عکس نوشته نفسم به انگلیسی

در عکس نوشته نفسم به انگلیسی شما عزیزان که درخواست نام نفسم به زبان انگلیسی را داده بودید براتون تعدادی اسم نفسم با طرح های متفاوت و جدید آوردیم امیدوارم لذت ببرید.

عکس نوشته نفسم به انگلیسی

شاید این که گفت تو نباید این قدر به پشت سرت نگاه کنی، درست گفت؛ باید طرز نگاه مثبت تری اتخاذ کنم و سعی کنم بازمانده روز را دریابم. چه حاصلی دارد که مدام به پشت سرمان نگاه کنیم و خودمان را سرزنش کنیم که چرا زندگی مان آن طور که می خواسته ایم از آب در نیامده؟…!

یاد بگیرید
محکم بودن را
قوی بودن را
کوه و سنگ بودن را…
لازمتان می شود برایِ وقت هایی که
آدم هایِ زندگیتان،
دستشان می رود رویِ نقطه ضعفتان
و دلتان را بند می کنند به نبودنشان…
یاد بگیرید که هیچ جایِ زندگی ‌جوابِ محبت هایتان چیزی نمی شود که شما می خواهید!
از من به شما نصیحت،
قوی بودن را یاد بگیرید!
برایِ تمامِ روزهایی که قرار است
تنتان بلرزد!
از آدم هایی که قلبتان را می لرزانند…

فاطمه سلمانى

 

 

یه وقتا بیرون از خودت دنبال یه چیزی می‌گردی. اما نمی‌دونی چی. یه اتفاق، یا یه نفر، یا یه چیز؛ یه چیز که باید، که قراره حالتو خوب کنه. یه حس انتظار عجیب داری تو هر لحظه. اصلا شایدم ندونی با اون اتفاقه قراره حالت خوب شه یا نه، اما میدونی که منتظر یه چیزی هستی.
کاش زودتر پیداش شه، تموم شه این انتظار

آنا جمشیدى

گاهی، برای رها شدن از زخم‌های زندگی باید بخشید و گذشت.
میدانم که، بخشیدن کسانی که از آنها زخم خورده‌ایم سخت‌ترین کار دنیاست، اما تا زمانی که هر صبح چشمان خود را با کینه باز کنیم، و آدمهای خاطرات تلخ را زنده نگه داریم و در ذهن خود، هر روز محاکمه‌شان کنیم، رنگ آرامش را نخواهیم دید.
گاه، چشم‌ها را باید بست و از کنار تمام بد بودن‌ها گذشت.

عکس پروفایل اسم ها ایرانی جدید تزار 5

تنها یک زن میداند
شنیدن « دوستت دارم »
هرگز نه کهنه میشود نه تکراری

سیما امیرخانی

من نمی تونم به دوست داشتن وادارت کنم. یعنی هیچ کس نمی تونه. اما اگه یه کار از من بر نیاد اینه که دیگه دوستت نداشته باشم، حتی اگه برم، حتی اگه گورم رو گم کنم. کاش نگفته بودم دوستت دارم. اما نه، کاش بیشتر گفته بودم. حالا میگم. دوستت دارم. دوستت دارم. صدبار. هزار بار. میدونم با هر بار گفتنش انگار آتیش می ریزه تو سینَم اما باز می خوام بگم. میخوام قبل از رفتن یه بار دیگه دست­ هات رو بگیرم. فقط یه بار…

 

فکر ‌کن چندسالِ دیگه یهو دلت براش تنگ بشه
دلت بخواد یه دقیقه دوباره صداشو بشنوی،دوباره بغلش کنی‌،باهاش حرف بزنی،چیز هایی که الان داری راحت از دستش میدی،پس تا موقعه‌ی که دیر نشده قدر داشته‌هاتو بدون،نزار دیر بشه!

 

 

 

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.