عکس و بیوگرافی دکتر صدیقه اعتماد سعید

در عکس و بیوگرافی دکتر صدیقه اعتماد سعید می توانید با مدیر رادیو سلامت خانم دکتر صدیقه سعید که به تازگی از جمع ما رفتن و ناگفته های زندگی او بیشتر آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی دکتر صدیقه اعتماد سعید

دکتر صدیقه اعتماد سعید از سال ۹۲ تا کنون قائم مقام شورای سیاستگذاری سلامت بوده و نزدیک ۱۰ سال است که مدیریت رادیو سلامت را برعهده دارد، او خواهر شهید است و در حوزه رسانه فعالیت دارد و از خیرین با سابقه شهر تهران می باشد ، او به یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران برای طبابت می‌رفت که به صورت خیریه و رایگان کار می‌کرد.

عکس و بیوگرافی دکتر صدیقه اعتماد سعید

از ویژگی‌های دکتر صدیقه اعتماد سعید این بود که اگر کسی مشکل بیماری پیدا می‌کرد خودش سعی می‌کرد مشکلات درمانی افرادی را که به طور شخصی به او مراجعه می‌کردند حل کند و همچنین سرپرست گروه سلامت جسم و سلامت اجتماعی رادیو سلامت هم بوده است

دکتر صدیقه اعتماد سعید در این چند سال کرونا در چند نوبت به شکل شدید کرونا گرفت و آخرین بار هم در ایام نوروز مبتلا به کرونا شد که دچار ضعف بدنی و سیستم ایمنی او شده بود.

علت فوت

او ۲۴ ساعت قبل از فوت متوجه می‌شود که سرطان دارد و پزشکان تشخیص سرطان خون داده بودند و شب گذشته ۲۵ فروردین درگذشت.

عکس و بیوگرافی دکتر صدیقه اعتماد سعید

وی درباره تشییع او عنوان کرد: پیکر او فردا یکشنبه ۲۷ فروردین بعد از نماز ظهر از مسجد بلال تهران به سمت بهشت زهرا (س) تشییع و در قطعه ۲۳۲ خاکسپاری می‌شود.

پیام درگذشت رئیس سازمان صداوسیما

عکس و بیوگرافی دکتر صدیقه اعتماد سعیدرئیس رسانه ملی درگذشت دكتر صدیقه اعتماد سعید، مدیر شبكه رادیویی سلامت را تسلیت گفت
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام دكتر پیمان جبلی به این شرح است:
«انالله و اناالیه راجعون
درگذشت سركار خانم دكتر صدیقه اعتماد سعید، مدیر شبكه رادیویی سلامت را تسلیت می‌گویم. آن مرحومه طی سال ها فعالیت در حوزه سلامت و بهداشت رسانه ای به خصوص در معاونت صدای رسانه ملی، مصداق بارز یك جهادگر مخلص، متعهد و دلسوز بود. به خصوص در دوران فراگیری ویروس كرونا، كوشید تا در خط مقدم بحران به روشنگری بپردازد. فقدان سركار خانم اعتمادسعید را به خانواده، دوستان و همكاران شان در معاونت صدا تسلیت گفته و از خداوند منان در این ماه عزیز برای وی كه به برادر شهیدش پیوست، رحمت واسعه الهی مسئلت می نمایم.
پیمان جبلی
رئیس سازمان صداوسیما

عکس و بیوگرافی آرش آصفی و همسرش

دکتر صدیقه اعتماد سعید

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
2 دیدگاه
  1. سهیل وفا می‌گوید

    خدا خانم دکتر جهادگر و سختکوش را بیامرزد برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده محترمشان صبر ارامش الهی از خداوند منان خواستارم

  2. دکتر عسکری نیاسر می‌گوید

    ایشان را از زمان دانشجویی میشناسم فردی متدین متقی دلسوز باوقار و متعهد
    صد حیف که جامعه از وجود ذیقیمتتان بی بهره شد
    افسوس افسوس
    روحشان با اولیا محشور باد

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.