عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

در عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح شما همراهان عیز می توانید با بازیگران این سریال سال 85 که به تازگی از شبکه تهران شروع به پخش شده را خواهیددید و شناخت همراه ما باشید.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

تا صبح یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۸۵ ایران بـه کارگردانی مجید جوانمرد، محمدعلی باشه آهنگر و تهیه‌کنندگی احمد میرعلائی کـه از شبکهٔ پنج سیما پخش شد. داستان سریال تا صبح روایت چند جوان از دهه پنجاه اسـت. یکی از این جوانان “مستانه” نام دارد کـه در پیچ و تاب ماجرایی عاطفی، درگیر مسائل سیاسی می‌ شود. مستانه دکتر جوانی اسـت کـه در مبارزات انقلابی شرکت فعال دارد.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

سریال تا صبح چند قسمت اسـت؟

درمورد تعداد قسمت هاي سریال تا صبح باید بگوییم کـه این مجموعه در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه‌اي تهیه شد و روایتی عاطفی از زندگی درهم ‌تنیدهٔ چند جوان از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۵ رابه تصویر میکشد. این سریال در بهمن ماه 1401 از شبکه آی فیلم بازپخش می شود.

 

زمان پخش سریال تا صبح از شبکه آی فیلم

مجموعه تلویزیونی «تا صبح» بـه تهیه کنندگی احمد میرعلائی و نویسندگی عباس نعمتی محصول سال ۸۵ از سه شنبه، ۱۱ بهمن ماه هرروز ساعت ۱۸ از شبکه آی فیلم پخش می شود. هم چنین تکرار آن در ساعات ۲ و ۱۰ صبح روزبعد خواهد بود.

 

خلاصه داستان سریال تا صبح

فیلمنامه سریال «تا صبح» بـه قلم عباس نعمتی نگارش شده و داستان آن روایت چند جوان از دهه پنجاه اسـت. یکی از این جوانان “مستانه” نام دارد کـه در پیچ و تاب ماجرایی عاطفی، درگیر مسائل سیاسی می شود. مستانه دکتر جوانی اسـت کـه در مبارزات انقلابی شرکت فعال دارد.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

او با عمویش “تیمسار بدر” کـه یکی از تیمسارهای عالی‌رتبه شاهنشاهی اسـت، زندگی می کند. “سیاوش” پسر تیمسار بدر کـه در بيرون از کشور اقامت دارد، با پایان تحصیلات دانشگاهی‌ بـه ایران بازمی‌گردد و بـه صف مبارزان انقلابی می‌پیوندد و…

 

نام بازیگران سریال تا صبح

محمد کاسبی، رضا ایرانمنش، ستاره اسکندری، زنده یاد عسل بدیعی، امین زندگانی، مجید مظفری، زهره حمیدی، پروانه معصومی، بهنام تشکر، رامتین خداپناهی، زنده یاد صدیقه کیانفر، مونا و مارال فرجاد، گیتی معینی، آتش تقی پور، محمود جعفری، مریم سلطانی و… از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

عکس های بازیگران سریال تا صبح

 

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

رضا ایرانمنش

رضا ایرانمنش متولد 8 اردیبهشت 1346 در جیرفت کرمان، بازیگر است

فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت معلم و دکترای هنر است که بجز بازیگری، کارگردانی می کند و از جانبازان شیمیایی جنگ می باشد

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

محمد کاسبی

محمد کاسبی، شنبه ۴ خرداد ۱۳۳۰ شمسی در کوچه آبشار خیابان ری تهران متولد شد، دوران کودکی، نوجوانی و جوانی خود را در محله نازی‌آباد تهران گذراند و تحصیلات خود را در دبستان رازی، دبیرستان الهی، فاتح، و رستاخیز به اتمام رساند و مدرک دیپلم را در سال ۱۳۵۰ اخذ کرد.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

عسل بدیعی

عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون 19 اردیبهشت 1356 در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته علوم تغذیه از دانشگاه آزاد اسلامی است.

زنده یاد عسل بدیعی یک خواهر به نام غزل دارد و رضا داوود نژاد بازیگر معروف نیز همسر غزل بدیعی است.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

ستاره اسکندری

ستاره اسکندری در 25 خرداد سال 1353 در تربت حیدریه متولد شد.

ستاره اسکندری و خواهر و برادرش

ستاره اسکندری و خواهرش لاله
او دو خواهر هنرمند به نام های لاله اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) دارد. ستاره همچنین برادرزاده عبدالحسین اسکندری گوینده و مجری رادیو و تلویزیون است.

عکس بیژن امکانیان و همسرش با بیوگرافی 97

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

امین زندگانی

امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون در پنجمین روز از شهریور 1351 در تهران و در خانواده ای اهل موسیقی متولد شد، پدر او سیاوش زندگانی یکی از اساتید موسیقی بود و در سال 1382 از دنیا رفت. او یک برادر به نام امین دارد که در عرصه موسیقی فعالیت میکند.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

مجید مظفری

مجید مظفری متولد سال 1329 در تهران بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون است . وی فعالیت خود را در تئاتر در سال 1350آغاز کرد و فعالیت سینمایی اش را با فیلم شهر قصه (منوچهر انور) به عنوان بازیگر در سال 1352 اغاز کرد. وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و گذراندن دوره 5ماهه بازیگری در دانشگاه ون سن پاریس در کنار مصطفی دالی را در کارنامه دارد. او دارای یک دختر به نام نیکی است که طراح صحنه و لباس است

