عکس و بیوگرافی بازیگر نقش سینا در فوق لیسانسه ها

در عکس و بیوگرافی بازیگر نقش سینا در فوق لیسانسه ها می توانید با سام نوری بازیگر سر شناس و معروف ایران در نقش سینا در سریال فوق لیسانسه ها را بشناسید.

عکس و بیوگرافی بازیگر نقش سینا در فوق لیسانسه ها

بازیگر نقش سینا در فوق لیسانسه ها را سام نوری بازی می کند که  بازیگر سینما و تلویزیون متولد 21 شهریورماه سال 1350 و اهل تهران است .
خواهرزاده ی بازیگر مشهور ایرانی زنده یاد « محمدعلی فردین» است ، پدرش « حسین نوری» قهرمان سابق تیم ملی کشتی و مادرش هم « جمیله فردین» بازیگر است .

عکس و بیوگرافی بازیگر نقش سینا در فوق لیسانسه ها

کودکی

سام نوری در دوران کودکی به فراگیری موسیقی و نواختن پیانو نزد اساتید مختلف پرداخت و از همان زمان به آموختن زبان های انگلیسی و فرانسه اهتمام ورزید.

تحصیلات

عکس و بیوگرافی بازیگر نقش سینا در فوق لیسانسه ها
سام نوری در سن 12 سالگی به منظور بهبود فرآیند زیان آموزی و سپس گذراندن مقاطع تحصیلی بالاتر، راهی پاریس شد. ره آورد این سفر 20 ساله، تسلط بر زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی و فارغ التحصیلی از دانشگاه های آلمان و فرانسه در 3 رشته ی مدیریت بین الملل با تمرکز بر اصول مذاکره، الکترونیک و بازاریابی است.

ازدواج

عکس و بیوگرافی بازیگر نقش سینا در فوق لیسانسه ها
تاکنون خبری از وضعیت تاهل سام نوری منتشر نشده، ولی برخی سایت ها این عکس را به عنوان همسر سام نوری معرفی میکنند که صحت ندارد.

شروع فعالیت حرفه ای

سام نوری درباره نحوه ورود خود به عرصه بازیگری می گوید:«من و علیرضا عصار از دوستان قدیمی هستیم و از طریق وی با آقای مدیری آشنا شدم تا اینکه به پیشنهاد ایشان در «مرد دو هزار چهره» برای نخستین بار جلوی دوربین رفتم. البته من حدود 21 سال در ایران نبودم و در بازگشت به کشور، این آشنایی صورت گرفت. هر چند مادرم خانم فاطمه نوری هم در زمینه بازیگری فعالیت دارند و در کل از کودکی در خانواده ای هنرمند پرورش یافته ام. مرحوم دایی ام زمانی که بازی می کردند من کودک بودم و از تماشای کارهای او لذت می بردم. گرچه به دلیل سن کم، خاطره چندانی از آن مرحوم ندارم»

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال زن بابا

عکس و بیوگرافی بازیگر نقش سینا در فوق لیسانسه ها

مدلینگ

سام نوری پدر بزرگش علی فردین از بازیگران پیش کسوت تئاتر، دایی بزرگ او محمد علی فردین بازیگر و کارگردان سرشناس ایران، دایی دیگر وی عباس فردین شاعر و نوازنده ی سازهای بادی در ارکستر فیلارمونیک تهران و مادرش جمیله فردین بازیگر سینما، تلوزیون و تئاتر بودند. بنابراین در تمام دوران کودکی و تحصیل، تحت تأثیر فضای خانوادگی و زندگی در مهد فرهنگ و هنر اروپا، تئاتر و سینمای جهان را با جدیت پیگیری نموده و از 20 سالگی به عنوان تجربه های جانبی در ایران و فرانسه برای چندین شرکت مد به عنوان مدل فعالیت کرده است. درست از همان زمان، با توجه به چهره، استایل مناسب و متفاوت و نیز استعداد و آگاهیش از هنر روز دنیا، پیشنهادهای متعدد بازیگری برای وی در سینما و تئاتر ایران آغاز شد. ولی او ادامه ی فعالیت در زمینه های فنی و تولیدی را ترجیح داد، تا این که سال 1387 برای ایفای نقش در سریال تلوزیونی مرد دو هزار چهره، توسط مهران مدیری انتخاب شد و بدین صورت وارد عرصه ی بازیگری گردید.

عکس و بیوگرافی بازیگر نقش سینا در فوق لیسانسه ها

فیلم ها

نهنگ عنبر(سامان مقدم1394)
نیمکت (فلورا سام 1395)
لابی (فیلم) (محمد پرویزی 1395)
تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی
دیواربه دیوار 2 (1397)
شهرزاد 3 (1396)
شهرزاد 2 (1396- 1395)
دیواربه دیوار (1396- 1395)
شهرزاد (1395 – 1394)
در حاشیه (1394)
عطسه (1394)
شوخی کردم (1393–1392)
قهوه تلخ (1391–1389)
مرد دوهزارچهره (1388)

بازیگر نقش سینا در فوق لیسانسه ها

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.