عکس و بیوگرافی بازیگران سریال شهباز

در عکس و بیوگرافی بازیگران سریال شهباز شما همراهان عزیز می توانید با بازیگران سریال محبوب شهباز را با ناگفته ها بخوانید.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال شهباز

سریال شهباز در دسته بندی فیلم های پلیسی و معمایی بوده ساخته سال 1401 صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران است.

درکل مشابهتی در سریال هایی که ساخته شده است با این مجموعه وجود ندارد، «شهباز» در قصه گویی و طراحی شخصیت ها منحصر به فرد است و مخاطب آن را کمتر دیده است.کارگردانی این سریال را «حمید رضا لوافی» و نویسندگی اش را «مینا خدیوی» برعهده دارند و تهیه کنندگان آن «امیرحسین آشتیانی‌ پور» و «مهدی علینقی» هستند

بازیگران سریال شهباز

داستان سریال شهباز

 

داستان سریال شهباز در ژانر معمایی و پلیسی است و درباره شبکه خرابکار و گروه هکری به نام ارغوان ساخته شده است

در خلاصه داستان شهباز امده: دو سال در انتظار چنین روزی نشسته است. روزی که همه قرار است با پیدا کردن “ارغوان” نفسی به راحتی بکشند. غافل از اینکه این بازی چرخشی دیگر در پیش‌رو دارد.

شهباز درباره یک دختر جوان به نام نجوا بوده که در زمینه برنامه نویسی کامپیوتر فعالیت دارد و به عنوان دانشجوی نخبه شناخته می شود با توجه به دانش بسیار بالایی که در زمینه برنامه نویسی کامپیوتر دارد به مرگ یکی از دوستان صمیمی اش مشکوک می شود در حالی که گفته می شود بر اثر یک سانحه رانندگی فوت کرده است اما نجوا به این موضوع مشکوک است و معتقد است که دوستش به دلیل ارتباط با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی به نام ارغوان به قتل رسیده است حالا نجوا تلاش میکند مدارکی را بر ضد این شبکه به دست بیاورد تا آنها را در دادگاه محکوم کند از طرف دیگر یک گروه از نیروهای امنیتی سایبری شخصی به نام حسام ماموریت می دهد گرداننده اصلی شبکه ارغوان را شناسایی و دستگیر کند در نهایت نجوا تلاش می‌کند که به این گروه امنیتی کمک کند.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال شهباز

تعداد قسمت های سریال شهباز

طرح و ایده سریال «شهباز» از سال ۱۳۹۷ در گروه فیلم و سریال شبکه پنج مطرح شد، پس از یکسال و نیم پژوهش و نگارش، متن بـه پایان رسید و از بهمن ۱۴۰۰ فیلم برداری آن شروع شده اسـت. این مجموعه تلویزیونی در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌اي در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید میشود.

میلاد میرزایی

 

ساعت پخش و تکرار

 

مجموعه تلویزیونی «شهباز» از شنبه 8 بهمن ماه ساعت 22:15 از شبکه یک پخش شده است. این سریال که در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است از ابتدای هفته آتی هر شب ساعت 23 نیز روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

«شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی، تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور، نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در 30 قسمت 42 دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

بنابر این گزارش، تصویربرداری سریال «شهباز» از بهمن سال گذشته شروع و اوایل آذرماه به اتمام رسید.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال شهباز

 

آرش مجیدی

آرش مجیدی متولد ۱۳۵۳ در آباده، بازیگر است. او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ادبیات نمایشی می‌ باشد. این هنرمند در سریال «احضار» به کارگردانی و نویسندگی علیرضا افخمی، در نقش “فرهاد حیدری-خواستگار مائده” حضور داشت.

بیوگرافی آرش مجیدی و همسرش +عکس های آرش مجیدی +مصاحبه و اینستاگرام

رضا داوود نژاد

رضا داوود نژاد در سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. تا مقطع دیپلم رشته علوم انسانی ادامه تحصیل داد. فعالیت سینمایی را با بازی در فیلم های پدرش علیرضا داود نژاد تجربه کرد. «بی پناه» (۱۳۶۵)، نخستین فیلم سینمایی اوست.

