عکس و بیوگرافی رضا درویش و همسرش

در عکس و بیوگرافی رضا درویش و همسرش می توانید با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس رضا درویش و ناگفته های زندگی او از همسر و فرزندان و میزان درآمد و سوابق اجرای او آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی رضا درویش و همسرش

رضا درویش, (Reza Darvish) متولد دهه ۴۰ اهل ایران است . او مدیر ورزشی و مدیر عامل پرسپولیس می باشد که در دی ماه ۱۴۰۰ به سمت مدیرعاملی پرسپولیس انتخاب شد.رضا درویش یکی از مدیران ارشد ورزشی کشورمان است که سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا تهران را در کارنامه خود دارد.

عکس و بیوگرافی رضا درویش و همسرش

درویش پیش از این ۴ سال مدیرعامل باشگاه سایپا بود که در دوران او علی دایی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و هدایت تیم سایپا را بر عهده گرفت.

استعفای درویش در نهایت منجر به حضور مصطفی مدبر به عنوان مدیرعامل جدید سایپا شد. مدبر در ادامه با علی دایی به مشکل خورد و آن افشاگری‌های تند دایی روی خط برنامه ۹۰ منجر به محرومیت و ممنوع الکاری شهریار فوتبال ایران شد.

در پی انتخاب درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس، ابراهیم شکوری، دبیر سابق فدراسیون فوتبال و بازیکن سابق پرسپولیس که مدتی هم در تیم مدیریتی سرخپوشان حضور داشت، نسبت به این انتصاب واکنشی تند داشته و در خصوص مدیرعاملی درویش در صفحه توییتری‌اش نوشت: قحط الرجال! پروژه تضعیف پرسپولیس متخصصین عزیز تشریف ببرید جای دیگری بازی کنید، اینجا فوتبال است.

مدیر عامل پرسپولیس

عکس و بیوگرافی رضا درویش و همسرش
پس از جلسه ای با حضور وزرای ورزش و جوانان، اقتصاد و دادگستری و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و با حضور دکتر سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد. درویش سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا را در کارنامه دارد و ارتباط خوبی هم میان او و برخی پیشکسوتان باشگاه برقرار است. همچنین درویش، ذوالفقارنسب، علیپور، مسجدی و پوراحمدی به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند

عکس و بیوگرافی مهدی فخیم زاده و همسرش

حمایت درویش از سرمربی پرسپولیس

از این رو رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در تمام مصاحبه‌های خود حمایت تمام‌قد از گل محمدی دارد تا نشان دهد تا زمانی که خود این مربی تصمیم به ادامه همکاری دارد، از او حمایت می‌کند.

درویش قصد دارد در صورت ماندن قطعی گل محمدی، تغییر حتمی در جمع دستیاران او را ایجاد کند تا پرسپولیس کمتر با مشکل بدنسازی و همچنین تمرین دهنده روبرو شود.

عکس و بیوگرافی رضا درویش و همسرش

واکنش درویش به مشکلات پرسپولیس

طی روزهای اخیر خبرها و شائبه‌های بسیاری درباره بدهی‌ها، ماندن یا نماندن یحیی گل‌محمدی در راس کادرفنی سرخ‌ها، همچنین آخرین وضعیت حامد لک و عیسی آل‌کثیر برای حضور در ترکیب پرسپولیس تهران مطرح می‌شد که رضا درویش مدیرعامل این باشگاه، در آخرین مصاحبه خود راجع به همه این موارد توضیحات کاملی را ارائه کرد.

درویش در آخرین مصاحبه خود در خصوص شایعه احضار عیسی آ‌ل‌کثیر و حامد لک دو بازیکن تیم پرسپولیس به کمیته انضباطی این باشگاه که در روزهای اخیر مطرح شده بود، اظهار داشت: پرسپولیس سرمربی و مدیر تیم دارد و مطمئناً اگر قرار باشد اتفاقی دراین خصوص رخ بدهد، باید از سمت آنها اعلام شود.

2.8/5 - (18 امتیاز)
مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. کامران بهمنی می‌گوید

    با سلام واحترام از آقای رضا درویش تقاطع دارم این بازیکن خارجی الف مانگا برزیلی برای پرسپولیس بیاورد؟

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.