عکس و بیوگرافی احسان اقا آقاخانی

در عکس و بیوگرافی احسان اقا آقاخانی می توانید با احسان آقا آقاخانی و ناگفته های زندگی او از ازدواج تا شهرت و اینستاگرام را مشاهده کنید.

عکس و بیوگرافی احسان اقا آقاخانی

احسان اقا آقاخانی متولد 27 اکتبر 1983 بازیگر، مدل و بسکتبالیست ترکیه ای است. Ehsan با ایفای نقش در تعدادی از سریال های تلویزیونی بسیار موفق، از جمله Menekşe ile Halil (2007-2008)، Aşk-ı Memnu (2008-2010)، Ehsan Aghakhani (2011-2013) خود را به عنوان بازیگر اصلی ترکیه معرفی کرده است. ) و Cesur ve Güzel (2016–2017) که همگی تحسین منتقدان و قدردانی جهانی را برای او به همراه داشت.

قد، وزن و آمار فیزیکی

اندازه گیری بدن 38-12-32 اینچ
نوع بدن لاغر
ارتفاع 6 فوت 2 اینچ (1.87 متر)
وزن 85 کیلوگرم (187 پوند)
کمر 32 اینچ
رنگ مو طلایی
رنگ چشم آبی
سایز کفش 11 [ایالات متحده]
نام مستعار آقا خانی
جنسیت مرد
سن 39 ساله (در سال 2023)
تاریخ تولد 27 اکتبر 1983
نام و نام خانوادگی احسان اقا آقاخانی
حرفه اینستاگرام، مدل
ملیت ترکی
محل تولد آدانا، ترکیه
دین اسلام
ماه تولد مرداد

 

احسان اقا آقاخانی در آدانا از اردم و نورتن تاتلیتوگ به دنیا آمد. او در میان مصاحبه ای اظهار داشت که پدرش آلبانیایی و اهل شهر پریشتیناست. او گفته است که در آدانا به دنیا آمده و بزرگ شده است و خانواده اش بیش از صد سال است که در این شهر نانوایی دارند. او در دبیرستان خصوصی Yenice Çağ تحصیل کرد و در آنجا در بسکتبال به عنوان فوق برنامه عالی بود.

زیرا به دلیل بیماری پدرش، خانواده به استانبول نقل مکان کردند تا پدرش تحت درمان مناسب قرار گیرد. او در استانبول به عنوان یک بسکتبالیست حرفه ای زیر 18 سال به باشگاه های بشیکتاش، فنرباغچه، اولکراسپور، “فیسکوبیرلیک”، “گونی سانایی”، “چوکوروا کولوبو”، “دولت سو ایشلری” و “تارسوس آمریکان کولوبو” پیوست. به دلیل دررفتگی پا مجبور شد بسکتبال را ترک کند. او در سال 2013 از دانشگاه فرهنگ استانبول فارغ التحصیل شد.

عکس تایلر در سریال ونزدی

احسان اقا آقاخانی میزبان مسابقات و نمایش های کمی بود. او در گوموش در نقش شخصیت مهمت شادوغلو ظاهر شد. او در فیلم کمدی درام آمریکایی ها در دریای سیاه به کارگردانی کارتال تبت بازی کرد . او همچنین در نمایش های درام دیگری مانند Menekşe ile Halil بازی کرده است که در آن در کنار Sedef Avcı بازی کرد. در سریال Aşk-ı Memnu، کیوانچ با برن ساعت نقش اصلی را ایفا کرد . او صدای کن را برای نسخه دوبله ترکی Toy Story 3 تهیه کرد.

لحظه ای تعیین کننده در دوران حرفه ای تاتلیتوگ، نقطه ای بود که او در نقش سکیز در ایزل بازی کرد. از سال 2011، او کوزی تکین اوغلو را در سریال درام Kanal D Kuzey Güney به تصویر کشید که در ژوئن 2013 به پایان رسید. او دو جایزه پروانه طلایی را برای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در Aşk-ı Memnu و “Kuzey ve Güney دریافت کرد. “. Tatlıtuğ در فیلم درام Kelebeğin Rüyası با فرح زینب عبدالله نقش شاعر و هنرمند مظفر طیب اوسلو را بازی کرد . احسان اقا آقاخانی برای بازی در نقش مظفر طیب یوسف برنده جوایز سینمای یشیلچام برای بهترین بازیگر نقش اول مرد و دیگر افتخارات و جوایز مختلف شد. او در سال 2014 برای دومین بار در سریال “Kurt Seyit ve Şura” با فرح زینب عبدالله و در سال 2016 تا 2017 در نقش Cesur Alemdaroğlu با بازی Cesur ve Güzel با Tuba Büyüküstün بازی کرد.

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.