عکس و بیوگرافی سلیم در سیب ممنوعه

در عکس و بیوگرافی سلیم در سیب ممنوعه می توانید با امره کیزیلیرماک بازیگر جوان ترکی در سریال سیب ممنوعه و در نقش سلیم بازی می کند و ناگفته های او را بخوانید.

سلیم کیست، چند سال دارد، اهل کجاست؟

سلیم در سیب ممنوعه را امره کیزیلیرماک ایفای نقش می کند نامی است که در سال 1983 در آنکارا زنده شد، او یک برادر بزرگتر دارد و برادرش سرباز است، پدر و مادرش هر دو معلم بازنشسته هستند، او در یک سالگی با خانواده اش به ازمیر رفت و شروع به کار کرد. تحصیلات ابتدایی خود را در شهر تایر ادامه داد و تا پایان دبیرستان در ازمیر ماند و از آنجایی که قدش از سایر بچه ها بلندتر است از سنین پایین به بسکتبال علاقه مند شد و از 7-6 سالگی بسکتبال را شروع کرد.

عکس و بیوگرافی سلیم در سیب ممنوعه

خانواده

با اینکه امره در آنکارا به دنیا آمده اما به دلیل اینکه پدر و مادرش هر دو معلم بوده اند، مجبور شده تا پایان دبیرستان در شهر ازمیر زندگی کند.

پدر و مادر امره در دانشگاه با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کرده بودند. پدر امره اصالتا اهل شهر سیواس و مادر اهل سامسون است.

مادر امره، معاون بازنشسته ی دبیرستان و پدرش، معلم بدنسازی و بسکتبال بوده است. امره یک برادر خلبان دارد که سه سال از او بزرگتر است. زمانی که امره ۱۸ سال داشته، پدر و مادرش جدا شده اند.

عکس و بیوگرافی سلیم در سیب ممنوعه

قد امره کیزیلیرماک چقدر است؟ البته حتما از قد فردی که بسکتبال را در سنین پایین شروع کرده تعجب می کنید، قد بازیکن 1.93 است، در سال هایی که بسکتبال بازی می کرد در تیم هایی مانند ازمیر اسپور، دیسی و توبورگ بسکتبال بازی می کرد. در دوران دبیرستان آموزش آواز خواند، اما در امتحانات شرکت نکرد.

امره کیزیلیرماک نه تنها به بسکتبال بلکه به بازیگری نیز علاقه مند بود.او شانس بازی در برخی تئاترهای مدرسه را داشت.بیشتر در زمان تعطیلی مدارس کار می کرد. او به عنوان بارمن کار می کرد، در هتل ها کار می کرد، تعطیلات تابستان را به کار می گذراند. در بسیاری از بخش‌های مختلف. او پس از دبیرستان در آزمون شرکت کرد و نتوانست دانشگاه را برنده شود، سپس دوباره در سال دوم تحصیلی. او در امتحان شرکت کرد و در مدرسه ورزشی دانشگاه آنادولوی اسکی‌شهیر، دانشگاهی که می‌خواست، برنده شد. سپس به اسلوونی رفت. 1 سال با برنامه اراسموس او از بسیاری از شهرهای اروپایی بازدید کرد و ترکیه را به افراد زیادی معرفی کرد.

عکس جیسون استاتهام و همسرش با بیوگرافی 97

عکس و بیوگرافی سلیم در سیب ممنوعه

او در سال 2007 به دانشگاهی که در آن تحصیل کرده بود بازگشت و بارها به استانبول رفت و در آنجا به عنوان مربی بسکتبال مشغول به کار شد و در مسابقات بهترین مدل ترکیه شرکت کرد و در این مسابقات دوم شد و سپس در مسابقاتی که در کره جنوبی برگزار شد شرکت کرد. جایی که 50 کشور در سال 2008 شرکت کردند و اینجا در ترکیه به خوبی تزئین شد و به یکی از مدل های سکو تبدیل شد.

عکس و بیوگرافی سلیم در سیب ممنوعه

او پس از موفقیت در مدلینگ، در سریال Aşk Bir Hayal به تهیه کنندگی Türker İnanoğlu پیشنهاد پیشرو دریافت کرد و پس از ارزیابی این پیشنهاد، شروع به بازی در این سریال کرد و در زمان فیلمبرداری در دانشگاه Kadir Has آموزش عالی بازیگری را دریافت کرد. انجام شده.

او بعد از این سریال شروع به بازی در سریال کارآگاه ممولی کرد اما با بسته شدن شبکه پس از مدتی این سریال خیلی زود به پایان رسید و بعد از این سریال یک وقفه کوتاه در زندگی او ایجاد شد و او از این فاصله به خوبی استفاده کرد و در آن سال با سودا بایراکتار که از سال 2009 معشوق او بود ازدواج کرد و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی به نام Atlılar به صوفیه که مدتی در آنجا فیلمبرداری بود رفت و مدتی در آنجا ماند.

عکس و بیوگرافی سلیم در سیب ممنوعه

سریال ها و فیلم های تلویزیونی

2009-2010 – Love is a Dream (Altay)
2011 – Detective Memoli
2012 – Horsemen
2013 – Fairy Tale
2013-2014 – Black Money Love
2015 – A Sea Story

عکس هان هیو جو و همسرش و روابط عاطفی او
4/5 - (6 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.