسر علی دایی فرخ آذری

عکس و بیوگرافی شقایق دهقان و همسرش

نحوه آشنایی

بازیگر شب های برره در یک پروژه کاری مربوط به فیلم نامه نویسی یک برنامه با مهراب مواجه شده و خیلی زود به پوششی که داشته انتقاد می کند و با خودش می گوید که با این وضع لباس اصلا به سازمان راهش نمی دهند. اما مهراب خیلی راحت وارد سازمان شد.
ما با هم آشنا شده و همکاری کردیم و به مرور این همکاری بیشتر و گسترده تر شد تا در سریال پاورچین شکل جدی تری به خود می گیرد.

عکس و بیوگرافی شقایق دهقان و همسرش

خبر طلاق

چند وقتی می شود که خبر طلاق او و همسرش به صورت غیر رسمی و شایعه منتشر شده است ولی به نظر می رسد که خبر در حال جدی شدن است.

مهراب قاسم خانی نویسنده ایرانی متولد 16 اذر سال 1350 در شهر تهران است. او فوق لیسانس نقاشی دارد و به جز نویسندگی طراح دکور و کارگردان نیز می باشد.او دو بار ازدواج کرده است و دو فرزند دارد.

عکس و بیوگرافی شقایق دهقان و همسرش

علایق

بیشترین تفریح در کنار خانواده و با هم بودن را ترجیح می دهند.
علاقه شدید به انواع فیلم دارند.
آشپزی و دست پخت خوب داشته و غذاهای مشترک که علاقه دارند قورمه سبزی و زرشک پلو با مرغ می باشد.

عکس و بیوگرافی شقایق دهقان و همسرش

اینستاگرام

شقایق دهقان در اینستاگرام فعالیت ندارد و حتی همسر او، مهراب قاسم خانی هم چندین مزتبه در صفحه شخصی خود با آیدی mehrab_ghasemkhani اعلام کرده است که همسرش در فضای مجازی فعالیت نمی کند.

کشف حجاب

در آبان سال 1401 او نیز مانند بسیاری دیگر از بازیگران زن عکس بدون حجابش را در صفحه اینستاگرام منتشر نمود. او در استوری خود نوشت:

عکس و بیوگرافی شقایق دهقان و همسرش

این عکسه هستش… خدمتتون توضیح بدم که… سهوا حجابم افتاد، سهوا دوباره سرم نکردم، یکی هم داشت سهوا عکس می‌گرفت، سهوا هم یکی دستش خورد استوریش کرد. بابت همه این سهواها و برای رفع همه سوءتفاهم‌ها، از صمیم قلبم از این طریق و از همه طریق‌های دیگه که بفرمایید… از مردم، از مسئولین، از همه اونا که جریحه‌دار شدن، صراحتا از هیچ‌کس عذرخواهی نخواهم کرد.

احضار به دادسرا

پس از انتشار عکس دوم بدون داشت حجاب، او از سوی دادسرا حضار شد. در همان تاریخ الناز شاکردوست نیز به دادسرا احضار شد.

عکس و بیوگرافی شقایق دهقان و همسرش

سینمایی

شرف خانواده فاضل ١٣٩٣
آتیش بازی١٣٩٢
گنجینه جواهر پشته س 1390
زیر نور ماه 1379

عکس و فیلم ازدواج محمدرضا گلزار

سریال های تلویزیونی

سر به راه (1393)
یادداشت های یک زن خانه دار (1393)
قایم موشک
پژمان (1392)
مهرآباد (1392)
دزد و پلیس 1391
مسیر انحرافی1391
ساختمان پزشکان1390
مرد هزار چهره 1387
شب می گذرد 1387
مسافران 1388
زن بابا 1389
باغ مظفر 1385
شب های برره 1384
کوچه اقاقیا 1382
پاورچین 1381
مثل زندگی 1379
دختران 1379 به عنوان بازیگر مهمان
بیست 1377

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.