عکس و بیوگرافی دختر ادریس سریال نون خ

درعکس و بیوگرافی دختر ادریس سریال نون خ می توانید با مهرنوش طوسی که نقش دختر ادریس را در سریال نون خ ایفا می کند و ناگفته های او آشنا شوید.

عکس و بیوگرافی دختر ادریس سریال نون خ

نقش دختر ادریس باوان در سریال پرطرفدار نون خ 4 را بازیگر تازه ظهور خانم مهرنوش طوسی متولد دهه هفتاد کرمانشاه ، بازیگر تئاتر و سینما می باشد را ایفای نقش می کند

عکس و بیوگرافی دختر ادریس سریال نون خ
مهرنوش طوسی در نون خ

مهرنوش طوسی فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر می باشد و به تازگی در عرضه بازیگری سینما وارد شده است او مدت سه سال زمینه تئاتر حضور داشته و اینکه در سریال نون خ  به عنوان بازیگر نو ظهور خوش می درخشد

عکس و بیوگرافی دختر ادریس سریال نون خ
دختر ادریس باوان

شهرت

مهرنوش طوسی در ایام عید 1402 ببا به روی آنتن رفتن سریال نون خ 4  در قالب تلویزیون دیده شد و تواسنت به شهرت برسد

نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که تاکنون ۴ فصل از این سریال ساخته شده است. نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد.

عکس و بیوگرافی دختر ادریس سریال نون خ
مهرنوش طوسی کیست

در این فصل از سریال برخی بازیگران فصل‌های قبل حضور دارند از جمله خود سعید آقاخانی و همچنین حمیدرضا آذرنگ که در فصل دوم در سریال حضور داشت دوباره به این مجموعه بازگشته است.از دیگر بازیگرانی که پیش از این در سریال حضور داشتند می‌توان به نقش هومن حاجی عبداللهی اشاره کرد که در فصل اول مورد توجه قرار گرفت و حالا دوباره در فصل چهارم بازمی‌گردد.

سایر فرزندان ادریس

بازیگران نقش بچه های ادریس در سریال نون خ سهیل جمالی ، کیانا سپهری ، بهنام اجمدی ، آروین کیخسرویی ، علی جهانی ، علیرضا کریمی ، نیکو آزاد ، راحیل زارعیان ، روشان برزگر ، آرتین امینی ، امیر علی نظری و امیر عباس مسن آبادی  می باشند.

عکس و بیوگرافی هدا بیوتی Huda Beauty: اینفلوئنسر آرایشی

عکس و بیوگرافی دختر ادریس سریال نون خ

حاشیه نون خ

همچنین پیش از این قرار بود حسن معجونی در این سریال به ایفای نقش بپردازد، اما بیژن بنفشه‌خواه جایگزین او شده است. او پیش از این در یک برنامه اینترنتی از گریم خود در این سریال هم رونمایی کرده بود.

1/5 - (1 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.