عکس و بیوگرافی سید ابوالفضل طباطبایی

در عکس و بیوگرافی سید ابوالفضل طباطبایی شما می توانید با مجری و گوینده توانمند ایرانی خانواده و همسر او بیشتر آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی سید ابوالفضل طباطبایی

ابوالفضل طباطبایی مجری پیشکسوت تلویزیون صبح امروز بر اثر نارسایی کبدی در بیمارستان دارفانی درگذشت. اجرای برنامه «مقاومت پیروزی» در دوران جنگ تحمیلی یکی از شاخص ترین همکاری های آن مرحوم با سیما بود. او همچنین در دهه 60 و 70 به عنوان مجری ثابت از پخش برنامه های شبکه میهمان مردم بود.

عکس و بیوگرافی سید ابوالفضل طباطبایی

سیدابوالفضل طباطبایی در سال 1340 در مشهد به دنیا آمد و سال ها به عنوان مجری و گوینده رادیو فعالیت کرد.

شروع فعالیت

ابوالفضل طباطبایی کار خود را با رادیو استارت زده است علاوه بر اجرا در زمینه تهیه کنندگی و کارگردانی فعالیت داشت زمانی که ۲۲ سال سن داشت با پشت سر گذاشتن دوره های کلاس آموزشی اجرا موفق شد مفاهیم مجری را فرا بگیرد و به رادیو مشهد ورود پیدا کند.

عکس و بیوگرافی سید ابوالفضل طباطبایی

وی چندین برنامه را در رادیو مشهد برعهده داشته و سپس به تلویزیون راه پیدا کرده بود.

تجربه کارگردانی

ابوالفضل طباطبایی چند فیلم و سریال را هم کارگردانی و تهیه‌کنندگی کرده است و بیش از ۳۵ سال سابقه کار دارد او درباره فعالیت هایش در تلویزیون می گوید که اعتبار و آبروی داشتن که هم خودم تلاش کردم آن را به دست آوردم و هم صدا و سیما امکاناتی را در اختیار ما قرار داد و عرق خاصی به تلویزیون دارم و تصمیم میگیرم که درباره تلویزیون صحبت نکنم چرا که من فرزند صدا و سیما هستم.

501بیوگرافی کوتاه منتخب 1401 برای تلگرام و اینستاگرام

عکس و بیوگرافی سید ابوالفضل طباطبایی

سوابق

ابوالفضل طباطبایی برنامه صبحگاهی رادیو مشهد را در اولین سال حضورش در رادیو برعهده داشت در زمان فعالیت من فقط دو شبکه وجود داشت که شبکه اول و شبکه دوم بود ما در خانه مان گرامافون و رادیو گوش میدادیم و خانواده های هنر دوستی داشتم با توجه به اینکه رادیو فراگیر شد من با آن آشنا شدم و دوست داشتم که در آن به فعالیت بپردازم

در اردوهای تابستانی رامسر من در کلاسهای فن بیان حضور پیدا کردم و در کلاس شعری از ملک الشعرای بهار خواندن که توجه زیادی را به خود جلب کرد اتفاقی که در سال ۱۳۵۶ رخ داد.

عکس و بیوگرافی سید ابوالفضل طباطبایی

دلیل درگذشت ابوالفضل طباطبایی چیست؟

ابوالفضل طباطبایی مجری باسابقه و معروف تلویزیون، صبح روز پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ بر اثر نارسایی کبد در بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم گفت

سید ابوالفضل طباطبایی

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.