«مصائب شیرین»، نامش را بر سر زبان ها انداخت و نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد و دعوت برای حضور در جشنواره سینمایی فوکوئوکای ژاپن را برایش به ارمغان آورد.

بیوگرافی رضا داوودنژاد

من از 15 سالگی‌ام زندگی مجردی را تجربه كردم یعنی از خانواده‌‌ام جدا شدم. در فاصله این 5 سالی كه تنها زندگی می‌كردم و بیشتر دوستانم در كنار من ازدواج كردند متاسفانه بعضی‌ها طلاق هم گرفتند.

مهدخت مولایی

مهدخت مولایی متولد ۱ اردیبهشت ۱۳۷۰، بازیگر است. وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری می‌باشد و کارش را با تئاتر آغاز کرد. او در سال ۱۳۹۴ در سن ۲۴ سالگی، برای اولین بار در فیلم سینمایی بلند «دختر» به ایفای نقش پرداخت و با بازی در نقش کوتاهی در این فیلم توانست پا به دنیای تصویر بگذارد و در کارهایی مثل «آآآآدت نمی‌ کنیم» ، «ویلایی‌ ها» ، «بوتاکس» و «ترور خاموش» بازی کرد.

مهدخت مولاییمهدخت مولایی

سیروس همتی متولد سال ۱۳۵۱ در شهر تهران است. تحصیلات او کارشناسی ریاضی از دانشگاه تربیت معلم و اکنون هم به عنوان معلم ریاضی مشغول به کار است.

بیوگرافی چا یون وو بازیگر و همسرش

تخصص او طراحی صحنه، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری است و بازی او در فیلم سینمایی مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی و سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان خداحافظ بچه به کارگردانی منوچهر هادی او را بیش از پیش مورد توجه و علاقه هنر دوستان قرارداد.

 

نیما نادری

نیما نادری بازیگر و نویسنده ایرانی متولد سال ۱۳۶۶ است و پسر علیرضا نادری فیلمنامه نویس می باشد. نیما نادری بازیگری را از تئاتر شروع کرده است و نخستین تجربه تلویزیونی اش حضور در مجموعه «در مسیر زاینده رود»به کارگردانی حسن فتحی بود و با بازی در سریال تعبیر وارونه یک رویا بود توانست خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. وی از بازیگران سریال شهباز می باشد.

بیوگرافی نیما نادری بازیگر سریال شهباز + همسرش|عکس های شخصی

 

علیرضا آر

علیرضا آرا بازیگر متولد ۱۳ دی ۱۳۵۴ در تهران است و تحصیلات خود را در رشته مهندسی عمران به پایان رسانید و دوره بازیگری را در حوزه هنری گذراند و همسر شبنم مقدمی بازیگر مشهور است.

بیوگرافی کامل “علیرضا آرا” به همراه تصاویری از او در کنار همسرش

وی به غیر کارگردانی و بازیگری به عنوان طراح صحنه و دستیاری کارگردان نیز در سینما و تئاتر فعال بوده و گویندگی نیز انجام داده و مدتی یکی از گویندگان برنامه رادیو هفت شبکه آموزش بود.

فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست متولد ۱۰ تیر ۱۳۷۵ بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی است. وی در مجموعه تلویزیونی” آخرین بازی” و برچه مهندس به ایفای نقش پرداخته است.

فاطیما بهارمستفاطیما بهارمست

او در تیر ۱۳۸۲ در سن ۶ سالگی در مسابقه تلفنی برنامه عموپورنگ در شبکه ۱ تلویزیون ایران شرکت کرد و سپس به طور اتفاقی استعدادش در عرضه اجرا کشف شد.

غزال نظر بازیگر است. این هنرمند در سریال «احضار» به کارگردانی و نویسندگی علیرضا افخمی، در نقش “رها” حضور داشت. این سریال در ماه رمضان ۱۴۰۰ پخش شد و در خلاصه داستان آن آمده است: مائده، به همراه سه دختر دیگر که از دوستان صمیمی وی هستند، راهی شمال شده و بعد از آمدن خواستگار سابق او به نام محسن، زندگی او دگرگون می‌ شود.

