عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تردید

در عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تردید می توانید با بازیگران سریال جذاب ترکی تولید سال 2021 و تصاویر زیبا از بازیگران همراه با اسامی را مشاهده کنید.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تردید

با عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تردید اشنا شوید که امروز پربیننده ترین سریال شبکهATV با داستان جذاب و بازیگرانش معروف در صدر توجه ها است. بازیگران سریال با بازی آکین آکینوزو (میران اصلانبی) و ابرو شاهین (ریان سادوغلو) از جمله بازیگرانی بودند که در این سریال خوش درخشیدند. سریال تردید که در صدر رتبه بندی ها قرار گرفت همچنان محبوب است. پس موضوع سریال تردید و بازیگران آن چه کسانی هستند؟ تردید کجاست؟

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تردید

سریال تردید رکوردشکن ریتینگ ATV همچنان با موضوع و بازیگرانش جلب توجه می کند. تصویربرداری این سریال که هر یکشنبه عصر با مخاطبان خود ملاقات می کند،  تولیدی که هم با لوکیشن و هم با موضوعش همچنان هیجان ایجاد می کند بین 7 تا 70 مخاطب دارد پس موضوع سریال تردید چیست و بازیگران چه کسانی هستند؟

داستان سریال تردید چیست؟

«داستان یک عشق غیرممکن زاده انتقام» روایت می شود.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تردید

میران اصلانبی که به عنوان یک تاجر از استانبول به میدیات آمده است، به نصوح شاداوغلو چیزی بیش از شراکت پیشنهاد می کند: او همچنین نوه اش ریان را می خواهد! با این حال، نصوح، قدرتمندترین رهبر خانواده در منطقه، نقشه های متفاوتی برای میران دارد که از آن به عنوان سرنوشت بسیار خوب یاد می کند. او نوه خود را به او می دهد، اما نه نوه ای که او می خواهد.

در حالی که بی صبرانه منتظر تصمیم بین این دو مرد هستیم، خبرهای آینده زندگی دو دختر جوان به نام های ریان و یارن را عمیقا تحت تاثیر قرار خواهد داد. داستان عاشقانه ای که بر زخم های تاریخ هزاران ساله شکوفا می شود، چگونه بر سرنوشت این دو خانواده تأثیر می گذارد؟ آیا تاجر زیبای استانبولی و زیبایی می تواند با حماسه ریان دیدار کند؟

محل فیلم برداری سریال

عمارت محل فیلمبرداری سریال هرکای در عمارت ماردین میدیات سیلا به عنوان موزه مهمانخانه میدیات نیز شناخته می شود.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تردید

بازیگران سریال

آکین آکینوزو در نقش میران اصلانبی
ابرو شاهین ریان سادوغلو
آیدا آکسل در نقش سلطان عزیزه اصلانبی – مادربزرگ میران
گولچین سانتیرشی اوغلو در نقش سلطان اصلانبی – مادر گونول
اویا اونوستاسی در نقش گونول اصلانبی
سرهات توتوملوئر
در نقش هزار ساد اوغلوش. – همسر هزار
ماسیت سونکان در نقش ناسوه سادوغلو – رئیس خانواده
گلچین هاتیهان در نقش هاندان سادوغلو – همسر چان
سردار اوزر در نقش جهان سادوغلو – برادر هزاره
احمد تانسو تاسانلار در نقش آزات سادوغلو – پسر جیهان و هاندان
ایلای ارکوک در نقش یارن سادوغلو – دختر جیهان و هاندان
دویگو یتیس در نقش الیف اصلانبی – خواهرزاده عزیزه
کاهیت گوک در نقش فیرات دمیرالپ – بهترین دوست میران

آکین آکینوزو

Süreyya Akın Akınözü در 22 سپتامبر 1990 در آنکارا به دنیا آمد. کاردستی در کارگاه بازیگری آموزش دیده است. او از سال 2014 وارد عرصه بازیگری شده است.

عکس روشنک گرامی و همسرش جدید97

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تردید
ابرو شاهین

ابرو شاهین در 18 می 1994 در استانبول به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل دانشگاه استانبول است. در سال 2017، او بازی در سریال تلویزیونی جنگجو را آغاز کرد و به شخصیت دیدم جان بخشید.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تردید

ابرو شاهین بیشتر بـه خاطر بازی در سریالهای سیب ممنوعه و هم چنین تردید شناخته می‌شود. او در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده و بـه غیر از بازیگری در عرصه مدلینگ و خوانندگی هم فعالیت میکند. در ادامه

قد: ۱۶۶ سانتی متر

وزن: ۵۴ کیلوگرم

رنگ چشم : قهوه ای

تحصیلات : کارشناسی علوم ورزشی از دانشگاه استانبول.

