عکس مومو ترستاک خونی

در عکس مومو ترستاک خونی شما همراهان عزیز سایت عکس نوشته می توانید با مومو موجود ترسناک بیشتر آشنا شوید.

عکس مومو ترستاک خونی

عکس مومو در واقع تصویر یک مجسمه از یک هنرمند ژاپنی است که در متن مقاله داستان آن و عکس آن ارائه شده است.اولین خودکشی بخاطر چالش مومو در آرژانتین اتفاق افتاده است. براساس گزارش های رسیده به دست زوم تک ، پلیس به خانواده ها در مورد این بازی هشدار داده است و اعلام کرده است که مراقب فعالیت فرزندانشان در شبکه های اجتماعی باشند.

در بازی مومو در شبکه اجتماعی واتساپ یک تماس ناشناس با کاربر اتفاق می افتد و کسی که با کاربر در تماس بوده ، وی را موجب می کند تا به سمت خودکشی برود.

بازی مومو چیست

بر اساس گزارشات، یک کاربر واتس اپ بوده که به کودکان پیام داده و آن ها را به انجام کار های خشونت آمیز، آسیب به خود و حتی خودکشی دعوت می کند. حتی خبری تایید نشده مبنی بر مرگ یک کودک یازده ساله اهوازی به خاطر بازی مومو پخش شد.

این چالش از سال های گذشته در سراسر جهان نگرانی هایی را برای والدین ایجاد کرده و عواقب بسیاری به همراه داشته است. در این چالش گاهی با باز کردن پیام ناشناس تصاویر وحشتناک و ترسناکی ظاهر شده که منجر به بی خوابی در کودکان و عواقب بدتر می شود.

مومو در واتس اپ کودکان و نوجوانان را تهدید کرده که در صورت عدم پیروی از او شب به سراغ آن ها آمده و نفرینشان می کند. بنابراین والدین باید با آگاهی و محدودیت های بیشتری فضای مجازی را در اختیار فرزندان خود قرار دهند تا از عواقب آن جلوگیری کنند.

عکس پروفایل آنابل ترسناک نبود تنها بود

عکس مومو ترستاک خونی عکس مومو ترستاک خونی عکس مومو ترستاک خونی عکس مومو ترستاک خونی عکس مومو ترستاک خونی عکس مومو ترستاک خونی عکس مومو ترستاک خونی عکس مومو ترستاک خونی عکس مومو ترستاک خونی

براساس گزارش های ارسال شده پلیس اعلام کرد : اتفاقاتی که در این بازی خطرناک می افتد می تواند کاربر را به سمت کار های خشونت آمیز بکشاند و باعث اتفاقات جبران ناپذیر شود.

مومو کیست

مومو یک کابر واتس اپ بوده که عکس عروسک مومو را بر روی پروفایل خود گذاشته که در متن مقاله توضیح آن ارائه شده است.

در این گزارشی که شبکه اجتماعی واتس اپ با فاکس نیوز و بی بی سی داشته است گفت : ما راهکار های ساده ای را برای گزارش کاربران به واتس اپ در اختیار کاربران قرار داده ایم. از این رو کاربران براحتی می توانند این مشکل را برطرف کنند. اما خواهشی که از کاربران واتس اپ داریم این است که تمامی تماس های مشکوک را در اختیار کاربران قرار دهند.

علاوه بر اتفاقاتی که در آرژانتین منتشر شد ، این بار نوبت به کشور مکزیک رسید ، پلیس مکزیک هم هشدار هایی را در مورد بازی خطرناک مومو به خانواده ها دادند.

مطلب مشابه:

عکس مومو برای پروفایل سری 5

[WPSM_AC id=21279]

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.