فاطیما بهارمست سریال شهباز کیست ؟

میلاد میرزایی

میلاد میرزایی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۹، بازیگر و گوینده است. او علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و موسیقی نیز فعالیت دارد. وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری می‌باشد و با تئاتر پا به عرصه هنر گذاشت. میلاد میرزایی به خاطر صدای خوبی که دارد، وارد دنیای دوبله و گویندگی رادیو شد.

میلاد میرزایی از دوران کودکی به هنر و بازیگری علاقه داشت وی فعالیت جدی خود را از اواخر سال 1383 با تئاتر در شهر ساری شروع کرد او بدلیل اینکه لکنت زبان داشت روزانه تا هفده ساعت تمرین فن بیان می کرد تا اینکه بعد از گذشت شش ماه تمرین مشکل تکلم خود را رفع کرد و بعد در سال 1386 با بازی در فیلم اشکان، انگشتر متبرک وارد عرصه بازیگری شد.

و در سال 1394 در اولین فیلم سینمایی خود به نام ماه در جنگل به کارگردانی سیامک شایقی بازی کرد . میلاد میرزایی با بازی در سریال بانوی عمارت در سال 1395 با ایفای نقش پرداخت.

سیروس همتی

سیروس همتی متولد سال ۱۳۵۱ در شهر تهران است. تحصیلات او کارشناسی ریاضی از دانشگاه تربیت معلم و اکنون هم به عنوان معلم ریاضی مشغول به کار است.

رونمایی از بدل سیروس همتی | پايگاه خبری افکارنيوز

تخصص او طراحی صحنه، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری است و بازی او در فیلم سینمایی مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی و سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان خداحافظ بچه به کارگردانی منوچهر هادی او را بیش از پیش مورد توجه و علاقه هنر دوستان قرارداد.

غزال نظر

غزال نظر بازیگر است. این هنرمند در سریال «احضار» به کارگردانی و نویسندگی علیرضا افخمی، در نقش “رها” حضور داشت. این سریال در ماه رمضان ۱۴۰۰ پخش شد و در خلاصه داستان آن آمده است: مائده، به همراه سه دختر دیگر که از دوستان صمیمی وی هستند، راهی شمال شده و بعد از آمدن خواستگار سابق او به نام محسن، زندگی او دگرگون می‌ شود.

بیوگرافی و عکس های غزال نظر بازیگر

سیامک اشعریون

از سال ۱۳۴۳ وارد عرصه بازیگری شده و بیش از پنج دهه است که در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است

تجربه پرواز پاراگلایدر با ویلچر در زندگی ضروری/ سیامک اشعریون: 280 اثر در  بیش از نیم قرن فعالیت هنری را بازی کرده ام | شبکه جام جم

سیامک اشعریون از ابتدای ورودش به عرصه بازیگری نقش های متفاوتی هم چون قاچاقچی، مهندس، دلال، خلبان و خلاصه همه گونه نقشی را بازی کرده است!
او در این زمان توسط یکی از آشنایان خود با احمد نجیب‌ زاده، آرامائیس آقامالیان، حسین مدنی، خسرو پرویزی و امین امینی در «استودیو عصرطلایی» آشنا شد

پاوان افسر

پاوان افسرپاوان افسر

پاوان افسر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او اولین فعالیت سینمایی خود را با فیلم «ایستگاه اتمسفر» در سال ۱۳۹۵ آغاز کرد. او دارای مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی است.

وی در سریال های بانوی عمارت، زیر پای مادر، ماه و پلنگ و فیلم های سینمایی جهان با من برقص، در وجه حامل و ایستگاه اتمسفر حضور داشته است.

عکس و بیوگرافی حسین بیرانوند

مهسا باقری

مهسا باقری بازیگر متولد 8 آذر ماه سال 1368 در تهران است. او در سریال علی البدل و اخیرا در سریال آخر خط ایفای نقش کرده است.

