عکس و بیوگرافی سوزی کورتز مدل برزیلی

در عکس و بیوگرافی سوزی کورتز مدل برزیلی می توانید با یکی از سوپر مدل های برزیلی سوزی کورتز و ناگفته های زندگی خصوصی او قد وهمسر و وزن آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی سوزی کورتز مدل برزیلی

 

سوزی کورتز یک مدل تناسب اندام، اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی، مجری تلویزیون، تاجر، شخصیت اینستاگرام، ستاره OnlyFans و کارآفرین اهل Campinas، ایالت سو پائولو، برزیل است. به عنوان خانم بام بام، او در سراسر کشور شناخته شده است. بر اساس گزارش ها، سوزی در سال 2015 عنوان Miss BumBum را به دست آورد.

 

حقایق فوری

نام واقعی کامل سوزی کورتز.
نام مستعار خانم بام بام
سن (از سال 2023) 31 ساله.
حرفه مدل تناسب اندام، شخصیت اینستاگرام، مجری تلویزیون، ستاره OnlyFans، اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی، تاجر و کارآفرین.
تاریخ تولد 16 مه 1990 (چهارشنبه).
محل تولد کامپیناس، ایالت سائوپائولو، برزیل.
محل اقامت فعلی سائو پائولو، برزیل.
تحصیلات فارغ التحصیل.
آلما مادر مدرسه خصوصی محلی
دارایی خالص 4-5 میلیون دلار آمریکا (تقریبا).
ملیت برزیل
قومیت مختلط.
دین مسیحی
ماه تولد اردیبهشت
ارتفاع  (تقریبا) در فوت اینچ:  5’7 اینچ 
وزن (تقریبا) بر حسب کیلوگرم:  58 کیلوگرم

سوزی کورتز سن و اوایل زندگی

سوزی در 16 می 1990 در کامپیناس، ایالت سو پائولو، برزیل به دنیا آمد . او در یک خانه مسیحی بزرگ شد. سن سوزی بر اساس تاریخ تولد او (تا سال 2023) حدود 31 سال تخمین زده می شود . به گفته خودی ها، کورتز از کودکی به مدلینگ علاقه داشته است. او در دوران دبیرستان، مدلینگ را شروع کرد. بنا به گزارش رسانه ها، سوزی تحصیلات خود را در یک مدرسه خصوصی کوچک در زادگاهش به پایان رساند. بعداً او شروع به تمرکز روی حرفه مدلینگ خود کرد. سوزی اکنون یک مدل تناسب اندام و مشهور آنلاین است.

قد و وزن سوزی کورتز

از نظر اندازه گیری بدن، او یک دختر زیبا با شخصیت شگفت انگیز و باحال است. سوزی کورتز 5 فوت و 7 اینچ قد و حدود 58 کیلوگرم وزن دارد. او اندام خوبی دارد و از سلامت خوبی برخوردار است. موهایش قهوه ای است و چشمانش قهوه ای است.

عکس و بیوگرافی نیکان در سریال نیکان

سوزی کورتز ارزش خالص

 

 

دارایی خالص سوزی کورتز چقدر است؟  خانم بام بام در طول زندگی حرفه ای خود درآمد مناسبی کسب می کند. اعتقاد بر این است که دارایی خالص سوزی کورتز تا آوریل 2023 بین 4 تا 5 میلیون دلار آمریکا (تقریباً) است. طبق گزارش ها، سوزی برای برنده شدن در مسابقه Miss Bum Bum در سال 2015، 22000 دلار جایزه دریافت کرد.

حرفه

کورتز به عنوان یک مدل تناسب اندام و مد به صورت حرفه ای کار می کند. او مدلینگ را از سنین پایین شروع کرد. او پس از تاج گذاری Miss BumBum در سال 2015 به شهرت رسید. پس از آن، او در تعدادی از رویدادهای مدلینگ و نمایش مد شرکت کرد. او همچنین برای تعدادی از نشریات معروف از جمله Playboy عکس گرفته است. سوزی همچنین تعداد قابل توجهی از طرفداران را در حساب OnlyFans خود جمع آوری کرده است. هزینه عضویت حساب OnlyFans او 3 دلار برای 31 روز است.

نه تنها این، بلکه کورتز در یوتیوب جذاب است. سوزی همچنین به عنوان یک چهره تلویزیونی فعالیت می کند و برنامه های تلویزیونی زیادی را به نقل از صفحه اینستاگرام خود ارائه کرده است. او همچنین در تعدادی از سریال های تلویزیونی و تبلیغاتی ظاهر شده است. او همچنین در برنامه تلویزیونی LaCasa Telehit بازی کرده است.

ازدواج

سوزی کورتز با کی قرار است؟ سوزی هنگام خواندن از طریق حساب رسمی اینستاگرام خود، تصاویر زیادی را با مدل تناسب اندام مرد همکار خود رافائل مونیز به اشتراک گذاشت. رافائل مونیز یک مدل تناسب اندام مرد شناخته شده است که چندین تمجید و عنوان مدلینگ را به دست آورده است. از طرف دیگر سوزی هیچ جزئیاتی در مورد زندگی شخصی یا روابط خود ارائه نمی دهد.

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.