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

افشین سنگ ‌چاپ

افشین سنگ‌چاپ (زاده ۱۳۴۷ – تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.
افشین سنگ‌چاپ برخلاف نقش‌های منفی‌ای كه تا به حال در سریال‌های مختلف ایفا كرده، كارش را با كارهای كودك و نوجوان آغاز كرده است. او عروسك‌گردان مجموعه چاق و لاغر و كارهای دیگری در این زمینه بوده است.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

بهنام تشکر

بهنام تشکر بازیگر تئاتر و تلویزیون در چهارمین روز از بهمن ماه 1355 در شهر بندر انزلی متولد شد اما اصالتی آذری داشته و پدر و مادر او از آذری زبان های کشورمان هستند که در بندر انزلی سکونت داشتند.

او چهار برادر به نام های بهروز (مجری برنامه خانواده)، بهرام (بازیگر و کارگردان تئاتر)، امیر (فعال فضای مجازی و نوازنده) و بهزاد دارد.

بهنام تشکر دارای مدرک لیسانس در رشته اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

پروانه معصومی

پروانه معصومی با نام اصلی سکینه کبودرآهنگی سال 1323 در یکی از محله های قدیمی تهران به نام محله دانشگاه تهران متولد شد و تحصیلاتش را در زمینه زبان های خارجی به سرانجام رساند.

این بانوی پیشکسوت دنیای هنر در خانواده ای مذهبی و پرجمعیت متولد شد و آنها در خانه 7 خواهر و برادر هستند.

بازیگر پیشکسوت دنیای هنر حدود سال 42 به دانشگاه راه یافت و مدتی بعد برای ادامه تحصیل راهی آلمان شد.

اولین تجربه های بازیگری پروانه معصومی مربوط به دوران قبل از انقلاب و حدود سال 1350 است.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

حسین سحرخیز

حسین سحرخیز در سال 1333 در تهران متولد شد. از سال 1354 به عنوان بازیگر وارد عرصهٔ هنر تئاتر گردید. از سال 1358 به جمع بازیگران تلویزیونی پیوست و از سال 1372 به سینما راه یافت. سحرخیز از سال 1368 تا سال 1372 برای معالجات خود در خارج از کشور از صحنهٔ فعالیت های هنری به دور افتاد. او در سال 1367 موفق به کارگردانی سریال تلویزیونی به نام آخرین روز تابستان گردید و در طول فعالیت خود در عرصهٔ تئاتر کارگردانی چندین نمایش را به عهده گرفت. سحرخیز در چندین جشنوارهٔ تئاتر فجر به عنوان داور و کارشناس نیز حضور داشته است.

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

حمید ابراهیمی

حمید ابراهیمی متولد 1349در شهر رشت بازیگر، کارگردان، نویسنده است.حمید ابراهیمی بازیگر تلویزیون و سینما و تئاتر، و دانش آموخته کارشناسی اطلاع رسانی و کتابداری گرایش هنر است. بیش از دو دهه تجربه در تئاتر را دارد. ابراهیمی بیش از این که بازیگر سینما و تلویزیون باشد بازیگر تئاتر است و در دوران نوجوانی با بازی در تئاتر دانش آموزی در سال 1365 موفق به کسب رتبه نخست بازیگری کشور شد. 4 جلد نمایشنامه با نام های «آوای باد» چاپ انتشارات نمایش ، «سیاریحون»چاپ انتشارات پرسمان و حوزه هنری، «پندارزنده گفتار مرده» چاپ انتشارات نمایش و «ته خط» از او به چاپ رسیده است.

بیوگرافی شیرین گلکار بازیگر نقش سوسن

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

سیامک اشعریون

سیامک اشعریون متولد 24 اردیبهشت 1325 در تهران، بازیگر است

تا دیپلم بیشتر درس نخواند ولی زود وارد عرصه هنری شد، با سینما قبل انقلاب شروع کرد اما بعد از انقلاب به شهرت رسید و حالا شش فرزند دارد

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

مریم سلطانی

مریم سلطانی متولد 6 بهمن 1353 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت می باشد که از 26 سالگی جلوری دوربین رفت و حالا با کم کاری چندین شعبه سالن زیبایی و آرایشی تاسیس کرده است

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال تا صبح

سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی متولد 15 خرداد 1363 در تهران، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس از دانشگاه هنر است، بازیگری تنها شغل اصلی اش نیست، شباهت زیادی به نیکی کریمی دارد و متاهل می باشد

عوامل سریال تا صبح

تهیه کننده: سیداحمد میرعلائی

کارگردان: مجید جوانمرد و محمد علی آهنگر

فیلمنامه: عباس نعمتی

منشی صحنه: مژگان قاضی زاده و نرجس ابراهیمی

تدارکات: امیر تجربه

ناظر کیفی: قاسم قدیانی

مدیر صدابرداری: کریم کاشانی

صدابردار: امیر پرتوزاده

طراح گریم: محسن بابائی

مدیر تولید: محمد حسن نجم

صداگذاری و میکس: اکبر توکلی

تدوین: فریور رضایی

موسیقی: علیرضا کهن دیری

جلوه هاي ویژه: داوود رسولیان

تیتراژ : ساسان توکلی فارسانی

عکاس: داوود آتش افروز

تصویربردار: حسین اسدی و حسن علی اسدی

برنامه ریزی: محسن اورنگ

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.