این بازیگر در عرصه سینما حضور پررنگی نداشته است و بیشتر در تلویزیون و تئاتر فعال است.

مهسا باقری فعالیت هنر را از سال 1394 در تئاتر آغاز کرده است.

مهسا باقری

او علاوه بر بازیگری، فعالیت مدلینگ هم دارد و با شرکت های داخلی در امر مدلینگ همکاری دارد.

رحمان باقریان

آخرین خبر | رحمان باقریان: خودم را وقف همسرم کرده امرحمان باقریان، گوینده رادیو

رحمان باقریان، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، متولد سال ۱۳۳۷ در تهران است. وی کارمند سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و تاکنون بازی‌های متفاوت و جذابی از خودش ارائه کرده است. بسیاری از کارگردان های سینما رحمان باقریان را مرد اخلاق می دانند.

مریم سرمدی

مریم سرمدی (متولد ۱۳۴۹ تهران) بازیگر و عضو پیوستهٔ انجمن بازیگران خانه تئاتر است. مریم سرمدی  فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است.

بیوگرافی مریم سرمدی بازیگر همیشه خندان ایران

مریم سرمدی علاوه بر بازیگری، کارگردانی نیز میکند. او در سابقه مجری گری در رادیو جوان و رادیو تهران را هم دارد. مریم سرمدی فعالیت هنری اش را از سال 1370 با تئاتر آغاز کرد.

فلیپ ساپرکین

فلیپ ساپرکین متولد 12 آذرماه سال 1353 در تهران، بازیگر ، تهیه کننده و سخنران انگیزشی است . او در سریال های گاندو و شهباز در تلویزیون ایران به ایفای نقش پرداخته است.

وی از پدری روس و مادری ایرانی متولد شده ، در سال 1363 و در سن 10 سالگی به همراه خانواده اش به آلمان مهاجرت کرد و در آنجا به تحصیل پرداخت .

فلیپ ساپرکین در کنار تحصیل خود به مدت 12 سال در رشته غواصی نجات عریق در آلمان فعالیت داشته است.

بیوگرافی فلیپ ساپرکین

ابتسام بغلانی

ابتسام بغلانی بازیگر است. وی در سریال‌هایی مانند «کیمیا» و «نجلا» به ایفای نقش پرداخته است.

او همچنین در فیلم سینمایی «دختر»‌ به کارگردانی رضا میرکریمی در نقش همسر آقای عزیزی (با بازی فرهاد اصلانی) و مادر ستاره (با بازی ماهور الوند) حضور داشته است.

ابتسام بغلانی در سریال «سقوط»

از میان کارهای سینمایی او می‌توان به فیلم‌های «اپاتان» (با نام قبلی بهمنشیر)، «لحظه گرگ و میش» ، «حنانه» و «کودک و فرشته» اشاره کرد.

ابتسام بغلانی در عرصه بازیگری تئاتر نیز فعالیت می‌کند و از میان کارهایش می‌توان فیلم‌تئاتر «عند از مطالبه» ، نمایش‌های «سانتی متر» ، «نوبت یعنی بعدی» و «برگشتن» را نام برد.

او همچنین اجرای هفدهمین جشنواره ملی فتح خرمشهر را برعهده داشت.

 

عوامل سریال شهباز

 

● مدیر تولید: مقصود میرهاشمی● مدیر تصویربرداری: فردین ناصری● طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام● مدیر صدابرداری: روح‌الله جعفربگلو● موسیقی متن حبیب خزائی فر● مدیربرنامه ریزی: مهدی آقایی● طراح چهره پردازی: جلال امیری مرند● تدوین: رضا کردبچه● آهنگساز: حبیب خزائی فر● جلوه‌ های ویژه رایانه‌ ای: کامیار شفیع پور● صداگذار: عرفان ابراهیمی● منشی صحنه: پریسا تاج● دستیار یک کارگردان: بهنام جعفرپور● عکاس: پیام نصیری خرم.

 

[faq-schema id=”27174″]

5/5 - (3 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.