عکس و بیوگرافی بیتا خواننده و همسرش

در عکس و بیوگرافی بیتا خواننده و همسرش شما همراهان می توانید با بیتا خواننده زن ایرانی و ناگفته های زندگی او از همسر تا وزن و قد و روابط خصوصی مشاهده کنید.

عکس و بیوگرافی بیتا خواننده و همسرش

بیتا شجاعی خواننده همسر جدید ساسی مانکن می باشد. او متولد دهه 60 است و در بورلی هیلز آمریکا زندگی می کند. بیتا و ساسی مانکن یک دیگر را در یک مراسم در انگلستان ملاقات کرده اند. بعضی از منابع خبری گفته اند که بیتا شرایط ملاقات و آمدن ساسی به انگلستان را فراهم کرده است. بیتا سن زیادی دارد و از ساسی مانکن نیز بزرگ تر است. اما با وجود تمام این تفاوت ها این دو نفر با هم ازدواج کردند. ساسی مانکن که نام اصلی او ساسان حیدری یافته است متولد سال 67 می باشد.

عکس و بیوگرافی بیتا خواننده و همسرش

بیتا شجاعی خواننده، ترانه سرا و آهنگ ساز پاپ و رپ است که اصالتی ایرانی دارد. ساسان در اهواز متولد شده است. او سال 2012 از ایران مهاجرت کرد و در ابتدا به کوالا لامپور و سپس به مالزی رفت و از آن جا به آمریکا مهاجرت کرد. او از سال 1385 به عنوان یک خواننده زیر زمینی شناخته شد. او در ابتدا با فردی به نام حسین مخته همکاری کرد و اولین آهنگ آن ها به نام گوشواره منتشر شد. او پس از مدتی با او همکاری اش را قطع کرد و پس از آن با امیر مسعود و امیر ارشیا همکاری کرد. ساسی در دانشگاه قزورین در رشته نرم افزار کامپیوتر فعالیت داشته است و در گذشته در کرج سکونت داشته است.

شغل

بیتا شجاعی در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت دارد و البته در عرصه مدلینگی نیز حضور دارد. عمده فعالیت او در زمینه خرید و فروش ملک های منطقه بورلی هیلز می باشد و زمان کمی را به مدل بودن اختصاص داده است. او در شبکه های اجتماعی بیش تر از خرید و فروش ملک صحبت می کند تا در مورد شغل دوم خود و تمرکز او بر روی املاک می باشد. بیتا یک دپارتمان در غرب بورلی هیلز دارد. نام دپارتمان املاک او Keller Williams Realty Westside می باشد که فعالیت زیادی دارد.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور و همسرش

عکس و بیوگرافی بیتا خواننده و همسرش

درآمد

مبلغ دقیقی از درآمد بیتا در دست نمی باشد اما با توجه به فعالیت های بسیار زیاد او در زمینه خرید و فروش املاک می توان حدس زد که او درآمد های میلیون دلاری دارد. او در زمینه مدلینیگ نیز فعالیت هایی دارد و درآمد قابل توجهی هم در این حوزه دارد. او که یک مشاور املاک بزرگ در آمریکا دارد مشخص است که دارای ثروت بسیار زیادی می باشد و درآمد سیار خوبی هم دارد.

عکس و بیوگرافی بیتا خواننده و همسرش

ازدواج

بیتا شجاعی پس از آشنایی اش با ساسی مانکن تا مدت ها هیچ حرفی از رابطه خود نزد و با قطعی شدن رابطه این دو نفر، بیتا عکسی را منتشر کرد که هر دو در کنار هم بودند. خانواده بیتا در آمریکا سکونت دارند و از خانواده های ایرانی و ثروت مند آن کشور هستند. بیتا نیز به همراه خانواده اش در کشور آمریکا زندگی می کند. آشنایان و دوستان بیتا اعلام کرده اند که بیتا در گذشته با افراد زیادی در ارتباط نبوده است و تا کنون با هیچ کس رابطه جدی ای را شروع نکرده است که بسیاری دلیل آن را مشغله کاری او می دانند. بیتا پس از مدتی که با ساسی رابطه داشته است، با او ازدواج می کند. بیتا از ازدواج خود راضی است و ساسی را بسیار دوست دارد. برای ورود به سایت ساسی بت، سایت شرط بندی شوهر او می توانید بر روی گزینه “ورود به وب سایت” کلیک کنید.

حاشیه ها

عکس و بیوگرافی بیتا خواننده و همسرش

بیش ترین حاشیه به وجود آمده برای بیتا شجاعی در مورد سن او است. با توجه به این که او از ساسی بزرگ تر است گفته می شود که به دلیل پول ساسی مانکن با او ازدواج کرده است. در برخی از خبر گزاری ها نیز در مورد اندام او بسیار صحبت شده است و بسیاری اندام او را غیر نرمال و نا زیبا می دانند. با توجه به این که بیتا شجاعی سن بالایی دارد بسیاری به خاطر این مسئله او را مورد تمسخر خود قرار داده اند و ازدواج او را کاری مضحک دانستند. نکته دیگری که به عنوان شایعه برای او به وجود آمده است این است که ساسی قبلا یک پسر به نام برسام یافته داشته که او را ترک کرده است و به همین دلیل خیلی ها به گفتند که با ساسی مانکن ازدواج نکند.

عکس و بیوگرافی سحر قریشی

 

3/5 - (2 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.