گلچین سانتیرچی اوغلو

او در سال 1977 در ازمیر به دنیا آمد. او در گروه هنرهای نمایشی آواز اپرا در کنسرواتوار دانشگاه دوکوز سپتامبر تحصیل کرد. او در کنار حرفه بازیگری، تک‌نواز گروه‌های مختلف و مدرس آواز بنیاد فرهنگ و هنر روحی سو بود. اولین فیلم بلند او، مشتق شده، برنده جایزه بهترین فیلم در جشنواره فیلم پرتقال طلایی آنتالیا در سال 2005 شد. 13 با نقش ثریا در این فیلم. او در جوایز ÇASOD جایزه “بازیگر زن امیدوار کننده” را دریافت کرد.

سرهات توتوملوئر

او در 29 ژوئن 1972 در اسکی شهیر به دنیا آمد. تحصیلات خود را در سال 1989 در گروه جامعه شناسی دانشگاه استانبول آغاز کرد و تحصیلات خود را در گروه تئاتر کنسرواتوار دولتی آنکارا دانشگاه هاجت تپه به پایان رساند. او بین سال‌های 1995 تا 1997 در تئاتر دولتی آنکارا کار کرد. از سال 1997، سرهات توتولوئر، که از فصل 2008-2009 از سمت خود در تئاتر شهر کوجالی کناره‌گیری کرد، در حال حاضر در تئاتر Talimhane، جایی که او یکی از نمایش‌هایی است بازی می‌کند. بنیانگذاران در استانبول سنان با کارا ازدواج کرده است.

آیدا آکسل

او در 31 اکتبر 1962 در استانبول به دنیا آمد. او در رشته تئاتر دانشگاه معمار سینان تحصیل کرد. در دوران دبستان در هنرستان باله و ویولن سل آموخت. آیدا آکسل که در فیلم های تبلیغاتی صداپیشگی می کرد، به مدت 15 سال به عنوان کارمند اداره کل تئاترهای دولتی کار کرد. بعدها در تئاتر صدری اکبر مشغول به کار شد. او در “گفتگو” سخنرانی کرد.

آیدا آکسل، دو بار ازدواج کرد. اولین ازدواج او با مهندس عمران Haluk Semi Yungul بود. آنها در سال 1993 طلاق گرفتند. ازدواج دوم او با تکنسین برق آتیلا آکینجی اوغلو بود. شوهرش آتیلا بیگ در سال 2010 درگذشت. او از شوهر اولش یک دختر به نام لیلا و از شوهر دومش یک پسر به نام افه دارد.

مکیت سونکان

مکیت سونکان در سال 1953 در توربالی یازیباشی ازمیر به دنیا آمد. فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر هنرهای زیبا، زندگی هنری این هنرمند را که از سال 1357 در اداره کل تئاترهای کشور آغاز کرد، با سینما و مجموعه فیلم و همچنین تئاتر ادامه دارد. سونکان با تمرکز بر تئاتر کودک، در نمایش هایی که در خارج از کشور به نمایش گذاشته شده بود نیز بازی کرد. او در نمایش های بسیاری در عرصه تئاتر جوایزی را کسب کرده است.

عکس و بیوگرافی لی جونگ سوک

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تردید

سردار اوزر

سردار اوزر در 21 ژانویه 1980 در استانبول به دنیا آمد. وی در دانشگاه آمریکایی گیرنه در رشته مدیریت گردشگری-هتل تحصیل کرده است. او بازیگری را از سال 2003 با سریال Hekimoğlu آغاز کرد. او سپس در سریال های مجدد Kucuk Kadinlar، Ay Tutulması، Dedemin Dolabı و Emret Komutanim بازی کرد. او در سال 2014 در سریال کادرمین یازیلدیگی گان نقش شخصیت ماکسوت را بازی کرد. در سال 2017، مدت کوتاهی پس از پایان سریال Bana Sevmeyi Anlat که در آن نقش آفرینی کرد، با شخصیت دادستان سرهات به سریال شجاع و زیبا پیوست.

تانسو تاسانلار

او در 30 مه 1984 در آنکارا به دنیا آمد. او از گروه تئاتر کنسرواتوار دولتی دانشگاه سلجوک فارغ التحصیل شد. در سال 2008، او ماجراجویی بازیگری خود را با ایفای نقش شخصیت جیحون در سریال زنان کوچک آغاز کرد.

    بازیگران سریال تردید

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.